Сватба в Алтайските планини в гората на брега на реката

За регистрация на брак и сватба

В службата по вписванията, ще отиде за няколко дни преди отпътуването, и дори се споменава този случай в ресторант Puppen Haus. Регистрация посети майка ми. Като човек от старата школа, с печат в паспорта тя уважава повече от който и да е приключение)). За нас, това е чисто формален акт. В службата по вписванията, ние просто подава документите ни през прозореца, се е омъжила на същото място, това е всичко. Дата на регистрация, ние не празнуваме.

Сватба в Православната църква, ние дори не са сметнали, защото и двете са далеч от него, за съжаление. Нещо повече, ние сме далеч от официално подход към религията. Женен, защото се изисква от традицията, или защото тя е красива, или поради това, ние ще бъдат снабдени с някаква защита по-горе, ние не искахме.

за гости

Териториално достъпност Алтай - това е основният бонус от живеещи в Новосибирск. Живях там в продължение на една година и през това време в Алтай посетихме пет пъти. Въпреки това, десет часа - това е доста уморително пътуване. Специално за нашите гости, които бяха почти всички останали градове. В Горно-Altaisk (столица на Република Алтай) има летище, но билетът струва три пъти по-скъпо, отколкото в Новосибирск и Барнаул. Ако не сте обвързани с Новосибирск, а след това да лети по-добре в Барнаул. Събрахме всички в Новосибирск, а от там отиде на няколко микробуси и леки автомобили.

Проверете цените на билетите могат да бъдат под формата на Aviasales:

За да се стигне до нашите сватбари трябваше да купуват собствените си билети до Новосибирск, и последващите разходи (трансфери, настаняване в хотел, храна, развлечения), ние пое. Знаехме, че да лети до сватба в Сибир - съмнителна афера, и много ще се откаже. От друга страна. ние се опитахме да организираме нашите гости пълна почивка Алтай, за да билетът се появяват по-рационално изразходване. Вид на летене не е просто страна, но също така и да си починат в Алтай, къде другаде може и да не стигнем до там някога. Общата активност се изчислява в продължение на пет дни. В първия ден на церемонията и четири дни на почивка.

Сватба в Алтайските планини в гората на брега на реката

Независимо от това, половината от гостите отказва, включително на майка си, най-старите ми приятели, а дори и тези от тях, които ние сами сте си купили билети, но само той отлетя. Това беше най-големият минус на проекта, озаглавен "Сватба в Алтайските планини."

В крайна сметка, всичко, което имахме 25 души, без да се броят на персонала.

В програмата е приблизително по следния начин:

• Ден 1 - Трансфер Новосибирск - Teletskoe езеро, вила квартири, ваканция
  • Ден 2 - сватбена церемония
  • Ден 3, 4, 5 - и отдих
  • Ден 6 - Трансфер до Телецкое - Новосибирск.

за времето

за изследването

Церемонията беше да се проведе при залез слънце. Не, не залязващото слънце, аз просто исках да здрач. Ето защо, на разходка, докато снима, имахме преди церемонията. Ние не сме наистина феновете на заснемане и позиране, така че всичко това е до минимум. Със снимки, ние веднага се съгласи, че не е тук, че - "., А сега Натрийте носовете"

Тук мрачното време, играе в ръцете ни, в резултат на изстрела бяха много ясни, чисти и атмосферното. Тя ще има "popsnya") С синьо небе).

Сватба в Алтайските планини в гората на брега на реката

На залез слънце, всички гости се събраха на брега на реката. Ние не искахме някой от омайната декор, особено декора са планини, кедри и бързото течение на реката. Ние не са имали "олтар", само на пътеката и арка от реколта гирлянди, фенери и свещи. Под арката, само на метър от водата, е наш приятел Даша, която доведе на церемонията. Това е сватбата си, ние бяхме вдъхновени да се оженят. Тя излезе със свой собствен текст и елементи на сватбения ритуал. Пожелаваме, че всичко това не е съгласуван с нас предварително.

Четем на клетвата, която дойде с тях самите. Писмен текст, ние също не са имали, което исках да направя това беше най-естественото. Лично аз се замисли за дълго време, че щях да се каже, но все още се на импровизация).

В тези няколко минути на церемонията по планинско нощта дойде, а ние извади шампанското в тъмното. Имахме малък пикник нощта с палатка в дух Boho, където ние се сгуши с всички гости и отпи от шампанското. Тогава имаше гала вечеря на верандата.

След вечеря, имаше купон. Честно казано, по времето, когато бяхме толкова уморени и разтревожени, че побърза веднага след фойерверките, които, между другото, изглеждаха много впечатляващо в условията на гори, планини и реки. На разположение на гостите танцуваха, някои преди зазоряване седи близо до огъня.

за перфекционизъм

Тъй като аз самият много години, ангажирани с дейности в ролята на арт директор и мениджър събитие, аз бях дяволите трудно да се "пусне" организацията на това събитие. Видях недостатъци във всичко, и в крайна сметка да започне да се вбесявам. Реших твърдо съм съгласен с него, че аз не позволи ми перфекционизъм да развалят вашата сватба мечта. А ето и ето, той е работил).

Беше ли възможно да се вземат под внимание всички подробности и да направи сватбата перфектно. Разбира се, ако се удвои време, за да се подготви и да се утрои бюджета). Да, можете да репетирате церемонията като в американските филми, но аз не го харесвам всички. Но Макс нямаше да дойде на сватбата, ако той е бил длъжен да действа в този дух. Разбира се, някои моменти от позира на сватбата са неизбежни, стига те да не се припокриват в края на краищата това, което се случва.

Свободно време в Алтай след сватбата

Сватба в Алтайските планини в гората на брега на реката

След сватбата, почти всички гости да остане при нас за няколко дни в хостела Изток. заснехме кухина. Инсталирайте прекрасното време, Алтай началото на една красива циганското лято. Всеки ден ние chilili на брега Бия, скочиха в банята и да седи около лагерния огън. И два пъти на ден отидох на всички видове дейности, които сме проверявани преди това с Макс върху себе си и избрани най-добрите:

• пътуване до пчелина с пчеларя;
  • конна езда на върха на планината нащрек, посетете аязмото;
  • ходи на четириядрени;
  • рафтинг по река Бия;
  • риболов на Бия;
  • разходка по Teletskoye езерото с лодка, посещение на водопадите;
  • кабел кола яздя Manzherok

Аз бях най-впечатлен от сплав. Тази сутрин съм научила, е бременна. Това беше на третия ден след церемонията. Покрих еуфорията, която се разгъва съзнание. В Алтай такова състояние - просто нещо, а след това е имало тази новина. Не казах на никого. Исках да съм сама със себе си в това състояние. На сала, седях в средата, този, който е работил гребло, и тихо се насладите на красивите плажове. Рафтинг Бия от източника на една много проста и безопасна, така че аз не съм застрашена.