Входът към водопадите Gebiusskim

Здравейте скъпи читатели Урал fotoblogera. Днес ще ви разкажа за една малка, но забележителна Gebiusskih водопади.

След като се обработват снимки и изпълнен в блога, аз винаги започвам да търся информация за мястото, където пиша. И това, което разбрах, че ми се заби в объркване. Оказва се, че една група от най-малко три имена на водопади. Първото име произлиза от водопади Gebiusskie лежи близо до планина Gebius. Bigiusskie водопади носи името на старото име на планината Gebius. Трети водопади име Teshebskie, носи името си от долината на река Teshebs. Не всеки път, можете да намерите толкова много имена на едно място. Лично аз съм по-склонен към титлата Gebiusskie водопади, така че това заглавие и си тръгна! 🙂

Как да стигнем до водопада Gebiusskih

За това как се озовах тук е цялата история, така че нека да започнем в ред! След като се върна от jeeping Геленджик. малко зле, по време на аклиматизацията е виновен. Съпруга му е претърпял по-зле от мен и така тя остана вкъщи, за да си почине. Но, на почивка не ми харесва млад и горещ човек седи на земята. Ето защо, аз реших да отида до водопадите, които се намират в ръководството, лежи в общежитие стая, където бяхме отседнали. На този ден са били проблеми с електричеството в целия град, изгори трафопост. Следователно, за да видите точно къде водопадите аз не успяха, реших да отида и да погледнете на сайта. Едно нещо, което знаеше със сигурност, че са на село Teshebs два до три километра.

Събудих се рано сутринта, в полза бяхме в момента на Урал, така че ние вече десет бяха сутринта, а в Геленджик все още само осем часа. Дойде до автогарата и е купил билет за най-близкото населено място Teshebs, пътят към която се само на час път от силата. Докато пътуват, всички пътници слязоха при предишните спирки и така се случи, че аз отидох в Teshebs един. Около една, връзката не работи и да поиска посоки не разполагат с никого. Отидох в желаната посока на извън населеното място. По пътя, аз се хване вози и си помислих, doedu автостоп. Но се провали, никой няма да спре и аз трябваше да отида пеша.

Като един километър от селото, като се обърна погледа си към небето видя приближаващите се буреносни облаци тъмни. Уплаши ме сериозно. Тъй като за мен моята камера с два обектива, и аз не вземете чадър. Да, и той щеше да ми помогна от такива облаци. Имах избор да се върна в бързаме обратно да се намери подслон и да се върна към най-близкото автобуса. Или да вземем шанс да продължим и да се надяваме, че облаците минават над лицето ми. След като престои известно време и си помислих, аз се почувствах неудобно с идеята да се завърнат у дома с празни ръце, така че отидох на. И тъй като се оказа, че не е загубен на земята не падна не дъждовни капки. Отивате още повече един милион километра покрай няколко обрати, бях нападнат от пресни съмнения. И ако не бях завой ... Първата мисъл, която идва на ум в началото при всички случаи трябва да е поне някои признаци, които показват наличието на водопади. Така че съм продължила и се надява на най-доброто. След преминаване на третия километър на моето щастие не знаеше граници! Най-накрая стигна до местоназначението на живо, сухо и безопасно! 😀

В близост до входа има голям паркинг, така че всеки, който реши да отиде на водопадите, карайте по-добра кола! И да спести време и начин на крака, преди те да се уморяват. И аз ги имам все още с пътуване с джип през боли планини. В края на поста ми, както винаги закрепете картата с координати, ако това няма да се изгубите. Нуждаете се от помощ, моля.

Разходка от водопади Gebiusskie

От необходимостта да се обърне вход екологична такса. За възрастни е 200 рубли, аз не съм казвал на децата. Мисля, че преди седем години са безплатни. След преминаване на портата, се сблъскваме с маршрута. Това се казва, че трасето е 1200 метра, определен мостове и подписан стандартен искане за такива места ", не го правят боклук в гората, не нарушавайте дървета, а не да разпали огъня." По-нататък по пътя трябва да бъде кафене и малки специални фондови пазари с сувенири, но в деня, когато бях тук, всичко е затворено. Имам чувството, че той е бил в някои пустинно място. Но не губете кураж и да продължат напред.

Gebiusskie (teshebskie) водопада

На територията Краснодар долмен популяризирани толкова много, че те дори направят своя собствена, за да привличат посетители. Честно казано, не знам вярно или не, аз все още клонят към второто. В близко бъдеще планирам да напиша пост за долмени Ренесанс селото. Това е, когато се видим реалните долмените.

Едно от местата, където те трябваше да се готви кебап, и като резултат виждаме опустошението. Комбинацията от растения, дървета и камъни забележително. Ако всичко ще остане като една-две години, природата ще да си вземе!

За удобство на посетителите, за да не се вози в реката, изграждане на мост. Те вече са доста стари, че няма да е лошо да ги актуализира, а на някои места или хула излизаш или изгнили дъски. Така че продължавайте внимателно и държи под око децата.

Мостът в долината

Мястото е много красиви, особено в корените на дърветата, които само разходите. Преплетени като уеб. Никъде не съм виждал на едно място най-много корени над земята.

Корените разстилат върху земята като паяжина

По пътя към основните водопадите могат да бъдат намерени и няколко малки. Ето един водопад срещнах първата. Кажете, ако има проблеми с кожата трябва да се измиват с вода от тази планинска река. Денят се оказа твърде горещо, за да се измие и да се предотврати продължи.

Gebiusskie (teshebskie) водопада

Много части от трасето са покрити с камъни и корени на дървета. Отиди на такива места във влажно време е много трудно, така че тук са почти непроходими региони са създали такива мостове и фехтовка.

Bridge с мантинели

Някъде по средата на маршрута може да се намери интересен дърво с една пукнатина в основата. Ние в Русия как работят нещата, видяха нещо необичайно, това означава, магия, тук и тук, както добре. Ако ви преведе през пукнатина в дървото и си пожелай нещо, то ще се сбъдне. Вярвам, че това е всеки бизнес, малки деца с интерес бягане под дървото, и на родителите да вземат снимки на децата си.

Gebiusskie (teshebskie) водопада

Е, стигнахме до първия водопад, наречен "дантела". Това име идва от факта, че се стича, гърчеше върху камъните. Сега по време на суша, и тя никога не е виждал. В изворна вода от планината потоци по действителното водопад е масивна. Ако се съди по следите на скалите, водопада може да достигне ширина до 2.5 до три метра височина и е почти на седемнадесет метра.

За стълби там друга история. В долната част на висящи плакати предупреждават, че ръст от повече от десет души в същото време е забранено. Може да се каже, а след това един уплашен да се изкачи, има десет! Стълби и закрепете в насипно състояние, но все пак ти благодаря, че това е така.

След водопада "Braid" ще трябва да се ходи малко във водата или на склон. След това дойде върху друг малък водопад. Не по-малко зрелищно от последните две.

Gebiusskie (teshebskie) водопада

Rising над реката, стигаме до втория по големина водопад по този маршрут. От това място наистина улавя духа! Жалко е, че снимката не се предадат красотата, която видях със собствените си очи! В интернет четох, че в горната част на водопада е варовикова скала туф или травертин. От тази скала е построена известната Колизеума. Така че можем да кажем, водопад далечен роднина на Колизеума. Има сред геолози читатели, а след това ме поправете, ако греша.

След това, да намеря още един интересен факт. Владимир Висоцки през седемдесетте години почина в Джубга (курортно селище близо до водопадите). Това място е било любимо за отдих. Ето защо, най-старите жители на тези места наричат ​​това водопад не е просто грота и грота Висоцки.

На левия край на стръмна скала тече малко поточе. Поради структурата му като пореста структура изглежда, че водата тече по един от многото дупки в камъка. Водопадът се намира на около тринайсет метра.

Gebiusskie (teshebskie) водопада

За да се издигне до следващото най-високият водопад "Дяволското Mouth" човек трябва първо да преодолее най-малко 100 стъпки на дървени стълби. В началото си мислех, вдигане стъпки, но някъде по средата аз загубих. В края бях решил да се изкачи? което трябва да започне отново да работи, но след преминаване на десет метра, аз отново забравих за това начинание! 😀

Както се оказа, след възхода отново трябваше да отида до основата на водопада. След като се появява в долната част, веднага разбрах, че не съм се да се покрие цялата водопад в даден момент. Панорамата в такива условия е трудно да се направи, така че най-доброто решение е да се изкачи нагоре по скалата точно срещу стълбите. С риск за здравето и фотографска техника, аз се качих на върха, но все пак се изкачи до нужда от мен да се отбележи ponabezhali туристи и започна да пълзи навсякъде. В крайна сметка, след като изчака десет минути аз все още успява да нанесе добър удар.

Уста Waterfall Дяволското

По пътя обратно видях на пътя, водещ към гората над реката. След като става сто ярда, без да виждат нищо интересно, той решава да се върне у дома. В дома, научих, че по реката все още има четири водопади, които не са включени в основния маршрут поради недостъпност. Изводът е, импровизация, не винаги е полезно. Преди някъде заедно, не се мързеливи и прочетете в интернет за мястото, където да се хранят, така че не съжалявам за къщата, която се пренебрегва някои подробности.

Чрез преминаване водопади, по маршрута, по който може да отговори на животните. В малка волиера живеят няколко щрауси. Срещу заплащане може да изхрани, специално събрани листа, които щрауси с удоволствие поглъщат.

Щраус в клетка

Друг местен жител на име Боб, националност той камила! 😀 Преди да напишете поста си, гледайки през фото-посетен тук хора намират снимки на Василий Повече малка камила. Срещу заплащане можете да правите снимки с него. Но честно казано, собственикът иска твърде много за една снимка с техните отделения. Не по-малко от 150 рубли на човек, но си представете колко ще трябва да оцелее denyuzhek ако сте баща на голямо семейство? Освен това, тези етикети не само с камили, но и други животни, които видяхме в пътуванията си.

Точно зад тези животни могат да се снимат на магаре в дрехите конник. 😀 Аз дори предложи да поднесат за снимка на моя фотоапарат, но реших да се откажа. Аз не знам за вас, но аз трябва да плати за снимката и не ми харесва.

Като разходка по маршрута, аз забелязах, че разстоянието от 1200 метра не е дължината на трасето и дължината на реката. Самият маршрут е около пет километра на стронций. За някои това може да изглежда като много, но за да го разхождам по това време.

За да видите пълния течаща водопади, трябва да отидете тук през пролетта, лятото те харесват, което виждате на снимките е много оскъдна. Просто ще изглежда Gebiusskie водопади, обърнете внимание на времето. Маршрутът преминава в сянка, за да вземе със сако и средства за комари не би навредило. Обувки просто изберете правилния пътуването за сезона.

Исках да кажа няколко думи на път за вкъщи. Обратно в Геленджик реших да се опита да получи автостоп, или най-малко на село Teshebs. За да отидете още три километра под слънцето, че не е бил вдъхновен. Но след като стоеше на тротоара тридесет минути, а не за улов на автостоп, аз все още трябва да ходят пеша. В района на Свердловск, аз обикновено повече от двайсет минути в очакване на този, който реши да ми даде един асансьор не е било. И тогава очевидно автостоп не е много развита или хора са твърде плахи. Е, добре, разходки също е полезно.

Почти забравих да публикувате координати на картата Gebiusskih водопади.

Историята на една малка, но забележителна Gebiusskih водопади, които могат да бъдат посетени почивка в района на Краснодар.