Според EZ изричното система повече за Египет - истории за туристи египетски клуб

Вчера се върнах от Египет. Отидохме на билета ТЕЦ EXPRESS HRG 5 *. Napriklyuchalis в пълен размер. С Tezturom няма да отиде в Египет! Целта на моята история не е нападките си към тази "прекрасна" туроператори, и да предупреди всички тези, които желаят да се отпуснете в Египет.

Е, всичко в ред!

Както е известно, ТЕЦ EXPRESS HRG 5 * - прекрасно турне - цяло състояние по всяко 5 * хотел в Хургада -chny, която управлява "прекрасен" туроператор Teztur, което ще бъде по време на пристигането на празните места. Това е, че не знаем какво хотел бяхме уреден, но това е 5 * и ние бяхме уверени, че всичко ще бъде наред. Но едно нещо - написано на сайта, а другият - че е в действителност!

Това беше моят шесто време в Египет. До тогава почина в добро 4 * хотели в Хургада, имам нещо за сравнение. Много често съм чувал мамят нашия брат в чужбина, но винаги съм имал късмет и всичко беше наред, няма оплаквания. Само в работата по последния път Teztura не ми хареса, но като цяло винаги е отпочинал прекрасно.

Защото на такъв ваучер, отидох за първи път, изготвен старателно: прави подбор на 5 * хотели, отпечатани и, разбира се, я е взел за пътя към опознаването otelchik, в което живяхме. Това е още по-интересно, дори и вълнението от някакъв вид. Въпреки че някои пълзящи съмнения относно това "прекрасно" турне в сърцето. Тя е все още пресен в паметта на паметта на предаването за Египет, където хората са живели в недовършени жилища в Sun Rise MAMLOUK Palace Resort 5 *. Между другото, според сайта Teztura също 5 *.

Но дългоочакваното ваканция, така че исках да вече да е лазурния бряг и вкус на чара на почивка на море!

Това алармиран незабавно! Но какво да се прави. Другото няма какво да предложи! Пристигна в хотела, отиде до рецепцията и веднага стана свидетел на злоупотребата с нашите съграждани с работниците и служителите на рецепцията: нашата поиска промяна на стаята, в настоящия живот не е възможно: водата в канализационната система не отиде далеч, из стаята лежеше отломки, които дори и в тяхното присъствие не си направи труда да почистите един. Оказа се, че преди момчетата едва уреждане на сметките, а сега също бяха принудени да поискат нормални условия за престой в този "прекрасен" хотел. Информация за факта, че хотелът е готов да само основното тяло потвърдена. Всички други сгради не са завършени, а в основната сграда за настаняване е възможно само в едното крило.

Бяхме предложи да остане във фоайето

Какво -Това мъж позира в интерпретатора, даде завърши картата за пребиваване в хотела, ние чинно го с надеждата, че ще имаме по-голям късмет от сънародници. Носехме гривни и каза, че стаята ще даде един час. Часът е 16:00 местно. Лоби бар и пиене на местно вино (като мръсотия, аз ви казвам), минахме време във фоайето, гледайки като загряване до стаите за промяна.

В хотела бяхме посрещнати от представител Teztura Iisam. Както се очакваше, той е бил в малката жълта блузка Teztura и синьо вратовръзка, с значки, които имат своя снимка и име. Като цяло, всички, както трябва да бъде! Като цяло, хотелът приключен, няма строителство на сайта. Но отново не 5 *, 4 * със сила. Бяхме веднага дал ключовете за стаята, ние веднага отиде да погледне на факта, от възможността да живеят в тях. Стаята ни хареса, но той беше в хижата, която наскоро е изготвено след строителството и в тях никой не е живял, така че прахта Навсякъде беше вековна: о), но проблемът сме обещали да се реши веднага, контакт изпраща на лицето, което ги дава отговор чистене, той донесе още три почистващи и всички те започнаха да се полира с нас. Но тъй като арабите - момчетата в всяко едно отношение мързеливи, те просто се почиства мястото, където ние показваме, и затова трябваше да ги контролира. Подписахме хартия казва, че ние сме съгласни с нашите преместване, и да го направи резервация и плащане под формата на екскурзии и плодове в стаята. Бяхме предлага късна вечеря, но ресторантът да достигнат силите е отишъл. -Значи, където по-близо до вечер един час ние започнахме да заспя, някой почука на вратата на стаята ни: "рум сървис". Получен е плод! Е, това е всичко, смях, а само: съдържанието и причинени смях и сълзи в същото време

От това, годни за консумация е само гуава и ябълки.

В този край на първия ден от престоя ни в Египет.

На следващия ден, когато дойдохме в срещата с нашето ръководство Iisamom доказа, че безплатно море екскурзия не е такава, както и само на кораловите рифове, т.е. най-евтиният в $ 25. Бил съм на подобна обиколка с друг туроператор, отново не искаше да. Ето защо, ние трябваше да плати $ 10 и отиде в "Райския залив". Е, това е друга история. Продължение на историята на хотела.

Naobschavshis с водач, ние се втурнаха към морето. издаване кърпи система, обаче, тъй като доставката на вода в бара, те имат много смешно. Можете да си запишете номер на стая, името и номера на кърпи. Това означава, че много хора са били взети и 4 превръзки вместо 2. Е, да, добре. На морето има автобусна всеки 20 минути. На него да отиде на 3-5 минути, ако никой не чака. Можете да се разходите до плажа и разходка: 10-13 минути. Основното нещо е да се знае кой път да отида: към никакви признаци как да стигнете до плажа Pyramisa Blue Lagoon никъде. Ние не е имал време за автобуса, така че решихме да ходи, да се възползват нашата хижа не е далеч от изхода към морето. Но има и това беше. Попитахме жителите къде да отида, какво ни е казано, че трябва да премине през хотел Хилтън. Измъкнахме се, първото нещо, което видя - Хотел Интерконтинентал. Е, мисля, .chto май момиче, обяснява начина, е сбъркал. Ние се втурнаха към Intercontinental. На входа на полицията, за да се изясни дали ние можем да се насладите на плажа. Те бяха изненадани да кима с глава. Обезпокоителни липса на хора с кърпи от хотела. И не е чудно! На входа на залата на хотела сме уловени персонала на хотела и популярно обясни, че със сигурност можем да се възползваме от техния бряг, но ще трябва да плати 5 паунда (около $ 1). Ние не отиде там. Вторият опит беше torknutsya хинтерланд Grand Plaza, където веднъж не беше позволено. И тогава видяхме хотел Хилтън. .chto добре по пътя, които имаме момчета от хотела до себе си, ние никога няма да са намерили този плаж, те дори светна, че обратно до хотела и да чака автобуса. Пътят до плажа е през все още частично недовършени магазини и строителство на хотели и жилищни сгради. Fun да отида там пеш ни се стори съмнителен. Разбира се, шокиран и място на брега на морето - от една страна на оградата мръсотията и сметището, а другата изчистена земята, както вече казах нашите другари, за изграждане на хотел Pyramisa система, която ще бъде само 5 * и ни Pyramisa blyuyu лагуна в по-късно ще има 4 *. Стигнахме до плажа ние сме малко късно - в 11 часа, като през това време всички легла са заети, ние едва ли може да се намери на 2 безплатни шезлонги близо до тоалетната. Не матрак и няма пречки от вятъра там, и кърпи и се стремят да отлети от шезлонгите.

И, преди да стигне до брега на морето, в автобуса Мустафа пита гости да не идват да играят волейбол, визирайки факта, че той е уморен и иска да се отпуснете. о) може би това е чувството му за хумор е. Не се отегчават на плажната музика и танци клуба, че те прекарват повече време през деня на плажа, в басейна и вечерни развлечения на.

В програмата за вечерна анимация е доста слаб, но по-добре от някои хотели, в които съм бил. Отиди развесели играта, която те носят с туристи. Две от вечерта бе ориенталски танци и въртящ се дервиш.

Но приключенията ни не са били над.

На следващия ден, ние се развали ключалката на вратата: той е престанал да отговаря на магнитна ключ и затворен. Съответно, ние сме станали заложници на собствената си стая. Не бихме могли да оставим вратата отворена и тръгна. Изтичах до рецепцията, а спътникът ми остана в стаята. Друг представител Teztura, че живеем в нашия хотел, Катрин чували за моя проблем, без колебание, ме изпрати до рецепцията. Хубаво е, че мога да се изразява на английски език. И това, което правим нашите сънародници, които не знаят английски. Техните посещения не са достатъчни! На рецепцията, разбира се, обеща да изпрати капитанът. Ние честно го изчака в продължение на половин час. Никой не дойде. Аз отново се затича на рецепцията, те отново обеща. Ние плюе на всичко и отидете на обяд, а след това в този хотел, ако дойдете за закуска по-близо до 9, няма почти нищо.

След закуска, отново намери нашата стая отворен, сега е на рецепцията решихме да отидем заедно - за впечатляващ, така да се каже! Казаха ни да чакаме. Дойде две "мамелюкски" - вида на съветника. Ние ги завел в стаята, те са компетентно проучени замъка, бръкнат по-дълбоко в нея, и не са били в състояние да се справят с него. Те обещаха, че всичко ще бъде направено в час. Аз трябваше да прекарат нощта в басейна в близост до нашата стая. Между другото, на басейна в хотела три от - две плитки с фонтани и един дълбок. Водата не се хлорира, ние искаме да вярваме, че йонизиран. Е, ние хареса басейните.

Като цяло otelchik ни хареса, въпреки всичките ни проблеми, много куца обслужване и зоната не е много зелено. Дори и в басейна не е достатъчно чадъри, но тези, които са единствените, които са постоянно издухан от вятъра. Матраци на шезлонгите не са осигурени, но могат да се огъват коленете си. Друг доволен тенис. На всяка стая дам един безплатен час на тенис. Нашите приятели не играят, дори и за един час или засадени. Съд стои до една ограда, през която се простира по различен хотел. Ограда в съда не е много висока, и тъй като ние играем не е професионален, топката прелетя над оградата няколко пъти. Но бедата е, че приемът на друг хотел под оградата на тенис кортовете, и тук ние ugorazdilo топка на територията на друг хотел в близък план. Ние се изкачи над оградата, и чичо си там с пистолет скита. Добър умен хванат, веднага се досети какво става :. А) Като цяло, хотелът е със сигурност не 5 *, добре, ясно е, че 5 * на 2-ри ред не се случи, но доста приличен. Мисля, че всичко ще се оправи за една година и ще се оправи!

Малко повече, за да разкаже за пътуванията.

След изчакване около 30 минути направляващи водачи, ние решихме да го наречем Александър, едва говори на руски. Като пристигнахме до най-новите яхти заминаването, се изправи за един час на опашката за издаване на маски с тръби и плавници. Естествено, след като броят на хората в офиса остава нищо. И настроение да ходя никъде скоро изчезна. И накрая, ние се качва нашия "кораб" и около час намалява вълните, а след това е спирка, където можете да се насладите на една незабравима подводен свят! Разбира се, морето е помогнал да се отвлече вниманието от всяка беда. По обяд, ние трансплантирани върху лодка и отведен в този прекрасен райски остров. Местоположение, разбира се, едно невероятно бял пясък, хижи, изработени от палмови клони и нежно тюркоазено море!

Titanic Aqua Park

Купете си турне от Teztura. Те не се осигури превод, но се продават билети за $ 5-евтино, отколкото при портата на водния парк. Тъй като воден парк не е твърде далеч от нашия хотел, ни предложиха да го кача на автобуса за 2 египетски лири (трябва да се търси стоп) или $ 2 такси за вози директно от хотела. Първият таксиметровия шофьор не искаше да отиде за $ 2, но вместо да лети още две. Договорихме се с един от тях, той беше изчезнал, но вторият таксиметровия шофьор реши да изразим всичко, което той мисли за това, което нашият шофьор на такси хвърли колата в средата на пътя, излезе от нея и нападна извършителят започна да го души. Не е приятна гледка, но ние като мишка целия път до водния парк седяха на задната седалка с идеята за "възможно най-скоро, за да стигнем до там." а) В воден парк, аз бях втори път, първите - две години по-късно, нищо не се е променило, само самия хотел Titanic завършена. Набраздена писнало! Колко време имах чувството, че меката във вашия кръг. а) дава съвети относно пътуването на влакче в увеселителен парк не е без кръгове: можете да се нарани, и бански костюм, за да се прекъсне: о)

Хотелът е много активна анимация, български момчета не дават мис: извършват водна аеробика, коктейлни игри, ориенталски танци, а вечер призова дискотека пяна. Най-харесвани първият от входно слайда, рафтинг и, разбира се,

Хубаво беше, че ние останахме още един ден, за да се възстанови от това пътуване: в края на краищата, в Луксор трябва да отида през зимата, когато не е толкова горещо.

Добре. и последното приключение, получени благодарение на нашия скъп Teztur туристически агент, които имахме в деня на заминаването ни дом.

В навечерието сме дошли да Iisamu да определите времето, когато бяхме вдигна от хотела. С голяма "радост", ние открихме, че нашите имена и презимена на тези 7 души, които дойдоха при нас от друг хотел, не се появяват в списъка на нашите заминаващи полета. Ние чинно свърши да пише нашите имена в списъка и ръководството ни увери, че всичко ще се оправи, той със сигурност ще ви уведомим, и ние ще се качват в 08:40. Отпътуване беше в нас на 11:25 местно време. Е, ние сме с мир на ум, идват да се насладят на последната вечер на сърцето ни, които вече са скъпи хотели. Въпреки всички наши нещастия, бяхме дошли да обичаш този otelchik.

На сутринта, iskupnuvshis последно време в басейна, побързахме закуска, обадете се на рецепцията, за да вземете багажа (този път те направиха през цялото време), и след като седнал на пистата, отиде до рецепцията. Проверихме на хотела, предаде ключа и седна на един удобен диван очакваме нашия път. Животът продължава, в хотела, на хората, които се втурнаха към басейна, един на плажа, който току-що се събудих и сънливо крачеха гледка към ресторанта. Дори някои нелепо тъга уреден по сърце, защото отпуск не се иска!

Дойде време за трансфер, но никой не дойде за нас. Тук имаше един водач в малката жълта блузка, всички ние скочи от стола си, но ... това не е за нас! Минаха още десет минути, бяхме притеснени. Iisamu се приближи, той увери, че всичко е наред, той каза вчера за нас и ние ще дойде. Чакаме нататък. Още десет минути, ръководството на вратата отново. Добре. това е точно за нас! Ан, не .... Хората отидоха на турне. Отново кръжи над Iisamom! Той нека се обадите на телефон някой! Чакахме още 30 минути, но не сме отнето. След това има още един екскурзовод, взе нашите сънародници в Харков заминаващ в 12:00 часа. Времето изтича напрежението растеше и Iisam реши да ни изпратите - нещастен с Kharkovites до летището! При регистрацията бяхме накрая, но ние имаме най-добрите места в самолета! Уф!

Заключение: Teztura работа - първият туроператор в света - стачки и бунтове! не Tezikov се справят с възложените им задължения. Разбира се, мога да напиша, че ваканцията е развалена, но ние успяхме с усмивка, погледнете всички тези проблеми и да си починат, въпреки че не всичко, макар че от време на време това не е шега работа!

Както древната мъдрост: "Ако се оплакват от проблема - тя се удвоява. Ако се смеем над нея - тя ще изчезне "тази мъдрост наистина ни помогна да се проясни на всички наши проблеми !.

Но с Tezturom Ще се опитам да не отида на почивка!