планински Verhoviny

ОПИСАНИЕ НА ПЛАНИНАТА "планински Поп Иван"

Първи етап - Dzembronya
За да започнете, ние пристигнахме в Ивано-Франковск с влак. ходене автобус до Verkhovyna направо от гарата. Микробуси отиват приблизително веднъж на час. Verhoviny на два автобуса отиват директно в Dzembronya. Един по 14:00, а другият при 17:00. От Verhovine бяхме около 12, перспективата за 02:00 да седи в очакване на автобуса, ние не харесва. Ето защо решихме първо да карам в автобуса, за да Крашник. Шофьорът твърди, че до Dzembronya ръка. Както се оказа по-късно (когато хванахме персонализирани автобус с туристи), който от Крашник да Dzembronya много далеч. Мисля, че ходенето на час и половина, най-малко. Карахме до разклонението. От дясната страна е знак "Dzembronya 4.5 km." Просто остави на пътя на зелен. Благодаря ви много вид на туристи?
В селото започва някак си изведнъж. Просто дори не съвсем ясно, че тук е Dzembronya. Има добър магазин на пътя, дори и с името (думата изгревите намерени в заглавието). Вие трябва да отидете малко по-нататък. От лявата страна на пътя ще се отклони от пътя. Той първо ще премине през двор с плевня. Не се притеснявайте. Отидете направо в двора. Скоро ще видите забележителност - щит, на която е написано "École-pіznavalna бод Dzembronya -. Pіp на Иван"
Стъпка втора -Pop Иван
И така, вие сте стъпи на пътеката. Какво със сигурност може да бъде щастлив! Освен това, тя се издига доста стръмно. Отклоняват от пътя е много трудно. По пътя vstechayutsya derevnnyaye къщи, градински мебели. 30-40 минути, за да стигнат до така наречената kolyby. Две дървена къща, разположена на голяма поляна. В района много тревопасните животни, понякога има овчари. Има два пътя с изскачащите Иван На това място. Един минава през Smotrych, а другият през Vuhaty Kamіn. Mi избра втория начин, тъй като тя ще продължи да го опиша. Следваща за Колиба е много забележим ходене пътека надясно (когато са изправени пред къщата). Пътеката преминава в сечището. Наоколо е необходимо да се вземат в ляво, ще служи като ръководство горичка. Пътеката би трябвало да работи в гората (точно там започва пътя постлан с камъни подобни). Изглежда, за да започне точка от маршрута - две бели и една жълта лента между тях, рисувани върху скалите. През гората, за да отидат около 15 минути. След това, по пътя си, за да се срещне с водопад. Получаваме вода тук. Това не може да се направи така, че по-нататък има няколко източници. След водопада пътека става по-малко забележими. И воднисти ... Не се притеснявайте, да продължи. Скоро изглежда каменна сграда. Същата вечер духаше много силен вятър. Уморихте ли се чувстваш. Ние дори искаше да остане за през нощта, но поради вятъра решили да се съберат заедно и все още излезе на върха. Между камъни проследяване, след което си тръгна. Горе, по мое мнение, вече изглежда отново добре маркирана пътека. След това, можете да намерите нормално място за паркиране и вода. Ако ходите още 15 минути, за да се видят останките в долината - те казват също е много добро място за престой. Има вода, много дърво и няма вятър. Ние бяхме там беше много мързелив и затова решихме да прекарат нощта в куха с изглед към Поп Иван ...
И сутринта. Последно тласък и ние сме на третия височина (2028) отгоре - Mount Поп Иван. е построен на върха на украсени стари полски обсерватория, която е била през 1938. Човек може само да гадаем колко разходите за труд, за да го построи тук. Това само разходите да се изкачи прозорец планина 33 (най-тежкият тежеше 950 кг) с всички необходими удобства за работа. Обсерваторията се състои от едноетажни сгради в която се помещава на котела и двигателите за телескопа; стаи за работниците, и на кръгла кула, която в действителност е пуснат astrograph. Astrograph извършва от Шотландия. Най-голямата обсерватория на второ място в Европа (след французите) и шестият в света. Обсерватория измерва живота нарушени Втората световна. През есента на 1939 г., обсерваторията падна в притежание на Съветския съюз. Съветският правителството много успешно организиран метеорологична станция там. Но това не е съдено да живее дълго обсерватория. През '41 дойде унгарците построени там Lookout. С след Втората световна война, когато унгарците останали обсерваторията и обсерваторията все още стои изоставени. Изгорели от ветровете, в тъмните облаци и мъгла. И само от време на време се вливат в слънчеви лъчи сив влажна малката стая ...
Уви обсерватория е в много лошо състояние и днес. Повечето от тавана падна, туристите и гостите на обсерваторията построени истински боклук вътре в сградата, но дори и въпреки всичко това сред боклука в hozpomescheniyah, успя да намери част на котела, а дори и част от двигателя! Можете да се изкачи по стълбите към втория етаж, където са били разположени стаите. Вътрешният рамката веднъж дъб е останало нищо, само видимата метална рамка. На кръгла кула можете да се изкачите, също. Дори като на върха, където има използвани за да бъде платформа за наблюдение!
Трета стъпка - езеро Nesamovite
На следващо място, по пътя се намира по билото. По пътя ще има още един значим връх - Brebeneskul (2038). Пътят е много добра. Не е трудно, много приятно ... планина, планина ... изяде. Небето се слива с планината. Вървяхме през целия ден. До вечерта dobreli да Nesamovyte езеро. Прекрасен парк - е чиста изворна вода. Много от дърво, много пространство, красиво езеро. Хората наистина не са прекалено малки, но те някак си не се напряга.
Етап Четири - Goverla
От езерото до нищо Goverly по всяко време на курса 2-3. Разликата във височината от основата до върха му Goverly малки - 200 метра. Krutovato възход, но не много. В горната част се намира на няколко някои неясни "паметници": кръст, бетонен стълб и някои други ... ние слезли Zaroslyak. Тук също денивелация е просто зашеметяваща - 800 метра. Дори и надолу, че е уморително. дъх до поток, и отиде до самата база. В близост до него дори можете да се пие бира, която ние бяхме много доволни. И купуват сувенири.
Място за през нощта отидохме да погледнем по-надолу по асфалтов път. Ние търсим за дълго време. Около гъстата гора. В резултат на това стигнахме до контролно-пропускателен пункт (върви добре ... Вървяхме бавно. Отне ни е някъде около 2 часа), има престой в гората (там е място, в близост до река и в гората).
От PPC е съвсем близо до разклона - има път към Verkhovyna. Има и хвана маршрутката да Frankovsk.

Коментари за планини "планински Поп Иван"