магистрала M10

Road M10 "България" - федералната магистрала. Тя преминава през четири области: Москва, Твер, Новгород и региона Ленинград, Москва и София. Сити, който е на път - Солнечногорск, Klin - в района на Москва, Вишни Volochek в Твер. Всички останали град релсови кръгове. Какво друго хваща окото - изобилие от села редят на целия маршрут. Някъде хората живеят, парене в прозорците на светлината. Но голям брой села в 5-10 къщи с заковани прозорци, разнебитени малки къщички. На моменти съм срещал смразяващо чувство черни и бели затънтено райони на книга Стругацки "Пикник край пътя" (на филма "Сталкер"). Ужас.
Пътят не беше лесно, особено като се има предвид, че се движим през нощта, и почти през целия път в тъмното. За да Твер следя повече или по-малко нормално, осветление, плат гладка. След Твер - дупка в ямата, много абсолютно тъмни участъци. Можете да се отърве от колата и да се мотае там за неопределен период от време. Тир следобед с огън няма да намерите. Така че ние трябва да мине много внимателно. В Новгород региона - най-оживената част на пътя.
След магистрала M10 е известен като Е-95. И там е вероятно човек, който не знае текстовете на рок група "Алиса", "път Е-95."

Това са думите от него:

Това е над главата на синевата попадне върху моста на звездите
Сигурен съм, че някой ден аз ще лъч звезда
В същото време, когато вечер мъглата поставя на дългите светлини

Летя на собствената си земя, на пътя, който не е

Отново нощ муха път

Ден ме просвети
Някой, чийто, и аз имам
E-95 Route

Така че това са думи на песен за "пътя, който не съществува" е много подобен на истината. И това се има предвид факта, че през последните пет години на пътя се е променило към по-добро. Преди няколко години, всичко изглеждаше като цокъл.

Внимание! Разстояние от Москва за Санкт Петербург само 700 с малко км. Но бъдете готови, че пистата веднъж или два пъти не odoleesh. Това не е песен за високоскоростни влакове по две причини: поради големия брой на населените места, където ставката не е по-висока от 60 razovesh - трафик се откроява дори късно през нощта, както и поради лошото качество на пътищата.

Традиционно, първата спирка по пътя към Санкт Петербург, което правим клин в Макдоналдс. По това време е различно. Спряхме за газ на бензиностанция "Лукойл" в Солнечногорск. На бензиностанцията има магазин, както и санитарен възел. Като се има предвид, че на дълги разстояния по пътищата и по следите на нормални тоалетни, препоръчваме да използвате тази възможност, като спират на бензиностанции, оборудвани с тях.

Между другото, въпреки че McDonald Klin, най-малко в една и съща нощ Солнечногорск затворени работи само MakAvto, така че има това предвид по време на пътуванията си. Режим на работа McDonald: от 7.00 до 24.00.

магистрала M10

Следваща спирка трябваше да направя по-рано от планираните - на около 230 км. под път Вишний Волочок. Дъщеря ми се събуди и аз трябваше да се промени от нея, да имат едно питие. Ние избираме бензиностанция "Роснефт", отново се фокусира върху неговото оборудване по отношение на комфорта. Забелязахме, че много коли спират до тук. Местоположение е доста цивилизовано - уютно кафене, магазин, ослепителен чиста тоалетна. Можете да бъдете, пият кафе, да се хранят по-горещ пай.

Искам да ви разкажа за още едно прилично място за междинно кацане в района. Това е ресторант за бързо хранене "Chicken House", който отвори врати през Вишний Волочок преди месец и половина. Той е разположен в близост до входа на града (от лявата страна, ако отидете в Санкт Петербург). не е възможно да карам покрай него. Ресторантът е добре нахранени, огромен избор на храна при нормални цени и най-важното, тя работи денонощно. В "Пиле къща" всички маркови топли ястия, приготвени от пиле. Менюто има ястия от "бърза храна", има арабски храна: shavarma, кебап, пиле кебап върху огън. Самият аз ядох кебап - вкусно! В менюто има сладкиши, сокове, кафе, чай. Храната може да го вземе - сложи в кутия, барбекю, например, да добавите салата. качество на храните, а не обратното.
По пътя обратно направихме спирка тук за половин час. Почивка, водачът на твърд, тъмен път е задължително. Паркинг в близост до ресторант свети, тихо и спокойно място. Машини постоянно се доближават - отклоняват. На ново място, но е ясно, че търсенето.
Говорейки за паркиране на почивка. По пътя към Санкт Петербург, правим две и паркинг за драйвера на бягство за около 40 минути. проблем с безопасността - най-важното по време на пътуването с кола. Аз препоръчвам това не за да спаси. Като цяло, ние не бързаме за час проверка в ostinitsu имахме 13.00 и беше ясно, че в 13 часа ние във всички случаи ще doedem, дори и с всички наши много спирки. Налице са пет.
Последна спирка ние вече направихме в региона Ленинград. Основното, което да не се затегне, защото след включване на спирачката Тосно вече да е никъде. Само напред!
По пътя обратно от по-трудни спирки. От опит знаех, и съответно настроен. Спри за цялото пътуване, направен само един - Вишний Волочок в ресторант "Chicken House", за който писах по-горе. Там ние отпочинали, ядох, спах, и замина.

Какви са най-заинтересувани avtoputeshestvennika на пистата? Наличност:

На магистрала M10 няма проблем, по мое мнение, само една бензиностанция. Ето защо ние трябва да бъдем много внимателни начин и готов за всичко.

Между другото, аз предложих да отидем със съпруга си, за да спре и една нощувка в хотел, например, Всевишният Volochek. Той отказа. Сега това не съжалявам, но отбелязва, че пистата е много трудно. Но си струва. Пътуването с кола дава неограничени възможности да пътуват.

И в крайна сметка няколко реда от сърцето. Пожелавам ви

Много нови начини за импресии, пътища,
И летящ снимки, които извън прозореца.
Да предположим, че ви държи в пътя на грижи и Бог
Travel - живот, мир на дланите си.

Галина, бях често пътува до Крим и Азовско на машината, но сега се е преместил от това и все още се възхищаваме на хората, които се осмеляват да пътуват така - това е огромна отговорност и диви умора дори и за пътниците, аз не говоря за водача. И не шофирате? Помогнете на съпруга си? Бях в машината Крим често има едно досадно бреме - всички зелени площи, parkuesh това Бог знае къде, и докато стигнете до дестинацията. О)))
Знаеш ли, аз правя любов комфорт и за себе си донесе "златното правило" - коли под наем. Направих това, в Европа - това е невероятно удобно (все пак, все още си спомнят техните кръгове в Крит Ираклион - тази кола е просто няма къде да се придържаме физически :()

Sash, България към Европейския досега. И аз имам кола голям napryazhenka.
Комфорт и аз любов. Ето защо, и отиде до колата. Трябваше да избирам - или там удобно, така или иначе. В Санкт Петербург, което трябва да бъде на машината. Други възможности.
шофиране наоколо. Точно там, но за дълго време, аз не карам. И за да бъда честен, в такъв труден път, вероятно нямаше да помогна на мъжа си. Ти трябва да бъдат все още е много опитен и уверен шофьор. Аз съм страхливец.
Искам да се вози през лятото в Санкт Петербург за Sapsan. С комфорт. Сравнете. Но това е лесно за мен няма да има - Имам малък, сладък приложение на име Софи.

О, Галина, много се усмихна Софи - вашият сладур Знам))) Аз съм по някакъв начин в Крим е искал да наеме - schazzzzz. Цените са усукани, кола ще даде, реших да ходя :(
Да, това е сигурно - винаги трябва да се избират. и колко километра сте пътували? Може би съм се пренебрегва в поста, но не виждам колко километра от Санкт Петербург до Москва.
За да бъда честен, аз също съм страхливец. Европа все още някак си отиде, но Дубай дори не се осмели (((- движение ме плаши, а има и огромни глоби!

О, това е като от Харков до Москва))) Аз съм мислил за нея Кръста - той обича да карам кола и винаги виси във всички градове или със самолет или с кола. Аз съм мързелив, просто разстоянието от над 100 км вече започваме да мислим така, сякаш да заобиколи по пътя към колата, въпреки че аз обичам да карам!
Да, на пистата бях истински изненадан и 1700 km - просто знаци)))

Е, това е там в продължение на 2 дни. С една нощувка в приличен хотел. Обикновено достига.
Страхувам се, че не е необходимо. Пътуване с кола - това е просто супер. Човек трябва само да започне. Тогава той няма да се откаже. Сега отивам във влака само когато отида без съпруга си (той не оставя гума). Аз също не се произнесе. Точно обратното. Това е интересно.

Да, аз съм по-скоро вързан :))) Аз съм на 12 години с цялото време в Крим с кола само пътува - от нас, за да се на южния бряг на 750 км и Азовско и не 400 - отиде през нощта, винаги в бързаме. цялото ми тяло боли) Е, аз съм от навика веднъж - Харесва ми влак - лъже и четене на книга, или в самолет - принуден да седне, но бързо става!
За nerezinovy ​​празник е особено важно, аз съм си droblyu мога да :)

О, Саша, искам си ВКС. Страшен само. За дълго време в Украйна не е така. Не мога да си представя какво и как.
Но там, където мисля, че да спре.
Ако всички ние srastetsya, след това отидете на юг до вас, а не за нас. С кола, разбира се.

Да, храната просто е. Но ние, например, за да планирате маршрут така.
Не е спрян от двама, както се очаква, но се е съгласил да 12. (няма проблем), вечеряхме
отидох в Торжок за пътувания (два пъти по-и нареди да ходи там) .Mezhdu нещо за музея пайове отдадат)))
Върнахме обратно към 19.00 часа. Душ, и това, вечеря в 20.00
Ние се разхожда в парка, дишане, наслаждавайки се на тишината. Рози, които се повишиха.
Къпането в реката (много малък - до кръста му, но много чисти), съжалявам, голи)))
Няма никой, туристите не се допускат след шест, бутане на охраната на входа. Парк през нощта
с които разполагаме)))
Sweet сън, zatrakali в 10.00 часа.
Веднага опакова - отпътуване в 12.00 ч от стаята, но на място се предлага да zakrytiya.I отиде в конюшнята.
Аз съм езда не знам (аз се страхувам) -pobrodila, аз говорих със звяра. Съпруг цял час с инструктор.
И някъде по-нататък пътувахме около час от деня.
Малко по-късно лежах снимка)))