И не се мине през такава мъгла

Целта на пътуването ни беше да отида и да се направи техническо описание на 3 преминавания (per.Kovalova2A, per.Bruvera2A * per.Morozova2A) в цирк Big зъб (hr.Tiger-Тиш).

Съставът на екипа се състои от трима членове (от ляво на дясно):

1. Tsupry Дмитрий (глава).
2. Karmanov Аркадий (часовник).
3. Schukin Александър (отговорен за оборудването).

И не се мине през такава мъгла

Гледайки напред да кажа, че нашият път не се оказа от 6-те дни на планираната екскурзия, отидохме до всички 3! Времето доведе до промени в плановете ни .... И така нататък ...

Обявен нашия влак Новокузнецк, Mezhdurechensk. В влака малко pokemarili. Ами pokemarili - Аркади дори легна на пейката и заспаха. И ние Sanko малко дрямка, а след това останалата част от начина, по който говори за нашия маршрут, екипировка, който отиде където и кой ще където в бъдеще, погледнете картата, провери списъка на съоръженията. Незабелязано и половина часа и отлетя, или по-скоро кара!

Следващата стъпка е да се прехвърли на влака-Biskamzha Mezhdurechensk на. Влакът се състои от 4 коли, но въпреки това, колите бяха полупразни, отиде предимно рибари и градинари.

Всички начина, по който са били придружени от дъжд. Възхищаваме се на есенните цветове и пейзажа през прозореца. река Том видимо става плитко и всеки сега и тогава чу въздишката и запалянковците, които седяха зад нас рибари. Скоро, съвсем отделно от нас никой не остави във влака и на гарата Luzhba ние оставен сам в колата.

Слез скоро до ферибота и само на него, ние осъзнахме, че хората на гарата не беше достатъчно. Двама туристи, които бяха в златната долина и пет рибари се събират на реката Belsu.

Разтревожени сме от една точка: дали Урал, които dovozit всички желаещи срещу заплащане да мина талк. Но скоро нашите съмнения бяха разсеяни - Урал воля. Това означава, че ние можем да спестим време и усилия. Ние бяхме много важно, защото ние всички рисувани през деня, а не е бил планиран резервни дни за освобождаването му в лошо време, колата е била да ни помогне!

ни маршрут е технически рисковано и аз като лидер трябваше да се регистрират в Министерството на извънредните ситуации спасители. За съжаление спасители на обекта не трябва да се регистрирате не успя. Може би това се дължи на факта, че не е сезонът за туризъм и спортни маршрути.

Бързо и ефективно натоварени в Урал, и мощна машина ни докара до кариерата на талк. Те са пристигнали на мястото достатъчно бързо. Дебаркирали, облечена, като се започне една група снимка "раница" и отидете на Леопард подслон Snow!

От време на време, фината ръмеше дъжд и студения вятър на вентилатора. От дъжд глина път, водещ до заслона, че е хлъзгав, което го прави трудно да ни разпръсне.

Накрая стигаме до приюта, ние реши да обядва. Спряхме на една голяма поляна с маса. Отново беше добър дъжд, имаше вечеря вкусна борш, се премества в лагера на подслон Rubanovskii.

И не се мине през такава мъгла

На Ruban отидохме се дължи на факта, че сме забравили да донесе бутилката във водата, с надеждата, че ще ги намерите там. Докато стигна до приюта, времето е доста се влоши, като билото, което може да се види от областта е покрита с гъста мъгла.

Стоейки на върха на навес, криейки се от дъжда, се вгледаме в диапазона с надеждата, че вятърът ще надуе мъгла. Но надеждите ни не са били успешни, така че решихме да отидем.

Няма с подслон на 13.20 в посока на p.Durakov прохода. Валежи пътя свършва, в пъти по-силни, а след това утихна отново и спря напълно. За да подмените дъжда духаше силен вятър. Ако трябва да се загрява и облечени буря яке.

По пътя изкачване по пътеката яде боровинки, ягоди са толкова много! Вода за наше съжаление, не беше за всички ни асансьор.

И не се мине през такава мъгла

Rose над горския пояс на седлото ние p.Durakov около 15.00. Мъгла малко надут, но тази радост няма да трае дълго. Чрез 10-15 минути всичко отново забавени гъстата мъгла, видимост е около трийсет метър Саня успяха да снимам пейзажи, които ни заобикалят.

Гледахме първата ни пас Ковальов 2А.

Светкавица бърз и мъглата ни обгръща ...

И не се мине през такава мъгла

Минахме на 300 метра по посока на върха на строителите. Go е невъзможно. В никакъв случай не мокра Kurume "Vibram" не притежава, и като цяло, не е опасно да се придвижват в гъстата мъгла. От време на време той лети суграшица, вятър увеличава.

Ние реши да разпъват палатка. В мъглата и заради силния вятър трудно може да намери място на паркинга. Лагерът се определя на 16,15.

Всички мокри и замръзна, в полза на водата не беше проблем. След инсталиране на палатка, ние буквално започнаха да се събират, за спасяване на дъждовна вода корита kurumnika. От две лещи, натрупан около 5 литра вода. Имахме достатъчно храна и готвене, и чай, за да се затопли.

И не се мине през такава мъгла

Замразени, но щастлив, ядохме и подгряват с горещ чай се казва, че са възстановили тяхното водно-солевия баланс.

Дъжд или суграшица ние нямаме интерес, защото беше от другата страна на палатката. По-близо до 07 часа вечерта беше много студено, всичко се изкачи в торбичките за спане. Аз трябваше да запалите горелка за нагряване на палатката. И това няма да работи на празен ход прехвърляне на газ, ние затопля чай.

Силен дъжд удари тентата палатки, поривист вятър духаше нашите настаняване, трябваше да запази дъгата ... За щастие времето не трая дълго, дъжд с вятъра утихна. Ние дишаше с облекчение и отиде да спи, но от време на време се събудих и се заслуша в това, което се случва извън палатката, и това, което ни изненадва представя времето! Но като всичко е тихо, но дъждът все още продължава да бие навеса, под тази фракция спахме до сутринта.

Цяла сутрин дъжд излива. Или пък той не спря.

Саня събудих първо да получите вода за готвене и да видим как се развиват нещата с времето. Но, тъй като не сме очаквали времето не се подобри, а напротив, се превърна по-лошо. Мъглата стана по-плътен, по r.Amzas силни ветрове и сняг.

И не се мине през такава мъгла

Докато закусвате, ние обсъждаме нашите бъдещи планове, или да изчака времето да се понижат.

6 дни маршрут. Една от тях вече е ангажиран, но в първия ден ние трябваше да прекарат нощта в планината премине сняг. На втория ден ние трябва да работим върху прохода Ковальов. Но, уви, ние сме точно под върха на строителите!

Не съм имал време да се компенсира по маршрута. Да, в това време и няма да бъдат разпръснати. Значение на изчакване за времето не е бил, и аз трябваше да се вземе решение да се понижат. След закуска, ние не губим време, веднага започнаха да се събират.

И не се мине през такава мъгла

Беше много студено, вятърът духаше с суграшица. Имам лично от този студ замръзна ръцете си, просто спасени ръкавици. Единственото жалко е, че ръкавиците са мокри дори от вчера - но все пак по-добре от тях. Не забравяйте да правите снимки ...

Това Саня намери Юка знаме виси на kedrushke.

Нашият път към връх ... строители.

Остатъци от Юка флаг.

Преместено от паркинг в 12:30. Wet Курум поради ниската температура стана леден, хлъзгави и опасни.

И все пак, аз го направих добре, че започва да се върне. Минете на 20 метра и първото есента. Аркадий падна, ползата, че няма пострадали.

Нашата скоростта на движение е паднал напълно. Внимателно облегнат върху скалите, се изкачи до p.Durakov седлото. Намери Arcadia =)

В един момент, преди да снижи до седалката, вятърът мъглата от двете страни на билото. Очарователно идея! Ние не може да пропусне този момент, както и всички ли камери ...

На прохода хванат комуникации, ние решихме да се обадите. И е много вероятно да сляза, защото ще дойде време, в продължение на 15 часа.

Родом бързо. През цялото това време ние се полива дъжд. Клей пътека надолу беше трудно, добре подпомаган trekkengovye пръчка.

По пътя, ние решихме, че ще прекарат нощта в Rubanovskii подслон, тъй като е необходимо да изсъхне и се затопли. В приюта беше празна, а тя е открита хижа.

подслон стопи пещ, шатър и вещи да изсъхне, вечеря. Рядко излезе от къщата, гледане на времето. Но никой не ihmeneny - все още проливен дъжд. С меланхолия и тъга гледаше и не се отваря било. Направихме малко обкръжение снимка подслон.

Някъде там зад мъглата и крие билото, че за всички 3 дни ние никога не се отвори ...

До вечерта, много poholadalo. От време на време излезе навън да погледнете времето.

Понижаването на температурата sposobstovovalo че летяхме големи снежинки! Ако ние говорим тук, а след това на билото, като цяло, аз pologayu, издухване на сняг. И все пак, добре е, че ние са се понижили.

Цялата вечер прекарала с чаша чай. Беше много хубаво да се спи в топла хижа.

С приюта в 11 часа. По пътя надолу, за да се отговори на туристите маршируващи Golden Valley. Те казаха, че там обикновено е мрака ...

Към мястото на пресичането стигна до 14 часа, се преместихме 20 минути преди влака. И тогава всичко като Накатани. В Mezhdurechensk Новокузнецк се качи на влака и всичко - ние сме у дома ... В този нашия маршрут и завърши.

Vyrozhaem благодарност към всички участници в магазина екип Робинсън за предоставяне на оборудване:

Палатка НОВА ТУР Explorer 2N

Otichnaya шатрата характеристики на 4.000 (мм / v.st.) Палатка и 5000 (мм / v.st.) и долната цена priemliemoy - 6390 рубли.

Минималното тегло на 3 кг. Ами минимизира теглото, алуминий дъга.

По периметъра на палатката има вятър и сняг пола защита, което ни помогна много.

Единственото негативно нещо е това десет тона е предназначена за двама души, бяхме в Троя в него беше много testnaya.

Просторен хол с достатъчно обемен изпуснахме 3 пакет. Вторият гергеф е бил нает за съхранение на обувки, посуда, горелки и други подробности.

Палатката е много добре показано на съпротивлението на вятъра и защита от влага.

Отличен избор за прост туризъм и LDPE, а за сериозен маршрут!

И не се мине през такава мъгла

Просто магазин Робинсън ни даде дрехи Баск компания. Всеки знае, и отдавна е посещаван от туристи, катерачи, speliologami просто занимава с активен спорт. а именно якета:

Jacket БАСК Атлант

Лек, удобен яке материал и Пайк Stretch вмъква на гърба и под ръцете на DryClim Stretch. Много добри диша и фитили далеч влага, нещо като термо бельо. Дали да не пречи. Има джобове. Тя работи, бягане яке, без излишни украшения, приятни цветове, удобни и ергономични.

Jacket БАСК Panzer V3

Буря яке Soft Shell материал. Той се справя с защита от вятър и влага. Има корекция велкро китката. И размерите джобове, подплата. Sovmschaet бурен изолирани яке. Единственият недостатък на този кожух - липсата на капак. Мека и еластична материя позволява свобода на движение. Той е подходящ за студено време или като втори слой под мембраната.

Яке БАСК Tornado V2

Буря яке. Модел е доста обмислено. Правилно поставен върху раменете и печалбата обратно в раницата. Anotomichesky и регулируема качулка с козирка може да се използва с каска. Anotomichesky нарязани в областта на лакътя. Точно както при предишния модел Panzer V3, регулируем китката велкро. По отношение на защита от влага и защита от вятър, обвивката е справи много добре. Много удобни бягане яке. Топлината не спасява, е необходимо нещо да се закача. Ние комбинира двата модела и Атлант Tornado V2. Стига да отида - топло и удобно, просто стана - необходимо е да се затопля. Лично аз харесвам този модел много прилича на него.

И не се мине през такава мъгла

Якета за защита от дъжд и вятър!

Това е срамота, че маршрутът е бил неуспешен. Но ние не може да поеме риска, и би било глупаво. Ето защо, ние няма да спрем, ние ще идват тук през новата година, и аз се надявам, че ние ще направим нашите планове.

Още веднъж искам да благодаря на нашите спонсори за подкрепата си на идея и при условие, оборудване магазин Робинсън!

Специални благодарности на Drepinu Vitaliyu за разбиране и почитащо поведение при избора на оборудване.