Защо мечтата на една кука в съня си

Сънувах, като че ли се събрахме, за да вървим с мъжа ми и баща ми предложи да се вземат с риба до над огъня да се готви, в крайна сметка, риба I в ръка качват и след това съпругът ми и аз отидох до магазина, където той ми каза простря опаковки червена риба, вече са изкормени и нарязани на 2 части, като първата, че не сме избивани, а не обсебен. На следващия ден, сънувах, че стоя с въдица и ми даде риба с дланта и аз го закачите на куката. После сънувах ядях кисели краставички, плаващ в локва с делфини, имам червеи. И днес, сънувах, че приехме едно дете, но много се страхувам, защото те не са били готови за това. Знам, че много от този сън бременност. Бременността не е планирано. Благодаря предварително.

Какво е Момичето доведе друга приятелка с въдица с две куки, за да ги има кука, аз просто се уплаших, защото знам колко много болка те дръпне, че хвърли стръвта Сложих ръката си, а аз вкопана в ръката две куки стана, за да се дърпат и да ме дърпат месо кръв

Сънувах, че съм се съберат кукичките от дъщеря легло, те бяха много далеч от mnogo.Ne имах съпруг, аз го попитах, от който после куки, но той molchal.I през цялото време си мислех само дъщеря ми не би крив.

Сънувах, че съм в едно село близо до резервоара с бял пясък и светла вода от върха и дълбоко тъмно, имаше роднини на един от тях, уловени риби, докато други просто стоеше и гледаше ... Тогава, внезапно, сънят се обърна към това, което аз съм в дървена къща на негови роднини и видях, че са прекарали в къщата водопроводни, бях interestno и се обърнах по водата и там отиде на кристално чиста вода. След това дадох на куката спрямо Само това, което аз не знам, и в този сън спря.

Zdravstvuyte.Chtozh, poprobuyu.Pomnyu видях змия, светлина змия, вървях през гората, влажна земя и змията пълзи много бързо от menya.Potom като че беше на риболовно пътуване като риба, хвърля въдицата тя става дърво, уловени на, аз започнах да разкопчавам ottsepil.Ryadom си с мен, беше дядо ми се обясняваше нещо за мен, и все още е обичан ryadom.Pogoda беше pasmurnaya.Potom Спомням си, че когато минавам жП линията ще имат в близост до гарата, да се свърже с един много стар приятел.

Въдички купчина лежи на масата, моята котка (Sphynx) легна на тях, и те го закачен над тялото му. Сестра искаше да му помогне и взе ръцете му, а също и стърчащ куки. Взех завои в началото на една котка, а след това на сестра ми взе всичките куките.

Сънувах. че аз риба (малък шаран) в реката, аз ги хванат 5 броя, а след това прободен пръст кука, когато, когато той излезе от устата на риба, а след това спрях да ловят риба и да си тръгнем (аз имам моите баба и дядо)

Дали един сън, в който той видя рибата куките, те са навсякъде valyalis.Ya започна да ги събира, но те се вкопчи за всички и в крайна сметка, един изкопан пръста ми .Bez някакви проблеми, които имах този сън за vytaschil.Vpechatlenie оставят неприятни ..

Добре дошли! Сънувах, че съм риба и шаран, уловени на гола кука без стръв. Karas е жив и той не е жал за него, дори си мислех, че той се просълзи. Не си спомням, когато пуснах го или не. А poetomy стръв съм избран бившият ми съпруг, който ходи за риба до мен, но той не успя да улови. Още до мен беше моят син Джуниър.

Сънувах, че съм бременна, и слънчеви бани на брега на реката през пролетта, когато водата се излива отиде объркан плуване и крака с някои въже Разкопчах краката му и е установено, че това рибарска корда за риболов и аз остана на кука в крака имах vytashila след това започна Tenuta линия и дръпнете беше трудно но аз проведе на и видях една голяма купчина риба беше много голям приятел на по-малката ми стане негов Pocket skladovat около 3 .или 4 риби .I наистина бременна, за да роди

Zdravstvuyte.Ya отиде на пазара с дъщеря си, тя не падна много, но това е малка панталони dyrochka.I отне толкова дълго, за да се възстанови, ядосах и оставени odna.Oborachivalos много мъже стигнах до въдицата въдица, която бе опъната конкретно как продавача. аз трябваше да мине през и аз се отстраняват половината от линия в storonu.I забелязал на соя поплавък яке с голям kryuchkom.Stala освободете куката, но е dobrotnyy.I тук дойде един човек, не го и знам pomog.Spasibo

дръжката на вратата беше преустановена риболов линия и минах. Хванах на една кука точно зад петата точка. Аз трябваше да се скъса. Усетих болка.

Здравейте, аз сънувах брат ми твърди, че е хвърлил въдицата не изглеждаше къде съм и ме хвана за ръката, докато кука oborvolas въдицата остават под кожата

когато вятърът роза обсипал стръв в реката и започнал да се обърне на линията. Закачете ме polnostyu заби в крака му. Аз го извади, но не е имало кръв.

Здравейте Днес имах един водоем в него от различни брегове хора ловят, и защо аз бях във водата, и ме хвана (само на няколко куки пръст е), и всички наведнъж започна да тегли всеки да си себе си, че е неприятно, но няма кръв беше пръст останали непокътнати, и от куки бях освободена. Аз по принцип твърди водни обекти, за да играят през последната седмица.

Имах един много ярък сън! Като че ли живеете в океана или морето ... не си спомням ... Аз бях един мъж, но в действителност е момиче. В съня си, имах един приятел, с когото се влюбих в някои промени, но си спомням как той ме накара да скочи във водата, за акулите да се движат към някакъв вид кораб. Аз го направих и се качихме на лодката ... ние сме на него се носеше, и имаше и техните собственици ... Корабът спря и ние решихме да отидем на това, че малък остров вкара някои неща и там намери перлата сред малки камъни ... И в един сън, в имах съпруга и дъщеря ... казвах приказки преди лягане ... и в края на една мечта, аз се влюбих в някакво момиче и за семейството й я и всичко хвърли ... аз се събудих

Здравейте Сънувах, че съм бил плаващ, а след това се е закачен, аз се опитах да obplyt. на брега извадих баща ми, не е много точно (плъзгане куката). Тогава той се опита да се куката и просто да го изтръгнат с парче кожа, и да го боли много кръв. След това се събудих.

Отивате надолу по хълма, на пълно работно тече реката, за да спаси децата от navodneniya.Po път се придържат въдички за litso.Detey намерят, да изпращат и тя sabiryvayu неща.

Сънувах, че майка ми лови и я целуваше и тя извади голям rybu.Mesto, когато това не е река, и EREC от obrazovavschiysya razdopolki (наводнение) татко .Тъй казва иде и да вземе стръвта да изглежда малко по-далеч се гледа като на риба се plavaet.Ya на стръв и щях да се хвана, имаше много червеи за съвети, но тогава аз не са имали kryuchka.Ya ровене куки, но не можа да избере, те винаги ме убоде, че броят на хората palets.Videla мрежи rybu.Voda хванат беше кална.

Вързан пръст линия за риболов с въдица и червей. Приближих се в езерната вода метна кука. и аз се почувствах. стръв, че крив. Имам го уредили и започна да се дръпне на брега. Фактът, че това е една голяма риба, когато видя друг taschil.Dostal лесно, и призова роднините да погледнем много голяма риба.

Бе на посещение на чичо си, имаше роднини и приятели (приятели в момента не са същите, както и преди, кълна се, не се съобщава) започнаха да се отдалечи от чичо си, на прага стоеше чувал или торба с въдици, аз започна да се облича като пусна чанта с въдици и ми ръка или две ръце (като един и дясно) стоманени куки, за да се придържат към тях, аз само отцепила едно, две, те се придържат отново. След това ги побере всеки има чичо Възрастта и каза, че не откъсне отцепено, както и всичко необходимо и защото исках да се откъсне. Една кука е закачен дълбоко, след това тръгна по друг чичо я хвана за ръката и казва, да откъсне още един чичо, аз не трябва да плаче, боли, и се опитват да протегне ръка към боли nebylo, а след това се събудих!

Плувам с един приятел в езерото. Ние започваме да се плува по протежение на брега, а аз се чувствам като много куки на въдица, прилепени към тялото си. Аз гледам на брега на морето и да видите рибарите там, но вниманието ми е само един. Той се усмихва, доволен, че е хванат. Извиках му, че не е изтеглен. Той не ме виждат, нито чуват, но ако разбира, че не може да се тегли. В резултат на това, аз се отървах от тях, в съня, аз се почувствах болка.

Мечтая, ако съпругът на риболовно пътуване, и аз бях помолен да държи на куките. Те са много големи по ръцете ми и много от тях. Аз му дадох, и те се придържат към мен за кожата, но кръвта и без болка.

Добър ден! Сънувах, че съм бил заловен по време на риболовен кука, прониза му крак боли nebylo, беше ясно, тъй като Ева)) взе клещите да пробие куката и извади и го ритна ... какво може да означава това?) Благодаря предварително! )

Закачете риба. но не и обикновен голям. Аз не съм виждал такава кука в реалния живот. Дадох го на Мужен. и аз останах в ръцете на рибата. мъж ми се скара, че съм го откраднал

Добър вечер, Татяна. Благодаря Ви предварително за консултация.
Аз отивам някъде с дядо ми и държеше кука прът и линия. При пристигането си на мястото, за което не си спомням ръката ми беше ужилени от тази кука 3 пъти на една и съща страна на различни места. Тя го боли да се оттегли. Тогава бях в къщата на бабата и тя забеляза раните ми започнаха да ги намажете. Беше много болезнено. Тогава тя се скара дядо. На въпроса: "Защо се държи куката в ръцете си", аз казах: "Да загубиш или да не се убоде, той е остър.

Съпругът ми и аз съм плаващи на лодка, един човек ограбен някой стръв и куката хванат на бузата ми, аз се опитвам да извадя куката и аз бях много болезнено, но аз извадих и започнах да кърви.

Беше ли почивка. но бях отегчен с приятелите ми и отидохме на разходка. Докато вървяхме. После дойдоха в старите гробища. Тогава видях в ръката си добре (където лакът) въдица. После сънят се променя драматично и така два пъти. но във всички мечти имах тази кука. по-точно превръзка може би вече е изтеглен.

яде риба. веднъж ухапан, устата му беше голям риболов кука. и с течение на времето на пръсти куки. Аз седи обхванати в куки, като се опитва да се измъкне. Помогна на лекар, всичко извади и се събудих

Здравейте, сестра ми имаше една мечта, която тя ми описа по следния начин:

"Здравейте.
Сънувах Даша днес)))
Тя хвана риба, две пръчки и куки tseplyalya мен! Аз ги почеса всички ръце и аз го счупи)))) "

Даша, това е бившата ми приятелка.

Извадих куката на котката от лапата. Котката беше srednesherstny и ме остави да се измъкне от дясната лапа голяма кука. Най-накрая го направих.

в съня си видях ноктите на краката ми. един от тях е много дълъг и много разглезен. Всичко в черно в някои групи. Тогава бях на брега на езерото с котка в ръцете си. имаше 2-ма души, те лови устройство, подобно на въдица. един от тях извади риба, и аз го застреля от куката. и под краката на планината имах различен, по-живи риби.
спи живопис Не си спомням, това беше всичко в естествени цветове

виждаме как мъртъв приятел човек, който се удави в съня възражда пробита пръст две куки се казва две жени го засадени той все още е в здравето му халат бе, аз все още с него удави отстранен от водата, която пада зад борда на шлеп корабни филцове

Добър ден! Мечтай, сякаш се разхождах по брега в ръцете бяха или шистов дали поразителен е обикновено обувки, отидете на разходка и да видим на брега на момчето лови риба, не много по-напред от него към мен, баща му, но също и един млад мъж, момче кука риба и след това прът падна от напрежението и ме удари в лицето в челото, след ужасна болка, което изпитах и ​​разбиране, че аз съм на куката. Ако куката се заби в лявата ми страна (за мен) вежди, после болка и опит за "този баща", помогнете ми, нали, приятелю, като цяло, се опитва да се отърве от куката не намери целта и аз по-късно установи, и инструмент (страничен крояч) и начин да го извлечете. Благодарим Ви за тълкуване!

Thrust свържете кука ... чудесно ... Опитах се да извадя, но не ... аз го завъртя, но не е бил наранен и не е имало кръв

много плаваща риба в чиста вода не е дълбоко, водата преминава постепенно от един водоем не е голям, от друга страна, аз отидох да донесе вода и да видим рибата на земята като победи на земята, но не вдигна. Отидох с въдица със своите деца и приятели, приятелят ми, и току-що стартира въдица наваксване, но не и за улова и за забавление, на няколко пъти с пръсти вкопчени една и съща си кука, я разкъсаха от пръст, но без болка. Водата винаги е била много ясна.

Здравейте Днес имах интересна мечта - аз, съпругът ми и баща ми отиде на риболовно пътуване, времето беше чудесно, но по някаква причина бързо stemnyalos. Около нас е красиво езеро, много зеленина. Първо хвърли въдицата и съпругът ми хвана хубава, голяма риба. Спомням си, че тя скочи на земята и аз скоро го сграбчи с две ръце и съпругът й внимателно свали kryuchek.Potom Загледах се в рибата и си помислих колко красиво е била чиста. Тогава ние предложихме да се хвърлят татко на стръв, но той отказа, като каза, че риболовът вече е твърде късно и каза, че ще се опита да риба утре. Защо мечтая за една мечта?

Сънувах, че аз и приятелите ми да отидете на риболов, аз се лови, а след това дойдох на риболов кука, и не можах да го извадя

Като че ли ми луд баща погълне куките и аз ги извади от устата си и извади. След като се чувствах добре.