Печалбата на партньорски програми, основно обучение, блог salesdoubler
Какво е филиал на маркетинга?
Партньорски маркетинг - вид интернет маркетинг, при който уебмастъри печалба за конкретни действия на потребителите, които са привлечени.
Например, един уебмастър е публикуван на вашия сайт преглед на партньорски магазини, и връзка към магазина. Ако потребителят кликне върху линка и да направят покупка, уебмастъра ще получи награда.
CPA (цена на действие) - плащане модел, когато се обърне особено действие на потребителя (за разлика от плати за клик, например).
Какви видове плащания в филиал на маркетинга?
Обикновено в партньорски маркетинг са следните видове плащания:
CPS (цена на продажба) - плащане за платена поръчка. Моделът предполага, че купувачът е получил стоката и да заплати пълния размер на разходите.
терминология
Какво е offery и техните параметри?
offery обикновено имат следните възможности:
Задръжте време проверка на преобразуването;
видове трафик на разположение.
Какво е apruv и как да го получа?
Apruv (от английски да одобри. - Потвърждавам, одобрява) - жаргонен израз се е разпространил в Интернет, което показва, одобрението на всяка нова информация, въз основа на предварително умерено.
Той се използва в изрази като "даде apruv, zaapruvit", което означава да се одобри нищо.
Терминът "apruv да предложи" означава, че да се работи с партньорска програма трябва да се получи разрешение за това.
Какво е Задържане?
Дръжте се appruv (дни) - проверка на времето на реализация. Това време е необходимо за да потвърдите действието, както в случая с покупката на стоки, дори и доставка, както и плюс 14 дни за евентуално връщане на стоки.
Задръжте за плащане (дни) - период, през който получи средства за преобразуване за проверка и да станат достъпни за плащане (10 дни за Холдън на appruv).
Каква е продължителността на съществуването си?
Настройки статистика
Какво е еCPC за (Ефективната цена на клик)?
еCPC за - показател, който оценява рентабилността на програмата. еCPC за - средната цена на клик, който се смята за по формулата: общото възнаграждение на партньора (UAH.) / брой кликвания (бр.). Например, ако имаше 300 кликвания и реализации при 5 до 50 USD, ECPC = 50 * 5/300 = 0.83 (GRN.).
Какво е CR (преобразуване съотношение)?
CR - индикатор показва "успеха" на програмата - колко посетители са направили конверсията: съотношението на преобразуване / че броят на кликванията. Например, при 1000 кликне 10 реализациите CR = (10/1000) * 100 = 1%.
На практика, това изглежда така:
Каква е витрина? Как да го спечеля?
Как да създадете витрина:
Какво е промоционален код? Как да го спечеля?
Промо код - уникален промоционални програми оферта филиал. Това може да е отстъпка от цената на продуктите, безплатна доставка, промоционални Търговска оферта. Обикновено въз основа на промоционални кодове промоционални кодове създават витрини, където потребителите могат да закупят продукта с отстъпка магазин.
Сайт с промоционални оферти, както и витрина, създадени на подаването на база imoprta. Списък на всички промоционални оферти са постоянно актуализиран на страницата: Отстъпка.
Примери за сайтове с промоционални кодове:
Какво е кешбек и как да го направя?
Буквалният превод Cashback - това възстановяване. В онлайн пазаруване терминологията под Cashback трябва да разберат, възстановяване на парите, че купувачът е похарчил за покупката. КПД е изгодно да се използва Cashback система на стока offerah с лихвени плащания.
Тя изглежда така: магазин предлага 10% изплащане за уеб администратори. Купуването на реферален линк, потребителят се връща на 4% от покупната цена. Администратор получава 6%.
Повече подробности можете да прочетете тук:
Пример CashBack услуга: mycash.ua
Какво offery оптимизирана за SEO трафик?
С цел да се насърчи или витрина сайт Промоционален код в SEO стока offery побере най-много. На първо място, това е дрехи, козметика, след това - магазините за електроника.
За създаване и промотиране на търговски витрини оптимална offery:
Yves Rocher (разпознаване на марката, висока изплащане);
В един начин (на достъпни цени, фирмено облекло);
Sunduk (марка дрехи, достъпни цени);
TopShop TV (разпознаваема марка, популярна стока);
Gold.ua (високи изплащания, разпознаваем бранд).
За да се изгради и насърчаване на вашия сайт с промоционални кодове правото да предприеме всички възможни намаления, но най-вече в търсенето въз основа на предложения:
Ив Rocher (признаване марка, отстъпка 35%);
Mary Kay (разпознаване на марката, с отстъпка от 10% по реда на сумата от 300 гривна);
Sunduk (3% отстъпка от цената на всички продукти).
Clasno - онлайн магазин за дрехи: 6 USD за регистрация, 6% на поръчката;
Comfy - огромен украински верига супермаркети на електрониката. Заплащане - 45 UAH (179 рубли) за регистрация на потвърждението на поръчката. Задръжте - 10 дни.
Yves Rocher - един от offerov на конвертируемост. Плащане на регистрация - 4,5 UAH за потвърдена поръчка - 41.25 UAH.
ESCC - най-известното училище на дистанционното образование в страните от ОНД. Заплащане - 6,4 € на изтегляне безплатен пробен курс.
TopShop телевизия - най-известният "телевизионен пазар" е в Uanete. Доловимо марка. Заплащане - 8,03% от общия ред.
По-подробен списък offerov за съдържание е показано тук.
С цел да се привлече трафик от контекста, се препоръчва да се използва много ниска честота, запитвания, с цел да се намалят разходите на трафика и подобряване на качеството на посетителите.
Ами ако искам да направя една витрина, но аз не разполагат с програмист?
За да се създаде витрина, не е необходимо да имат умения за програмиране. CMS ви позволи да се интегрират XML хранилки в структурата на сайта в само с няколко кликвания.
OpenCart - кражби от магазини CMS, която показва създаването на по-лесно от всякога. Plug-in за инсталиране Описание и създаване на прозорци описани подробно тук: Внос емисия стока SalesDoubler в OpenCart.
Какви са някои решения за доходи до филиал с главен изпълнителен директор \ контекст?
Входните врати - форма на спам търсачка, специално създадени страници, акумулиращи трафик от търсачките, за да пренасочват за насочване на ресурсите, без знанието на потребителя.
В общ език - една врата, е сайт, генериран програма (генератор вратата страници), страници са оптимизирани (в вратите много спам търсачката и се свържете отново) за различни заявки за търсене (МФ и LF), за да се пренасочат посетителите да paysite на сайта, на който потребителят може да закупите нещо.
Примери вход - Пример