Elomovskie водопади - тест за разпознаване

Приморски район е известен с красиви водопади, но се смятат за най-красивите водопади Elomovskie намира в квартал Lazovsky, на четири километра от селото, където се простира Benevskaya Przhvalskogo Ridge планини Сихоте-Алин. Elomovskimi, водопади, наречени след Elomovskogo ключови камъни от Южна Приморие. В пет километра над древно селище Benevskaya Elomovsky потоци десен приток в реката. Притокът Elomovsky - малка планинска река груб с дължина около 15 км. Началото се намират в своя хълм Плешив (1560 m), най-високия връх в този регион планини.

Първият водопад, който носи името "Звезда на Приморие", висок около 24 метра, е най-високата в тази каскада от водопади, но ако ходиш на няколко метра напред, пред очите ви има не по-малко прекрасна серия картина на водопади с височина от 14 до 3 метра. Четвъртият водопад висока 8-9 метра е най-широката и най-красивият водопад в системата.

Като се има предвид детските снимки квартал Lazovsky направени от баща му, геодезист и изследовател на Усури тайгата, умът ми притежаваше една мечта за посещение на горски район Lazovsky, за да видите красотата на девствена природа със собствените си очи. Около една четвърт от територията на областта е Lazovsky природен резерват, на територията на която живеят около 15-20% от всички тигри на Приморския територия, и в реките, включително и в Elomovskom вена пъстърва.

Понякога това се случва, че спонтанни решения най-верните и спонтанни пътувания - най-голям успех. Така че в този момент. Хвърлени всички въпроси, след като приятел на камбана, предлагаме да се изкачи на планината Лиса и да се полюбувате на водопадите, веднага отиват на пътешествие, след като реших, че ще премине от Артьом в 6 часа с автобус до Benevskaya.

Планът беше амбициозна: да отидете на водопадите, а след това се изкачи на планината Лиса - за един ден, и в 5 часа сутринта, за да се прибера вкъщи. Еднопосочен билет за автобус до Benevskaya струва само 350 рубли.

Първият успех - беше в лицето на водача, той е по наша молба, спря автобуса в продължение на 4 км Benevskaya. И през нощта в 23-30, видяхме само опашката на автобуса за светлина в сбогом път прах а.

Таня уверен стъпка в абсолютна тъмнина, увити в правия път и да ни заведе до реката. Оказа се, че тя, като нас, е бил тук за първи път. През нощта, когато е особено остър обоняние, почувствах, свежи и благоуханни аромати на билки, мирише непозната и изключително чиста дървесина. Mystical, топло и уютно дърво, бълбукащи реки, миризми и звуци от природата - увийте гостоприемство. Така, че не е страшно.

Когато стигна до реката, пригодени палатки, пие горещ чай и заспивам с инсталацията, не забравяйте да се събуди в 6 часа, и след като в известен смисъл. Отворих едното око и забележите, лъчите на светлината филтриране през шатрата, но те са някъде далеч от ума и от моя уютен и сънлив реалност отново сладък сън. Близо sheburshitsya Таня, аз си отворя очите, и с ужас видя, че тя седи - това означава края на моята мечта. "Павел седмият. Ако не за целите, аз не получих никога не би! "- откровено казва Таня, а след това всички ние вървим напред и да се подготвят за закуска.

Ние ще на пътешествие, и реши да се скрие раници с храна и палатки на сигурно място, така че да не ги плъзнете нагоре по хълма. Избор на място в гората недалеч от таблицата в една поляна, доверителни и раници паднали дървета.

Таня и след това спира с възгласи: "Охлюв излезе", "Каква красива птица! Какви пеперуда! "," Погледни малко животни тичаха, голям и мазнини! ", А гласът й бе голяма любов към природата.

Elomovskie водопади - тест за разпознаване
От полето до водопадите на 9 км. ходя това разстояние отнема около 3 часа. Мини покрай реките и бързеите, каскади, които търсят надолу по веригата, за два часа, а пейзажът не е особено променен. Има много кликвания върху трупи през бушуващите води от наводнения. И защото ме е страх от височини, а след това скочи на трупи трансформирани в изкачване.

Аз съм се познае, че праговете - това е водопади, но дори и след половин час път пеша чувам буря от възклицания, и аз не вярвах на очите си: пред нас огромен нетен пада 20 метра височина, шумно падане прикриват спрей в различни посоки. Ние се редувахме наближават Приморския чудото на природата, мокро с водни капчици, което наблюдаваме през препъни Rainbow - невероятно и тайнствен феномен: блестящата многоцветна сегмент, който се вижда само от едно място, една точка. Rainbow - предвестник на щастие и успех, изпълва душата с ярките цветове на радост.

Доволен от тази прекрасна находка, ние сме единствените, които в тези Metakhim туристи, пикник в близост до водопад, лека закуска в питка със зеленчуци, сладки и сушени плодове. Rapid планински поток което преминава сляп долината и паузи с скални корнизи, създаване на верига от уникални водопади. Красотата на водопадите достига дълбоко в душата, тук, в изолация от цивилизацията, на територията на старт едно животно, за да осъзнае колко красив свят и всички своите природни явления.

Четох, че предната част на водопада в стръмен сипей напусна Bergenia расте плантация, стъбла, които туристите да използват като лечебен чай. Но времето да се търси чудо растение не остава, пред стръмно изкачване нагоре в планината, и желание да се върнете към поляната преди да се стъмни, за да намерите техните вещи.

Прекъсваме съзерцание на водната стихия и отиде да разбере върха на планината. Но след това се натъкваме на втория развълнуван огромен водопад, а след това трети и chetvotry - сгради най-широк водопад ... но най-ярките емоции, разбира се, отидох на първия.

Колкото по-далече, пътят и преходите стават все по-опасни. Имаше един момент, в който аз решително отказал да се качи по хлъзгавите скали по протежение на ръба на скалата в водопад, държейки само за гладки скални первази. Чувствах се ужасно паника, особено когато ромите изкрещя и уверено ме издърпа, и на няколко пъти аз просто висяха върху ръката му, без всякаква друга подкрепа.

Поразени и видими пътеки до върха, не сме намерили Плешиви. Аз трябваше да се катери скалните пързалки, са заменени с гори, където от време на време, ние сме изпълнени Обиколката на каменни забележителности. Изкачването нагоре в планината ние избрахме най-вероятно най-готините. Вече нестабилна надолу по скалите, ние стигнахме до извода, че е необходимо да отидете в дясно и се качи по десния приток.

Elomovskie водопади - тест за разпознаване
Rising 300 метра, видяхме пред нас панорама към околните планини и хълмове, забулени в облаци, смесени гори и самотни растящи дървета, скални пързалки по склоновете. Според този "sypuhe" и отидохме до почти през цялото време. На височина от 300 метра, аз почувствах, че съм почти да стигне до върха, и изглежда, че това е по-ценно да мине известно половин час, и ти започваш там. Но се оказа, да нарасне 5 часа. Е, ние не знаем за него. И тогава щях да паднал дух!

Аз вече забелязах, че както винаги съм бил последният, преследвана депресиращо чувство на умора и някои uschemlonnosti. Но веднага след като някой се оказа на гърба, като настроението се промени, и загубиха всички умора! Аз дори попита ромите винаги върви зад мен, така че аз бях психологически комфортно. Таня винаги лети напред от всички стремящи се към върха, каквото и да става.

Ние ромите вече са изчерпани по средата, а най-трудно е фактът, че ние не се поддържа на склад с вода, колкото би трябвало. Ето защо, вода се запазва, тъй като те могат. Слънцето беше горещо, така че трябваше време, за да получи тен. И когато видяхме сняг в планината, радостта ни не знаеше граници, ядохме големи кристали на чист планински сняг, с които приятно освежаващи гърлото. Въпреки че се смята, че снегът не утоли жаждата, но тази гора "Ескимо" е особено ценни за нас, уморените пътници.

Таня всели в нас голяма надежда, заявявайки, че на върха на Плешив потоци Elamovsky ключ, и има много можем да пием. Този факт се поддържа моята сила да продължи изкачването, тъй като най-близкото водата ни осветителни тела само в горната част.

Най-накрая в очите сякаш кула на върха. По това време, аз едва ли се движат краката си, аз се почувствах така, сякаш в безтегловност в друга реалност. С известни затруднения, аз се принудих да направи последните стъпала до върха, и се срина до Таня за кулата. Чувството на гордост и мир изпълва душата, ние все още успява да го направи! Но за наше голямо разочарование пролетта гъргореше дълбоко в скалите, а водата е невъзможно да се получи.

Elomovskie водопади - тест за разпознаване
Беше 17:00 и все още трябва да се върне, за да светне на дървото с раници. Ние сме в един напрегнат темпо започна да се спуска. И в главата ми проблесна мисълта за горещи мигновени юфка за ядене. Между другото, най-напред, мислех, че Таня готви супа, но след това реши, че супата, която ядем у дома, но Doshirak - чистото удоволствие прибрано. В края на слизането на всички краката на пролетта, благодаря на Бога, че този път сме избрали правилната повече лек наклон, и тръгна всичко опасно места страна. Най-големият успех на спускане - това е откриването на източника на контакт с вода под скали. Рома изкопни работи и отбеляза чаши вода, и докато вкусът - тя се стопява снега, ние все още имаше добра щастлив пиян.

Ние продължаваме по пътя, и слънцето залязва, а това известие на нашата пейка, ние започваме да търсим нашите неща скрити и не може да се намери. Всеки от нас вече психически прави планове за по-нататъшни действия, и хвърля съмнение върху това място. След обсъждане с Таня фрагменти от паметта ни на сутринта, стигаме до извода, че на пейката - не тези, и ние трябва да отиде по-далеч. След около половин час пеша наистина излезе на ценните поляна, където в мрака под едно дърво, ние сме в очакване на гъби и пикантни мигновени юфка за ядене, с всички други неща. Уморихте ли се, едва ли се премества краката и ръцете си, и да извършват подвизи на пивоварни юфка и рязане на маруля. И се насладите на тази вкусна храна в момента. Рома признава, че в планината, той осъзнал, че за да се постигне целта по-важно да си силен, уверен в своите способности, които ще ви тласкат и да направят, за да надмине техните възможности. Днес тя е Таня за него.

В първия час на нощта се заситили и каза: свива при Хоби лагерен огън. Изкушаващо е да плъзнете спи до огъня и не се движат повече от едно място, дори и смола палатка - мързел. Но ние просто трябваше да пропусне първата сутрин автобуса. Събиране на последните си сили taschimsya по-близо до магистралата още половин час, за да се примири палатки в на 5 минути от пътя и да заспи. На сутринта, ние скочи изведнъж, тихо и бързо се съберат заедно и да отидете в пет часа през нощта на пътя, за да хване автобуса. И ние сме тук, сънливи и уморени, но доволни от това, което те са направили почти невъзможното - да се хранят обратно. Имам един поглед на очите при Lazovsky къщи, заобиколени от планини и брезите, докато други спят.

1. От Владивосток с автобус, в непосредствена близост до Преображение, с искане да се спре 4 km. Benevskaya до селото. По пътя на река Kievka (по-рано Sudzuhe), която тече Elomovsky ключ. Има преди началото мост napravo- утъпкания път до водопадите, а след това се превръща в пътека. За да водопадите - 2,5 часа пеша.

2.Samy проста - в личен автомобил, оставяйки я в селото Benevskaya или шофиране чрез завъртане на няколко километра, в една поляна. В непосредствена близост до водопадите е добре утъпкана пътека.

3. Вземете автобус за уреждане на Лазо (или влак до Partizansk, а след това с автобус до Лазо), и да се хване вози да Benevskaya стои на моста на вилицата. Необходимо е да отидете до моста, преди да достигне 4 км до селото.