Фусен атракции

В Фусен, спряхме в късния следобед, уреден в уютния хотел Family Apart House L.A-Фюсен и веднага започна да разгледат града. Той е малък баварски град с население от близо 15 хиляди души. Разположен на брега на река Лех на границата с Австрия. Целта на пътуването ни беше на посещение в Фусен кралски замъци Нойшванщайн и Хоеншвангау, разположен на 3 км от града. Честно казано, не очаквахме, че ще бъде един прекрасен град, който ни впечатли с елегантност и искреност. Но вижте сами.

Отидохме в старата част на града с редовен улица, където живеят местните жители.

Това са хубави предни градини обграждат дома на баварците.

Фусен атракции

пътуване красота на пролетта е несъмнено пробуждането на природата: всичко наоколо е цъфтят и ароматно!

Когато за първи път се качи в един европейски град, бях изненадан миниатюрни пръстени на автомобили. Това не е 2-3 Чебоксари банда!

Съвсем неочаквано, тя е за нас, за да видите сградата на аптеката с средновековна фасада.

Фусен атракции

В тези къщи е живял някога на богатите граждани.

Оригинални украсени врати и витрини на магазини привличат вниманието на туристите. Ами тогава ходиш на по?

Катедралата на Spirit болница Св. Ярките цветове на фреските по фасадата на катедралата изобразяват Св Флориан, предпазват от пожари и св. Кристофър, покровител смяташе досега fyussenskih греди рафтинг.

Фусен атракции

Патрон на града от древни времена се счита за свято Магнус, който бе издигнат в чест на манастира и катедралата (Kloster унд Kirche Свети Манг). Днес в историческите помещенията на манастирските сгради е управлението на града и Фюсен Градския музей. Великолепен имперска зала на манастира в продължение на повече от 50 години, се използва като концертна зала.

Виж, че не е започнало, това беше през нощта. И начина, ние сме ужасно гладен: Исках бързо да се насладите на баварска кухня и бира. Точно пред портата на манастира, ние забелязахме ресторант, наречен «Херцел съм Rathaus». В близост до заведението разполага с открита тераса: по масите - свежи цветя.

На входа бяхме посрещнати от сервитьорка bolgarskogovoryaschaya и поканен да участва в голямата маса. Националност е на български и на български език се преподава в училищата в онези дни, когато България е братска страна. Ресторантът е много уютни, домашен интериор, топло и приятелски разговор.

Порциите бяха изненадващо голяма сума, всичко е вкусно. Измити с бира, разбира се 🙂

Фусен атракции

Вечеря се проточи до късно през нощта - това е време, за да се прибера вкъщи. Стигнахме до река Лех, завладяващ туристите с тюркоазени води. Съжаляваме, вечерни снимки не предоставят достатъчно информация на истинския цвят. И се върна тук отново, ние не работи - на следващия ден отидохме до замъците Нойшванщайн и Хоеншвангау.

На път за вкъщи: в близост до "Светия Дух".

Улиците са пусти, градът се успокои - туристите, които дойдоха на обиколката, си отидоха; местните жители у дома почиват. Вървим само.

Фусен атракции

Преди да си легнете, пихме чай, който се игра на зарове, и разпръснати из стаите. "Утре ще бъде натоварен ден!" - ние заспа в очакване на следващите дни.