Пътуване в Лазарев

Тръгваме град шадринск в 5:30 на колата ВАЗ 2110. Ние сме четирима души: баща Иля 35 години, майка ми Галина 31 години, племенница Мария на 14 години, син на Кирил 9 години. Здрач. Всичко в добро настроение. Ahead - мечтана почивка.

07:30. Караме през центъра на Челябинск. Винаги отиваме през центъра на града - това е по-бързо, отколкото на байпаса. При напускане на главния булевард в ляво в близост до голям екран или справям светлината 3 трафик след напускане на булеварда - колкото искате. Преместването по график - средната скорост от 100 км / ч.

08:50. Отивате от Урал - най-трудната част от цялото пътуване. Защо? Тъй като дължина на пътя от 250 км отнема най-много 5 часа. Автомобили много, особено bolshegruzov, без възли. Почти навсякъде непрекъсната линия или знак "Изпреварването е забранено". Водачите на "КАМАЗ" и "Mazov" вероятно се подиграват при създаването на колона от 20 (!) Колите са, започват нагоре със скорост от 20 km / h! Те не четат, вероятно, правилата за движение и да не знаят, че колона леки автомобили са длъжни да пропуснат, дори и да трябва да спре. Но в Урал няма да пропуснете нито.

Водачите на "КАМАЗ"! Защо така да доведе? За леки автомобили е невъзможно да отида 20 km / h нагоре! Поради това е необходимо да изпревари на свой собствен риск! За мнозина, които са лишени от права. Ето още една снимка в Кавказ: по-високите планини и серпентина рязко. Но абсолютно всички сте пропуснали дори да спре на този!

За да Самара пристигна без инциденти, спряхме да прекарат нощта в един мотел. Премахнахме двойна стая, но ние е било разрешено да прекарат нощта в нея четири. Вписват перфектно, взехме душ. И всичко това за 600 рубли! Благодаря ви много за защита!

В 05 часа ще продължат пътуването си, ние решихме да карам през центъра на Самара, вместо байпаса. На сутринта на практика няма автомобили. В същото време градът гледах през прозореца на колата.

В 09 часа вече е започнало непоносима горещина. Изведнъж видяхме чужд автомобил 45 региона. Вижте сънародници от 1200 км от дома са рядкост. Те ни сигнализира за да спре. Оказа се, семейството от Бароу също язди на морето. Ние предложихме да пътуват заедно. Но ние се качи заедно за дълго, тъй като ние все още трябва да се обадя роднини в Волгоград.

Не достига 150 км до Волгоград, счупи. Температура се изкачи, изглежда напукана резервоар, където антифризът е, в същото време отлетя фурна. Но колата само на 1,5 години! Някак кръпка всички на материала в ръка, ние излива в резервоара на вода. И ние продължи.

На следващия ден на водача е правил ремонт на автомобили и да се преместихме на Мамаев курган. Мария тук за първи път, а ние не го правят. Винаги, когато има съм, сълзи Уелинг. И, разбира се, посети Волга насип. В останалата част от времето не е нищо повече. Вечерта се оставя да Ростов маршрут.

Пътуване в Лазарев

В 4 часа сутринта да отидем по-нататък - трябва да се изравнят с жегата. Вземете курс на Азовско море. Никога не е бил там. Интересно е да разгледаме. За това ние се обръщаме към федералната магистрала след чл. Kuscheevskaya. Между другото, има полицейски пост, където бяхме спрели. Време 6:00. Децата спяха. Младият полицай проверява документите, решили да огледате колата, което грубо нарушава закона. След заповедта да ни води в търсенето, той не се появи, а са нужни на свидетелите за това. Реши да не се съобщава, се държат любезно и да не бъда груб! Той ни пита дали имаме пушки. Разбира се, това е само себе си и не е достатъчно! Пълен идиотизъм! Той блестеше фенерче навсякъде и пожела щастливо пътуване.

Между другото, на КАТ винаги са се чудели къде отиваме. Ние винаги се обадете на най-близкия голям град. Бог да ви забрани да се каже, че идвате по море. След това се придържат към по нещо за тях, за да бъде едно парче от тортата, и вие ще започнете да се размножават за пари.

Пътища в точно класа Кубан! Всички дървета по протежение на пътя, варосани, на ръба на наля свежи чакъл. Чистота перфектно! Пътна настилка - идеално гладка! Браво! Това ние вече не се вижда никъде другаде. И това е не федералната магистрала, и по пътя между селата обикновен!

14 ч - ние сме на плажа Golubitskaya на Азовско море. Купихме достатъчно и подкара колата.

Заглавие на Анапа. Премахнато луксозна стая за 1500 рубли в голяма къща на брега на морето. Тук сме за изненада. Морски разцъфтя, така плажната непоносима воня на водораслите, както и черна каша от тях, когато влезе във водата. Мария отказва да се къпе, и Кирил смело се изкачи във водата. И това е централният плаж на Анапа!

Естествено, на следващия ден да отидем в Lazarevskoye! Най-приятната част от пътя - по крайбрежието. добри пътища. културни шофьори. Дори серпентина шофиране хубаво!

За сравнение, през миналата година в Divnomorsk душ е само през нощта до 15 души. кухня блюда само кана, пот и три чаши - също за 15 души. И ние също взе 300 стр. с носа през деня.

Хвърли и всички други неща на плажа! Настроението е отлично! Водата е бистра! Плувайте до здрач. С една дума, за пълна изолация на Черно море в първия ден. Вечерта сме купили равиоли, които също са вкусни. Животът е красив! На сутринта чакаме пътуване до планините в долината на река брадва.

В 15 ч ние сме отново на брега на морето: плувам и, да се хранят раци.

Утре е купил автобусна екскурзия до Абхазия. На колата му да отиде страхува, тъй като по-късно съжалява. Ако имате кола, а след това в Абхазия е по-добре да отида при нея, и по-евтино, и вие ще видите повече. Тя е безопасна в момента.

Следваща пътуване до Ню Атон, където ще посетите манастира и пещерата. Пещерата не е много впечатлен, защото ние сме били в пещерата Kungur и Атон в сравнение с това да губи.

Вечеря, хранене в кафенето тук е доста скъпо и вкус. Тогава ние сме в очакване на езерото Риза. По пътя, ние с нетърпение планините и те са много високи. Планините ни впечатлиха най-вече, водата в реките като синьо и бързо. Той удари на 400 метра дълбоко бездната и Teschin рампа над него. Това е, когато пътят е силно размахва, от една страна много висок скалата, а от друга пропаст. Ширина от ширината на автобус е равно на стрехите. Изпищя всички!

Обиколката е дълъг, камерата е мъртъв, и езерото не се оказа да се отстранят от планините.

Честно казано, на езерото също не е впечатлен. Кой беше Turgoyak област Челябинск, той ще ме разбере. Екскурзия до Абхазия завърши в 04:00 ч. Т.е. продължило почти цял ден. Уморен, спах до два следобед. И след това обратно към плажа.

Днес купих билети за делфинариум. Представяне - супер! По-добре от който и да е цирк. Целувки морж Мани донесе всеки луд. Пеещ делфини - това е нещо. 1 000 Кирил 3 минути плуват с делфини. Казва, че много.

Вечерта отидохме на Маша на Лазаревски. нощни заведения. В едно кафене цялата оглед на подготовката на shawarma. Снимахме и плесна, за които ние получи правото да изпълни свободен барбекю. Смешни човек танцува на музика и хвърляне палачинки. Оказа се, готино. Сега цялата година ще го помня.

Днес отиваме в Сочи на микробус в Ривиера парк. Като цяло, Сочи, ние наистина не харесва, но на парка страхотно. Някои стрелба на стрелбището, седна в едно кафене. Дълго се възхищавал от растения. После отидохме до плажа, който се намира наблизо. Водата не е много чист, мирише на керосин. Да. В чисти на Лазарев море. Решихме да плува по един банан. Едно невероятно усещане! Ако сте били на морето, но не плува по един банан, а след това не видях морето! Той е на стойност от опита на всеки, който здраво сърце.

Обратно към Лазарев също получи много адреналин. PAZ шофьор на автобус, при прави шофирането бавно и започна като серпентина, той добавя газ, и извика: "Дръжте се" Автобусът се накланя бъдете здрави! В резултат на това ние не стои в края на краищата все пак изпищя и повърна Кирил. камикадзе Driver - здравей.

Тази сутрин реших да отидем на пазар. В Лазарев е всичко за него. Но ние имаме достатъчно за не повече от два часа. Мъжете отиват пазаруване не ми харесва. И Мария и аз сме уморени от кисели им лица. Много магазини и "абсурдни цени". Цените са наистина забавни, но стоките не са с много високо качество. "Митническо оформяне" по рода си. Но ние не можа да устои и купил тениски. След магазините отново на брега на морето.

Този празник далеч от дома ми харесва най-много. Никой няма да се прибира от работа, не е нужно да се бърза, да мисля за ежедневните притеснения, проблеми, семейство и т.н. Налице е напълно отделена от реалността. Не е време за вечеря - това няма значение, за да се втурне нещо никъде! Cell почти мълчание. Е, може би просто се обадете на леля, как правиш тук, това е всичко. Лежейки на чакъла, заслушан в шума на морето - какво друго е необходимо за щастие!

Днес е последният ни ден в морето, така че валя цял ден на плажа. Burn не се страхуват, защото имаме чадър. Днес, все повече и облачно, морето малко буря, така че, общо взето, седи на брега на морето. А нещо като сбогом към морето. Децата вече пропускат у дома, но аз лично не искам да си тръгне. Ето защо, малко тъжен.

Цялостен опит и съвети.

Нощувка спирка в близост до КАТ пост е по-добре, ако не искат да прекарат нощта в хотел. Това е по-безопасно. Но до гредата и няма гаранция. Миналата година, в района на Калач на Дон на полицейския пост трафик в нашата кола се опита да влезе (изтеглен до вратата, се опита да отвори багажника). В този случай, след като коляно на двигателя и си отиват. Бъдете в крак, никой не ще.

Тоалетните имат нормален бензиностанции на Лукойл. Вие трябва да се допуска безплатно, ако трябва да се зареждат.

И най-важното, ако сте приятелски, след което ще бъде третиран добре! Ето защо, в начина, по който само добро настроение. Дори и с КАТ - ако се усмихва и дори говори с инспектора за нищо, а след това на инспектора ще бъда с теб добро. И ако започнете да се залюлее прав, то ще се влоши. В края на краищата, вие сте на територията на някой друг (друга област). И няма закон, няма да ви помогне. Дори ако инспекторът не е наред, той все още се държат любезно и му се усмихна!

Четох, че много от тях са скитащи знаците. Ние имаме такъв проблем по трасето са били срещнати. Близо Саратов няма да се изгубите, ако следвате картата. Т.е. трябва да се търси не само знаци, но също така и на картата! Карта ние никога не успя.

В Волгоград, да се загуби, ако отидете на първо място в центъра, а след това направо на Ленин Авеню. Ако през Salsk, а след това във всеки случай, не оставяйте на второто надлъжно, по информация на местно ниво. Тук именно за да се изгубите в смисъл на желаната го изхода. Ние от нея трябва да знаят, но да се изнесат в правилната посока би било проблем. Но ако знаете добър начин, а след това, разбира се, само чрез втората надлъжна!

Но ако през Ростов, Волгоград след това влиза в общия случай не трябва да бъде. Отиди на дясно точно преди да влезе! Указател към "Ростов". Но това е по-добре да мине през Salsk: и пътят е чист, а вечер като цяло, можем да кажем, че няма коли и камиони не!