Propedalit цяла Европа - прегледи, се движи по път 100

Другия край на света за дълго време без граници, но нашата ваканция - все едно твърда схема на ваучер-резервационна-турне. Ние etapiruem самата харта, конвоиране автобус до хотелската стая, ние поставяме себе си ръководството и да плащат много пари в замяна на бледо копие на търговския страната. Иронията е, че оригиналът е по-евтино и изглежда по-ярка. Това убедило Вадим Eglitis, шеф на фирма "Интегрирана система за маркетинг", която рискува дивак плават из Европа по периметъра.

дяволът е подмами
"Има стереотип, че Европа не може да пътува с една раница и палатка. Това е всяка част от природата ограден с масивна ограда и спря допуска само в хотелите. Упорити митове, които не могат да бъдат поставени в чужди страни, не притежаващи местните езици, и че глупави улични туристи просто чака полицията и маргинализираните: да се хвърли зад решетките или разглобявате на даряването на органи. Всичко това - приказка. Аз съм пътувал до Европа на 20 хиляди километра на мотора, а не една, а една жена, и мога да ви уверя: можете да пътувате само за жълти стотинки и обясни - с помощта на жестове. Не е важно, но желанието да се разчита на съдбата. И тогава обстоятелствата се подреждат във ваша полза. След като по пътя се срещнахме холандски седемдесет: shuruet в спортен велосипед по мобилен телефон и докладва на жена си, в коя точка в маршрута на момента е. Поговорихме малко. Той имаше от първия до последния момент за пътуване на всички боядисани - тук вечеря там през нощта, се завръщат у дома - тогава, че пътните разходи ще възлязат на 583 евро, а не половин евро повече! Когато старецът чул, че имаме обща идея - да обикалят Европа, но няма конкретен план, това е малко встрани мотора падна. Развълнуван, започна да ни предоставите карти, информация, е показал пътя към най-близкия къмпинг. Ние казахме - благодаря ти, а след това да забрави за неговите съвети.

Красотата ще спаси NUC
Пътят към Сантяго де Компостела - е на пътя на поклонниците, скитащи през цялата година, за да почитат мощите на св Яков в град в северната част на Испания. Но пътят е толкова живописен и толкова голяма, се охранява от държавата, в резултат на истински вярващи в него не naskrebet половина. Други - авантюристи, двойки, избягали романтично пътешествие, спортисти и пазители на здравословен начин на живот. Това означава, че той отдавна е туристически маршрут, че някой се движи с патерици и се молех, и някой - щастливо да плаче и пушене на марихуана. Всеки 15-20 км от поклонници чакат Albergue. Подслонява където безплатно или срещу минимална такса от няколко евро можете да се къпят, сън, може да получи плоча на супа от леща сутрин и да продължат напред. Повече от една нощ в Albergue не е позволено да се бавим - не е курорт.

Има две условия, които трябва да бъдат изпълнени, за да се квалифицира като поклонник - е да си купя един поклонник паспорт (на разположение по всяко храм, на стойност 6 евро, можете да си купите дори във Франция или Холандия) и се движат един от трите начина - пеша, с велосипед или товарни животни , Най-добрата възможност да се види реалната Испания, аз не знам. Вие не можете да влачите с палатки, почти нямам пари, и да видите луд красотата на своите места - Навара, Бургос, Rohu, Галисия. Опитайте месото, които очите ти са подготвили на открит огън в населено място, и това не е демонстрация шоу за туристите тук, така че се хранят, а цената е на брега, за да не повърне. Преминавайки през Страната на баските, ние се запознава с критик на изкуството, който говори малко на руски (той организира изложби на испански художници в Санкт Петербург). Man - потомък на тамплиерите ред и е сертификат, който ви позволява да се спрете на коня в храма. това е право, което, разбира се, не се използват, но факт!

Срещнахме германците, семейна двойка, това е - един много пълен, това е ужасно тънка. Неопитните туристи, те отидоха по пътя в новите обувки, Frau веднага избухна в кръвоносните краката. Съпруг трогателна.По я ухажва, добре, нито да даде, нито да получават чифт любовници лебеди. Ние сме с тях пиеха бутилка вино в alburge камина. Те попитаха: какво, ако пътувате, е трудно? Ние - да, сериозно. Те поклатиха глави, но ние имаме нещо като твърд, защото ние не трябва да излизат и да си отида. Разбрахме се - да, вие сте много по-стръмни, вие, разбира се, по-трудно. Смешни хората попаднат на път за Сейнт Джеймс, за да бъде сигурен. Пътят е винаги много ексцентрици се срещат. Париж нощ разходка - право в мен е малък човек. Оставих го на ляво. Оставих го прави. Натъкнахме - и да говори. Оказва се, че този французин, добре daty в движение да четете Пелевин. Преподава по този начин на български език: една страница в своята книга, на руски, а другият на френски език. Ние прекара остатъка от вечерта заедно, се изравнят с виното вече напълно славянски и разделиха добри приятели. В Гърция храма Андрея Pervozvannogo ни докара до италианския колоездене, питам за посоката. Ние казваме - не знам, отидете попитайте на храма. А той - не, църквата няма да отида, и измама е глупост. Но, от друга страна там е писател Достоевски, не са чули? Ние казваме предпазливо като чу. Така че аз съм крещи изразителен италианската мечта да дойде в Санкт Петербург и там obtselovat земя, на която той се приближи. Оказа се, че той е на 6 години пътуват с велосипед, извършване на думата любим писател в света. Джобовете му са пълни с парчета хартия с цитати като "Красотата ще спаси света" на английски, италиански и немски. Тя ги дава той отговаря на пътя.

Отново скърца занемарено седло
Разбира се, за да въртите педалите 20,000 километра в един ред, че е необходимо да имате право мотора. Това е най-голямата ни инвестиция: всяка струва около 1600 евро. Велосипеди, направени в Холандия в реда, в който компанията вече отстранен от нашите измервания: ако се събраха, за да шият дрехи. И все пак ние подробно интервюирани - докъде ще се преодолее това, което е на терена. Когато разбрал, че трасето е през Пиренеите, инсталиран хидравлични спирачки. Защото, ако на мотоциклети разрушаване на въжето, а вие в този момент пълзи нагоре по хълма на скала - kranty. В рамките на разстояние, изчислено по веригата - така че не остържете напред във времето, при различен тип почва - фотоапарат. Специално е светлина - халогенни фарове, мощен, като една машина, която може да изгори 180 часа, на гърба може да работи без прекъсване през цялата година. Дори волана не беше лесно, но с няколко опции potholders. Ръцете изтръпнаха в края на краищата! Но най-интересното - тя е с капацитет (Холандски ги нареди в Англия) от специална кожа. През първата седмица, че са здрави и трудно, но постепенно се оформят нашите задните части, така че след две седмици седяхме на мотора комфортно както в едно кресло.

Като цяло, отидохме на 100 км на ден. Трудно беше да се само първите две седмици, а след това мускулите стават по-силни, така че товарът не се усеща. Свалих за пътуването най-малко 20 паунда, и дори не забележите - като. С всеки нов град изпитваме и по-уверени. През нощта, ние пристигнахме в Рим, за да се види всеки DIG, където да се търси място за сън - не е ясно. Те се изплю и се заселва в близост до парка, без да се скъса шатрата, надуваеми матраци. Ние се събуди, защото някой е груб с нас разлято кофа с вода. Това е 5 часа сутринта се присъедини gazonopolivalki. Рената не я загубя, тя грабна шампоана и започна да се измие косата ми. Когато съвсем лека, ние се огледа и разбра, че не спах навсякъде и във Ватикана, папата в пазвата си.

Priest се срещнахме в един малък италиански град - и веднага стават приятели. Той ни е казал за Италия, водена възхищавам околностите. Като щанд на дивите скали, изведнъж чуваме мат-peremat. Той установява, че в близост до ходене делегация: директор на завода на машината от България с антуража си, всички говорят само на руски, и да ги насочи италиански, който говори само италиански. Виждайки нас, Bolgariyane ужасно развълнуван и попитало баща си Теодосий обясни италианецът е много благодарен за прекрасната лекция. Той дойде при леки очила, dorogushchy алкохол. Като цяло, ние бяхме пияни. При завръщането си в града решихме да добавим още. Спряхме на виетнамски ресторант. Но арогантните италиански виетнамците казаха, че имаме вече пиян и отказал да служи. Отец Теодосий бил бесен, не е шега. Това, той извика, треперене брадата си, вие решавате колко да ми български мъж да се пие? Започната борба, той показа как бодро работят камери. Ние едва го повлече. Ние намираме друго място, където бяхме продадени. На сутринта, всички вдъхновени от махмурлук и разкаяние, баща Теодосий си направи строг пост, а ние бяхме благословени да пътува до гръцките храмове.

Окован
Животът - това е едно и кратък. Не се реши в приключението й най-малко веднъж - да се лиши. Имам един приятел в България: след като той се интересува само от факта, че да ходи квас. И неочаквано пусна в 40 години: един човек се е научил на пет езика, йога. Сега той е 85 години, всяка година той кара велосипед из Европа с група като пенсионери. И един приятел в компанията - най-младият. И все пак аз съм запознат с Rigan, които 67 години. По-близо до лятото той седи в автобуса, пътуващ за Германия, където покупката на употребяван мотор и го прати в Испания, където той започва да ловят, движейки се от плантация за плантация, от страна в страна. Така че обратно към Германия и се връща у дома - зима. В този ритъм, той е живял в продължение на осем години, и да вижда светът, и малко пари печели.

Ние сме също така Ренате спечелените пари: в брой изтече, наближите някоя ферма, питам, ако има работа. В Испания, Португалия, много дружелюбни хора - ако те не се имат точка на съседите, като каза, че на покрива е необходимо да се кръпка, за да се определи на оградата. Ние събрани картофи, портокали, португалски - най-вкусни, по мое мнение, в света. Те дори отколкото добро: почти целогодишно разцвет - от южната страна на плода, цветята на север, след това обратно. Седмица на работа, вашият ще получи 300 евро и стигат по-далеч. Аз също имам един приятел, жител на Латвия, всяка година от Амстердам до Сантяго де Компостела е ходене. Аз съм от него, всъщност, за тази интересна следа и чул. Всичко започна това приключение за мен на всички с факта, че пролетта сутрин в гостът каза Руслан приятел - в мрачно настроение. Аз питам, какво искаш да страдат? И той каза: депресия. Казах, прочетете това, което имаме в балтийските държави, само на 50 слънчеви дни годишно, през цялото време и настроение отвратително. Но ако, да речем, на юг, за да стигнем до слънцето, няма да има моята депресия и изчезна. Е, какво не е наред, питам аз - се кача на мотора и си отиват! Очите му вече по челото изкачи: как е? В резултат на това аз отидох на пътешествие. И той депресия досега.