Лични преживявания и мнения авиолинии Turkish Airlines

Надявам се никога да лети с Търкиш Еърлайнс. Bad авиокомпания.

Полет (TK1361 от 15.06.15g.) Беше отменена и аз, като пътник не е бил информиран за това, няма мерки са били взети от представители Търкиш Еърлайнс, в края на краищата, аз "protorchala" в Истанбул летището 12 часа, а парите, които ми се плаща за една стая в хотел в Рим, фалира просто ей така?

Тя прелетя само 8.15ch. 16-ти, вместо 22.20 часа. На 15-ти. и пристигнах там и в Истанбул Летище 20.40ch.

И представители на Агенцията, от своя страна, обвиниха агенцията, в която е закупен билета. Единственото нещо, което те ми предложиха, е платила таксито и хотела за 70 USD и те бяха изключително груб. Те дори не предполага, стаи за отдих за пътниците, съществуването на която аз само разбрах, по пътя обратно.

А обслужването в борда на самолет оставя много да се желае. Първо, защо се раздава в менюто, което показва едно ястие и след това сервира друго ястие.

толкова трудно да се изчисли ли е? И тогава защо на менютата?

Искам да споделя опит с услугата Турските авиолинии.

Те имат правило за дълго трансплантация:

Вие сте снабдени с безплатен хотел и трансфер до нея и обратно до летище Истанбул. Но за това, трябва да отговарят на определени условия:

1. Трябва да имате билет за двата полета и да бъдат регистрирани от двете полети;
2.Peresadka трябва да продължи от 7 (за бизнес класа) или 10 (за икономична класа) до 24 часа.
Всичко, което е по-ниско или равно на това време се счита за недостатъчно, всичко, което е по-дълго - това е спирка, а също така не може да разчита на хотела.

3. Ако има опция за полета си към по-кратък трансплантация - хотела можете също вече не е казано, аз ще обясня:

полета ни беше в 11.10 от Банкок, ние пристигнахме в Истанбул, за да 17.05, а на следващия ден в 11,45 ч имахме полет до крайната цел, която е, всъщност, почти осемнайсет часа peresadki.No имаше друг полет от Банкок в 23.45 и пристига той е в Истанбул в 5.40.

Както се вижда от данните, обявени за 10 часа между първия и втория самолет са от Банкок. Имам предвид, че може да се използва по-късен полет (23.45) и междинното време на трансплантацията ще бъде много по-кратки (по-малко от 10 часа). Но реших да видя как работи, особено в онлайн дискусии отиват различна версия, някой даде, някой е отказан.

Турските авиолинии - "най-добрият" европейска авиокомпания

"Търкиш Еърлайнс" на всяка възможност да си припомнят с гордост, че са получили титлата най-добрите европейски авиокомпании. Може би след няколко години преди това беше. Но сега, по мое мнение, те не отговарят на този статут.

Те ме разочарова по време на полета София - Истанбул, Истанбул - Акра и гърба.

На пръв поглед, Turkish Airlines всички наистина глоба: добри самолети, удобни седалки, приятни стюардеси, плодов сок, айрян и вино, чудесна храна и дори реално, а не пластмасови прибори. Но само три директно на нас или пред нас вкусна храна приключила. Ние (имаше две) да не се яде месо, освен пилешко, а изборът е пилешко и говеждо месо - пилешко и завърши някъде в средата на кабината. Останалото просто да даде на говеждото с думите: "За съжаление, пиле е завършен". Изкривяването е твърде много. Интересното е, как тази история се случи на път за там (Истанбул-Акра) и на връщане след един месец (без значение дали Акра до Истанбул, или Истанбул-София).

Това означава, че авиокомпанията не счита това за проблем. Така например, се сблъскват с няколко пъти, компанията може да се купи по-пиле от говеждо месо (пилешко, освен това, е по-евтино, отколкото говеждо месо, така че е малко вероятно, че ще бъде по-скъп) - но никой не прави, всичко остава все още : екипаж на току-що се извинява безкрайно.

От това заключение: най-надеждни, за да поръчате специална храна, а след това можете да бъдете сигурни, че няма да останат без храна в продължение на 7-часов полет. На същия полет от Истанбул до Акра да се хранят и втори път - но отново пред нас се наредиха на сандвичи и бисквити са били оставени на мира. Някак неприлично за най-добра европейска авиокомпания, за да се държи по този начин.

Втората история. При пристигането си в Акра разкри, че един от нашите две раници, пусната в багажа, не. Отидохме в LostFound багажник. Вече имаше тълпа - и повечето от тях се състои от пътниците на нашия полет! Около два часа от ръцете на уморен служител попълва заявление, казвам на всички да дойдат утре в 10 часа - не къде да се обадя, просто дойде. дойдохме сутринта с формуляра за кандидатстване, за първи път изпраща да чака за нещо, а след това се събраха в една група и са взети на горния етаж, където на касетите и ъгъл са купища куфари, раници, чанти и кутии. Каза, казват те, вижте тук. Имах късмет, намерих багажа бързо, но имаше хора, които са дошли тук, за една седмица в един ред и не са намерени досега техните вещи. Предполагаме, защото ganiytsy носят със себе си много добре, много неща (повече от тях, както и буквално всички, аз не съм виждал), целият багаж не се вписва в една равнина, и да представи допълнителни самолети. Защото наистина най-малко една трета от полета, не е получил багажа. Във всеки случай, това е разочароващо и изтощително. Нашият късмет, че не трябва да отида в същия ден, някъде по-нататък, но това би трябвало да се промени напълно плановете - всъщност в раницата са всичко за един месец на пътуване.

И третия. Тук вече може да укорява, но все пак. Полет от Истанбул до Акра е прав, но Акра-Истанбул се оказа междинно кацане в икономическата столица на Кот д'Ивоар - Абиджан. А това, че не са знаели. С купуването на този билет не сме били в контакт, имаше директен полет, когато се лети обратно на срещата е бил регистриран само в Истанбул, но когато се качихме на самолета, капитанът-що забелязах, че полетът ще бъде кратък - само на 45 минути. Преди Абиджан. Като цяло, това е неприятно неинформирани и емоционално неподготвен допълнителна излитане и кацане. Такива са обстоятелствата, които ми позволяват да се съмнявам, че турската авиокомпания наистина заслужава титлата на най-добрите европейски авиокомпании.

Защо вече не летят Turkish Airlines

Ние си вярваше, но след това някои чужденец бутна под носа й Ipad отворена онлайн табло летище "Внуково": самолет кацна в Москва. Момичето беше объркан и глупаво се усмихна на молбата ми да покани представител авиокомпании: "Ние, които търсите за него, но не можем да се измъкне сам!". Един час по-късно ми казаха точно една и съща история.

Приблизително по същото време, ние започнахме да раздава хранителни - бургери и картофки от най-близкия "Бъргър Кинг". Съпругът ми, знаейки, че аз предпочитам да се пие вода, сложи пред мен чаша "кока-кола": ". Те казват, че водата е там само за хляб". По пътя срещнах едно момиче, което има 15-годишна живее в Турция. В турския вода, тя попита - ние получихме две малки бутилки. Когато попитах за вода на руски и английски език в един час и половина, ми предложиха да го купи - 2 евро на бутилка, която е равна на стъклото. Купих си.

Тогава видяхме един турчин и удивление стотина пътници. Той каза объркано, че полетът до Москва беше отменена. Парите за билетите ще бъдат върнати по-късно. И аз помолих да мине през митницата, вземете багажа и се прибера вкъщи. На половина две нощи. анулиране на причината? Той няма да каже.

След известно време бяхме поканени да лети до Истанбул. И в резултат на това - в Москва. "Ще ни даде гаранция, че пристигането си в Истанбул, ние ще бъдем в състояние да лети до Москва?" - попита Глеб. "Не!" - поклаща глава турци. - "Това не е наш проблем". Седнахме да обсъдят предложението. Беше четири сутринта. "OK!" - каза Глеб. - "Ние сме готови да летят до Истанбул, ако сте в" чиста зона ", ще ни донесе билети до Москва с промяна в Истанбул." "Не, продължавам, моля, за багажа си!" - турци са отговорили на него. - "Вие ще получите билетите тогава!". След известно време турците Омекнала и подредени за събиране бордни карти за отменения полет. Ние ги събира в продължение на 5-7 минути. И когато Глеб ходи с тях на турците, той отмъстително го погледна и каза бавно: "Самолетът летял до Истанбул вие твърде дълго, събрани бордни карти".

Глеб възобновиха преговорите. Става въпрос за това да кажа нещо с един турчин, а след това са били помолени да летят през Анкара.

Отпътуване от Москва се забави в продължение на 5 часа, поради екипажите на стачка. Благодарение на самолетни закъснения края свързващ полет, за да Анталия, прекарал почти четири часа при летището в Истанбул. В резултат на това пропусна предварително нареди прехвърлянето на къщата за гости има три часа сутринта - децата са напълно изчерпани.

Заминаващи обратно имам два комплекта бордни карти. Полет от Анталия - време. В Анкара той открил, че самолет на бордните карти, издадени на полет Москва не съответстват поръчал и платил за; Този полет е излетял от Анкара след 15 минути от Анталия отпътуване.

Представители на компанията са предложили вариант с полет през Истанбул и пристигането в Москва на три нощи. Хотел + полет на следващия ден на пряк полет за осигуряване на отказа. 06:00 на летището с деца в ръцете си. След заплахата от съдебно производство, хотелът е издадено. В самолета на следващия ден беше много празни места. На следващия ден, се чувствах като по-уморени, отколкото преди празника. Много отрицателен опит.