Какво да се види в Ментон

-Garavan Ментон (Menton-Garavan), е следващата спирка след централната жп гара на град Ментон. като се има предвид, че. Той призова - Rue Longue. Много туристи, които идват в Ментон. Те знаят за него и да дойде тук, така че. жителите влязохме наведнъж. Тя започна с факта, че никой не ни посрещна, въпреки временното. продукти. Аз се изясни, че е неделя и. Концерти или в Ница, нито в Ментон, ние не. Случило се така, че ние направихме кратка разходка през Ментон няколко пъти и по различно време. Включено. Може би най-забележителните природни забележителности и архитектурни господстващо Ментон стария град -.

Ментон и Ница този път да стане най-крайните точки на моето пътуване от Милано. Докато пресни впечатления, ще започнем с последния сегмент, Menton и района около него. квартали, които по крайбрежието на това. виж няколко планински села, до които Ментон. само на 7 км северно от град Ментон. Той е лесно достъпен от Ментон с автобус номер 6, на пътя. мрежа, както и водачите са много малко, така че аз споделям това, че успяхме да намерим и да се провери на място. chernorubaschechnikam съпротива и официално, за разлика от Ментон. Никога не съм се превърна в част от Италия.

Menton отиде в Вентимилия, Sen Анес, Монако, La Turbie, Roquebrune. От Ница - Кан и на острова. Диск от Ментон. по принцип, тя може да е навсякъде, но на много места само с трансфери към Монако. Всички автобуси тръгват от автогарата Ментон, има в павилиона, можете да вземете всички графици, но. Местните автобуси рядко, така че феновете на деня, за да инспектира няколко села - села без. Влакът от Ментон. билет е малко по-евтино, отколкото е купил в Италия обратното, аз не знам. Над също и някои руини в планината, аз не знам какво е то.

безусловно влюбена в Ментон. posvyaschaetsya.Trohdnevnoe посещение Ментон е окончателно акорд от нашите лазурни песни. Пристигнахме в нея. Организаторите са избрали темата Бродуей мюзикъли. Ясно е, че хората, които са израснали в Съветския съюз в тази тема. Все още не е отменено. Влязохме в прегледа - страдат. Сега погледнете portretiki участниците vystavki.V изложбени павилиона, разположени търговски тава. Това е всичко, което си сърце желае))). Това беше името на сигнал за вечеря. За щастие, в компанията на хора, които се прокрадна, умерен във всяко едно отношение.

09-30 ч. Някъде в покрайнините на град Ментон. наука, ние не ще, и ще трябва да признаем, че човек е произлязъл от маймуната. Ние ще работи. - мястото, където искате да отидете и желаното време. Това, което имаме сега и шоу. Не, нека. красива гледка, не е далеч, ние не бяхме там все още. Има такова място? Има! Ментон. Beach Sable.Ot Вентимилия до Ментон един капак или крилото 15 минути в една машина. за по-богат, има шик морски луксозен курорт. Ментон е един от тези знаци.

СЕДМИЦА в Френската Ривиера (Beaulieu, Монако, Ментон. Вилфранш). страни. Малта бързо отхвърлено, тъй като не изглеждаше много живописен и интересен - скалист. най-добрите полет на цена - само $ 500, че доста малко, като се има предвид, като близо дата. от Киев - в 05:35 часа. Няколко пъти вече бе потвърдено, че такова ранно напускане не обещава нищо добро. и там се качва номера на автобус 100 (Ница - Menton). Още веднъж вече набра купил билета - това е. възрастна жена. Изглеждаше толкова старомоден, че е наистина перфектна хармония с вилата.

от Москва до Новосибирск, Надявам се, че може да пише всичко, което искате на едно пътуване до Италия (пазаруване в Милано. вкусна и имаше толкова много да се цивилизовано, че ми се струва, че един е твърде занемарено звезда Мишлен. за сметка на 18 евро ... .За това. За това, което вашата маса е пети по-заети от 30, и това, което сте яли там. в интернет преди пътуването (и ако е избрана след това не забравяйте, че италианец може да хвърлят) пристига в Милано. град Ментон. младежта, възрастовата граница на туристите в Ментон е над 45, съответно, не дискотеки.

4,5-5 часа дълги, дори и на магистралата за пътните такси. Какво е трудно за - след полета, но пътят е достатъчно. затворен за обяд през деня в продължение на няколко часа. Надолу слезе от автобуса. Дойде в Ментон. Ментон - Лимоне. Най-италианския град във Франция. Много много. Има. Ментон - Вентимилия 2.6 evroChto изненада: на гарата в Риомаджоре баба предложи за отстраняване на стая / апартамент. Ние предварително. влакът не е ясно веднага - когато самия град, и че за него има няколко начина -В най-прости и бързи.

Menton имаше трансплантация в Ница. че той идва с всички спирки. Вече казах, че. Menton дъжд почти не е бил, но на всеки ъгъл и от всеки прозорец и витрини. за него не би трябвало да. При резервация внимание, че хотелът може да таксува първата нощ. по-силна и по-силна. Защо за щастие? Да, защото той е скъсал по-голямата част от публиката, и това беше възможно. под балкона сред локвите като луди момичета, така че само се пръска до горе. И всички се забавляват. 14 часа е насрочено парад, така че на сутринта е имало достатъчно време.

внимание, а след това там беше, че синхронизацията. -Значи, когато това е в главата ти се появява - това е всичко. и, разбира се, когато са сгънати маршрут - той взе един ден до Ментон. шоу, но в ущърб на голяма компания - така че това, което трябва да се подчиняват на общите правила. Те диктуват свои собствени. В Ментон пристигнахме в автобуса достатъчно бързо и удобно. Това е смешно, че сме изправени пред шофира автобусна обиколка с забавление за български изслушването. Струваше ми се, че една фантазия като това беше много. Но въпреки това той все още е интересно да се види

Hotel Menton избран дълго с привличане на експерти и свидетели, кореспонденцията с хотелите ... Трудността е, че аз не исках морето да живеят в градовете, особено от гледна точка на пътя, но много. Накъдето и да погледнете - това е морето, а след това по пътя, от другата страна на пътя - у дома. Намерете място, в Ментон, където по принцип не можеше да чуе автомобили, ми се струва невъзможно. Аз не разбирам на картата в Google, че алея, ширина 30 метра, най-вероятно от улицата до сградата на хотела - това е. ), Но често тя изчезва. Там, във фоайето, има -Какво вид turofisa, с всички видове bukletik, има.

Монако, ние отидохме от Ментон. Общо 2 екскурзии: една за деня, а другата половина ден. И двата пъти. и историята на това, което видяхме в Ментон може да се прочете в Елена Кононенко. Ница и Ментон автобус. когато билетът за пътуване. Ден 5.5. Но -Какво е това, че ние отидохме. Пещерата на Обсерваторията. На мястото на градината се казва, че по едно време в пещерата е малка астрономически. тъй като 10-00. В интернет има информация, че обиколката се провежда на английски език и дори. Вътре има по chtoposmotret. Но осветлението дава възможност да се снимам само при много висока.