Как да стигнем от Бали до Гили lyubitelelyam приключение - Александър и Ирина блог, блог

В тази статия ще пиша за това, как ние пътувахме от Бали до Гили. На пръв поглед, всичко трябва да е проста: да разпореди прехвърлянето Бали - Ломбок, всички останали от нас мислят над персонала от туристическата агенция. Но ние имаме такива възможности не podhodyat- твърде прости и скучни. Така че ние отлетя за Индонезия за първи път, не броня или добре планиран маршрут, ние не го направи. Ние знаем, че само най-основните елементи, които искаме да посетите, и те са: на остров Бали, на Gili острови, вулканът Rinjani. И тъй като бяхме планирали за Индонезия само 10 дни, ние решихме да разберете всичко на мястото си. Пристигнахме в Бали полета сутрин от Китай около 11 часа и веднага взе такси до Кута, което не е далеч от летището и е развита туристическа дестинация с огромен плаж, където много сърфисти.

Пристигнахме с голям куфар и да осъзнават, че с толкова много неща, които не могат да бъдат мобилни, ние веднага започнахме да търсим място, където можете да оставите нещата, и бяхме щастливи. Срещнахме се няколко прекрасни млади балийски, които отглеждат малките си туристическа агенция. Те ни под въпрос за едно пътуване до Ломбок и Gili и се съгласи да напусне куфар. Те ни призова да отиде пеша, без колелетата, защото Road далечна и не е лесно; посъветвал да отиде с автобус до кея. Автобус струва около $ 10, разстоянието е 60 км. За сравнение, през Украйна за цената на билета в автобуса, който обхваща разстояние от 400 km, е около $ 10-12. Осъзнахме, че за Индонезия - това е много скъпо. Тя каза още, че ферибота от Бали изпращат само 3 пъти на ден, а и тримата сте пропуснали. Не забравяйте, че те са съпруг и съпруга, собственици на туристически агенции в сърцето на Кута. Като цяло, ние все пак са решили да отидат в Ломбок, а Gili на собствен ход, със сигурност не за цените на автобусните, а защото мотора ние се чувстваме напълно мобилен, така че - безплатно. Саша прочетете на блоговете и преди, че фериботът тръгва на всеки час; като че ли да се мисли логично, след това разбрахме, че той не може да ходи на товари ферибот само 3 пъти на ден между тези два големи острова. Решихме да се възползва от шанса и да отидете. Купихме си СИМ-карта от местен оператор simPATI услуга 3G интернет, така че можете да се придвижвате на терена благодарение на навигацията на Google, и отиде да търси скутер.

Бали - много голям остров, а не за навигация не е по-добре да отида на едно такова пътуване. Освен това, ако отидете с мотоциклет, водачът не е възможно да се следват картата като трафик в Бали е доста гъста и за картата съм насочвал Саша в завой.

Мотоциклет най-добре е да се стреля по улиците на макове 1 и 2 макове, които се намират точно срещу централния плаж, в непосредствена близост до (тук описани правилата за отдаване под наем мотор) на Макдоналдс. Цени в района са на най-ниската избор - отлично. По-добре е да не се признае, собственик, че ще отида с мотора си на Ломбок, защото Балийски не обичат и не може да ти го дам. Нека хората да спят спокойно).

Така че ние под наем мотор. Върнатите за нашата "база" в туристическия агент, погледна един куфар, за да се поберат всички необходими неща, които заедно с топли дрехи и обувки за екскурзия до вулкана в две 30-литров раница, куфар се съгласи да напусне агенцията, се качи и потегли. Ballineziyskaya сладка двойка беше в шок; момчета ни пожелаха приятно пътуване.

Оставихме 17:30, около 19:00 часа бяхме на ферибота. За начинаещи, пътят е много трудно, луд трафик. Ако не сте уверени шофиране препълване повече време, за да се изнесат от Кута до кея Lembar (Lembar).

Трафик в Бали (Road с Кути в Паданг Bay)

На мотора трябва да получите до кея Bay Паданг (Паданг Бай) и си купи билет за ферибота. Внимание! Купете билети в боксофиса, само щанд, където продава билети по обичайния си стойност. На входа на яхтеното пристанище е на стойност много посредници, които нагло спрели мотора и казват, че трябва да си купите билет от тях, за да премине на - всичко е измислица. Карайте с увереност, спрете точно зад щанда. В касата, което трябва да си поръчате билет за един мотор, защото билет за мотор на стойност 100,000 рупии, и на пътника билет - 80 000 рупии. Оказва се, че ако седнете на мотора пет, след това плащат все още не разполагат с 5 души и един мотор.

Оказа се, че фериботът все още работи на всеки час. В 20:00 ще отплава. Sail трябваше да е 04:00. В 22:00 часа, натрупах родителите казват, че всичко е в ред, и то само по време на разговор разбрах, че от тяхна гледна точка, ние всички много по друг начин: ветроходство през нощта на ферибота, стигаме до непознат остров в полунощ, а не факт е, че ще се намери дом в такъв час, не знам къде да отидем по-нататък. Въпреки всички тези нюанси, аз бях толкова уютно, удобно и щастливи от всякога; Знаех, че всичко ще бъде наред с нас. Научих се да се доверя на вселената на 100, ми хареса това, което тя казва, че за мен.

Ако карате през нощта, на ферибота, можете да наемете матрак и сън, тъй като пътят не е в близост.

Тя изглежда като пара

На сутринта продължихме пътя ни, нашата цел е да се скачи Bangsal (Bangsal фериботния терминал), от която щяхме да отплава към Gili. Пътувахме около два часа. Пейзажите са много красиви, така че ние често се спря и погледна надолу по планината да безлюдните бели плажове.

Пътят минава над морето

По пътя можете и накиснете!

На кея има покрит паркинг за мотори. Собствениците искат 25 хиляди рупии на ден, ние направим сделка за 15000 рупии, според ОГПУ, така да се каже, все още е на целия 3 дни и все още изглежда млад, така че нашата Catchphrase за студенти работи винаги и навсякъде)))). Билет с Bangsal да Gili Trawangan струва около 10 000 рупии (Public лодка или обществен транспорт), няколко пъти на ден, графика, за съжаление не снимат. Лодката е малък, плаващ около 30 минути до най-далечните и най-големият остров Trawangan.

Тук е обществено Boat

По-късно разбрахме, че mypravilno извършва чрез избор на най-далечното остров първата, като от остров на земя билети са по-скъпи, и по-далеч на острова, толкова по-скъп билет.

Ето ни на място

Посещение за първи път в Индонезия, E очакваме да видим тюркоазено море, зелената растителност, красиви планини. И нашите очаквания бяха реализирани, когато стигнахме до Gili острови - една наистина ... Продължи четене →

В последната статия пише за кампанията на вулкана Rinjani, която се намира на остров Ломбок в Индонезия и което е без преувеличение да се нарече един ... Продължи четене →

Rinjani (Rinjani) - това е активен вулкан на остров Ломбок (Lombok) в Индонезия. Той е считан за един от най-живописните и красиви вулкани в света. Self ... Продължи четене →