Бюджет почивка във Венеция, какво да се види, как да получите нашето пътуване форум) за пътуване

... Гледайки този красив град дори от емоциите на самолетни започна да прелива. Усещане за мечти, сега се сбъдне, това е мощен опит във втория. Сити, заобиколен от всички страни с морето, привлечени от невероятната сила на техните странни форми и размери. Като цяло, те разбирам ... Ride ще бъде готино.

Преди пътуването, ние имаме ясен план на нашите действия и движения бе планирано по-рано имаше голям списък на транспорта, на която можете да стигнете до Венеция от летището с всички числа и цени. Всичко изглеждаше лесно. Но пресичане на прага на летището, стана ясно, че ... нищо не е ясно. Автобуси във всички посоки, работещи на всеки 3-5 минути

Туристите стоят в три различни опашки за същия автобус, мигащи знаци навсякъде, руски турист е купил при грешка билет от грешната автобуса, които се продават го два германци за 5 евро, жестове, за да обясни какво му и трябва да отидат, цветни италиански виковете предупреждава за заминаването на автобуса ... в пълно неведение за това къде да отида и какво да направя, губим ценно време на престоя ви в тази прекрасна страна. Няколко минути по-късно все още сме заедно, се огледа и започна да мисли логично ... J всичко си дойде на мястото. Купихме си билети, определено време, започна да се върти над чинията, които са се забавляват с едно и също време на билета

помогнали руските туристи най-накрая купуват правилния билет за нея и след 5 минути бяхме на път.
Първият елемент на нашата дестинация по пътя към Венеция е град Местре. Този град, за разлика от по-голямата част на Венеция, разположен във вътрешността на страната и все още има някои разходки - на сухопътния транспорт. Въпреки че някои транспорт ние не се интересуват, а ние пристигнахме в този град заради това е толкова парче

Въпреки, че интересите на блондинките са коренно различни от тези на всички други хора (Бих искал, и през ум не да се търсят в Италия красива трамвай, аз лично отидох там, за да изглеждат красиви ботуши й) все пак това нещо бях много се интересуват, дори и само защото ние като не е налице. Като цяло, в град Местре ме впечатли със своята тайна до мозъка на костите. Той е бил толкова пуст, че по време на нашите странствания през него в търсене на червен трамвай, се срещнахме само един човек и той ни даде знак към възможно появата на най-очакваните трамвая.
След това продължихме от собствените си стъпки в обратна посока, за да открие какво е превозното средство, което ще ни отведе от континента да се Венеция. Дълго не трябва да отида, тъй като излиза от ъгъла на крайната трамвайна спирка, видяхме grupki хора целенасочено търсят в една и съща посока, и се предполага, че всички от тях дойде до пълно спиране, и отиде след тях. Невероятно! След 3 минути бяхме на спирката ... по-точно на гарата.

Повтаряме точността е вече познат ни в процеса на закупуване на билети и зареждане на нашите доволни органи в превозните средства, и в която дългоочакваното момента, в който се срещна във Венеция! След напускане на влака, бяхме уверени в мирис на море ... .zapah. И излиза от гарата видях този праг

Хвърляне неща в стаята, отидохме до най-отдалечената точка, която може да се каже, че е от решаващо значение при планирането на пътуването ни -ostrov Бурано. Но повече за това по-късно. И все пак ... ние определено трябва лодка, лодка или кораб, защото останалите превозни средства в града, пълен с вода просто не разполагат. Vaporetto - малки лодки са много напомня на нашия микробус, всички плават маршрутите, така че това е

Маршрути вапорето толкова много, че да се загуби веднъж, но ако включите въображението, те могат да се комбинират, за да се промени, за да се променят от единия към другия, отидете на някои спирки, и отиват в друга, още повече, че, че билет за тях е на стойност 12 евро за целия ден. Направихме го и заради това са били в състояние да посети местата, които дори не сме си представяли. Такива като острова на стъклени корупция Мурано, стъклената GLE - произведение на изкуството и може да се намери в най-необичайни места. Например, на точно такава прекрасна тераса.

Или може просто буквално падне тук, в тази форма по улиците.

И докато всички тези острови, така, всеки има някаква функция, която ги прави напълно различен

_________________
Не се RICH-LIVE RICH

На следващия, и може би най-очакваното, спирка е на остров Бурано.
Вече podplyvaya до тази приказна място, ние бяхме заобиколени от невероятни пейзажи като колоритен мечта.

Тези места са толкова познати, за да ни се открояват от сивотата на ежедневието, че всички от нашия престой във Венеция бе обвит в някаква неустоима наслада. Чувство, когато търсят в очакване какво ще се случи в следващия момент? Какви други прекрасни неща там, за чието съществуване не сте имали идея?

Разказват, че рибарите са боядисани домовете си, което ще виждат отдалеч домовете си.

Докато се разхождате из този приказен град, ние се премества към нашия вапорето кей, за това, което ще трябва време, за да се върнете към Венеция, докато се стъмни.

Преди тъмно, ние не разполагаме с време. но си е струвало. В действителност само в моменти на залез във Венеция, осъзнаваш колко романтичен град, по дяволите!

В такива моменти, спрете да мислите за всичко! И просто да се насладите на моменти на щастие!

Когато се върнахме във Венеция, тя грее вечерните светлини.

и след това е сутрин! Нашата романтичен уикенд дойде към края си, но ние решихме, преди да напусне в останалите 2 часа по-рано, само за да се загуби по улиците на този очарователен град. И това ние успешно проведено, след което избягали в главоломна скорост, така че да не изпуснете самолета.

По пътя попаднахме на всички възможни атракции. Един от тях е бил той - моста Риалто.

и площад Сан Марко

В този момент, ние казахме сбогом на Венеция и отиде към летището.

Ние се върна вкъщи уморени, но изключително щастлив, защото да реализира една мечта чувство несравним с всеки друг чувство.