От Мармарис до Родос с един ден

Може би не започнем с увода, и веднъж с O - по мое мнение еднодневна екскурзия от Мармарис до Родос вярно само ако има валидна шенгенска виза, когато уморени от красотата на Мармарис и неговите заливи, или ако искате да се хранят традиционни гръцки ястия като мусака или Клефтико. Специално планира такова пътуване без присъствието на правото от Шенген, но с по реда на гръцките визи за краткосрочно пребиваване не са на стойност финансови или трудови разходи. Време за разходка малко, тичане около една партида, но за различни пътувания и без прекомерни очаквания за такова пътуване може да направи.

Италианците дадоха щедри годишна виза. За да използвате този дар в пълен размер, ние решихме да се вози един ден на гръцкия остров Родос, но не и в преследването на забележителностите, но най-вече, за да се уверите, че можете да управлявате до пет часа от свободното си време, без да знае мястото и не се ръководи там. Единственото нещо, което настоява за посещение на двореца на великите магистри. С течение на времето, но за това по-долу.

Между Мармарис до Родос има редовна фериботна линия. Билети Мармарис-Родос-Мармарис са били арестувани обратно в Москва от турската туристическа агенция Дейзи Тур $ 55. На човек. Ние, са взети от хотела, но наблюдаващият билети даде само в пристанището. Останалата част от хората от автобуса направи краткосрочни гръцки виза. Те подаде билетите в автобуса, и на пристанището незабавно изпратени на контрола на паспорт. Shengenschiki заедно с водача отиде до отсрещния сграда (името на знака не помня), за да проверите нашите визи на компютъра. Пет минути и сме свободни. След зоната за паспортен контрол се намира Безмитен. Там остава да виси торбата с мечтите ми (((

През 0915, този комфортен красив мъж ни заведе до гръцката страна. Публиката беше въведен от турците, англичаните, поляците, чехите и двама български момичета. Вътре, корабът разполага с бар (кафе, чай, кола, шоколад). Съпътстващи от пет минути след заминаването на автобуса започва да уведоми обиколки на Родос с водач (група на английски и турски език), който можете да си купите точно там на лодката. Услугата е в търсенето, повече от половината от туристите на разглеждане на забележителности на билети, закупени.

От Мармарис до Родос с един ден

Около 10.20 пристигнахме в пристанището Родос (под номер 7 и надпис Marine Gate карта). Паспортен контрол отне около 30 минути, а ние сме тук, за пристанищната порта стойката за преглед на старите градски стени. Завъртете главата си леко на дясно и ще видите паркинга на Родос Автобус Тур # 237; STIC. Един възрастен билет струва 12 евро. С тази обиколка с автобус, ние решихме да започнем откриването на острова. Един изпусна автобуса - беше препълнена. Взехме при следващия 11.25. Автобусите са на всеки 20-25 минути.

Навсякъде около крещи красота! Особено видове бурното море на тюркоаз и широки плажове. Но на втория етаж на автобуса е доста висок затворени прозорци, стрелба не е удобно. Отне само две снимки, за да се показват.

Цялата гама от (карта 7-7) отне малко повече от час и в 12.40 ч стигнахме до портата на Стария град. Обърнете внимание на камъче пистата - маратонки или сандали с дебели подметки, подходящи за ходене е най-добре. Никога преди виждал такава полагане - до край. Аз наистина исках да се скитат през вече малките улички, които са толкова подобни на Роман. Но уви, за период от време. Изпълнете нагоре по хълма до двореца на Учителите, оставяйки зад портите на Археологическия музей.

Но от тази гръцка котка, пълен с достойнство, че е невъзможно да се изпълнява.

От Мармарис до Родос с един ден

Palace. Как мога да искам да го видя със собствените си очи! Външно красива отвътре прекрасен. Влез 6 евро. Прекарахме малко повече от час, но дори и половината от експозицията не се изследва внимателно. За почти избяга избяга някои зали, само за да се покрие цялата двореца. Туристите не са били много. се наблюдава суетата и пада.

И от нашия прозорец.

В началото на третата, стигнахме до вечеря в Ники. Този очарователен момиче ни бутна в ръцете на визитната картичка на неговия ресторант, когато ние се заблуди в търсене на двореца. Като цяло, пръчката се подхлъзна, но ненатрапчив и приветлив, която е обратна захапка искаше да го върне при нея. Решихме, след като ние сме в Гърция, а след това, което ядем нещо традиционно гръцко. При избор на мусаката и Клефтико, победителят е второто ястие. Това е шедьовър, който яде, ние не сме в състояние да. Чужденците, които седят около и предпочитат пици и пилешки хапки с пържени картофки, периодично погледи на нашата маса. Клефтико (част за двама), три местна бяла бира бутилка Алфа и гръцки кафе ни струва 25 евро.

В 15.15 вече бяхме на крайбрежната алея към пристанището.

По пътя, неочаквано се включиха в тенденция, показваща туристически тениски и почти плуват в Средиземно море.