Когато психолог предлага - да се влюби в себе си, че той има предвид,

SNOW мечта | 0011 / 7а / 32 / 1761-1471694266.png написал (а):

Възползвайки други - чрез търговия, чрез творчество.


"Направи добро в цялата земя, правим добро на другите за добро .." - да, всичко е много добре, мир в света и всичко, което толкова бял и пухкав, вид и креативни. mchishsya в светлата разстоянието и над развиете знаме с лозунга "основателни причини". Само тук има едно нещо: това не е винаги включен, и любовта на себе си. В преследване на създаване по този начин от външната страна, ние често забравяме за изграждане на себе си, в себе си.

Ние не се научим на това в детството, а след това не се учат също. Нито в училище, нито вкъщи. Ако се случи с детството идеал, в семейството, всичко е изключително добре и родителите имат мъдростта и време, за да внуши на нас любов към себе си - добре; ако не (както се случва в повечето случаи) - всички тръби, ние сме заложници на обстоятелствата -nnadtsat години, до самия същото време като свои собствени и не съзнателно дойде при необходимост да се знае, да се научат да приемат и любов. И о, колко е трудно.

SNOW мечта | 0011 / 7а / 32 / 1761-1471694266.png написал (а):

В действителност, "да посадиш дърво, да построи къща, отгледа дете" - също е любов от себе си, за сътворението.


Или замяна. Замяна на концепции. Защо просто не го правя, просто бъди себе си да не правим.
"Това поставя детето на краката си, а след това си мислиш за себе си", "ох, като запушване на работа, който е безпътен, а след това ще получите" - познато, нали?

Сподели 22 02/08/17 19:26:35

много интересно komenty. благодарение poznavatelno.mozhno въпрос е как да се премине от теория за действие? отида и да се влюби, без да се налага да настъпиш психология? Е, аз не може да лекува себе си като много скъп човек)
или без психолог и сто грама някакъв начин?


Например, представете си, че сте обичани и скъпи за един човек))) Как мислите за него? Когато той е тъжен и той е уморен - особено))) Аз съм сигурен, че няма да се карат или да се сърди на обстоятелствата и да имат желание да се покаже загриженост за него, да си почине, лечение на екстри. Това е същата нагласа може да се прилага към себе си (само искрен).

Е, това не е единственият начин на действие, както и всяко лице - подходящ нещо различно.
Но първо, можете да изберете някакъв начин, и веднъж на ден, за да се помни и че е желателно - да се направи. Това как да се преквалифицират мозъка на друг възприятие и придобиване на нови навици. Разбира се, има и силни блокове в рамките на тази не се получи нищо, а след това се нуждаят от психолог, или да остане сам психолог))

Сподели 23 02/08/17 19:28:55

как да се премине от теория за действие? да вземе и да обичаме, без да се налага да настъпиш психология?


Препоръчвам ви все още е малко подпечатан, преминете през надлъж и нашир Labkovsky. Той има много голям материал по темата.

И себе си, аз ви съветваме да започнете с отговора на въпроса за себе си: "Кой съм аз?".
Знаеш ли, на вид нещо. Макар че отговорът е непознат за вас, за себе си, че никой не, не си ти. И как можеш да обичаш някой, който не го прави?

Променено гринго (02.08.17 23:01:47)

Сподели 24 02/08/17 20:27:08

Сподели 25 08/02/17 20:54:26

Gringo, здравей.
Да започнем с това - да, прав си, Майкъл Labkovsky наистина силно специалист, мога да потвърдя със сигурност. Както и тези, чиито книги имам изброени по-горе.
Напред. Детство всеки един от нас не е съвършен по дефиниция - и какво, според вас, е идеалът? И как ще бъде необходимо да се развива, ако имахме най-много "идеал"?
Заложниците, мисля, че ние не сме. Имаме ги да се чувстват. И това може и трябва да бъде разгледан.
И съзнание, наистина той се разширява.
Кажете ми, моля, когато се построи къща, машини, дърво, отгледа дете, дори не ми не го правят? Или вътре или вън?

Сподели 26 02/08/17 21:26:25

Колко възгледи, но за съжаление, 90% са безполезни (((
И само защото те не носят бетона, всички общи фрази. Има няколко причини: много малко хора, е концепцията за "да обичаш себе си", защото не е ясно къде да търсите, и защо? "Любов" на всяка своя.
Например, аз бях самостоятелно приемане, определени страни, и най-важното е осъзнаването, че всяко "не-идеалност", тя е моя, лично и е необходимо за мен. Спрях да се тероризира и прие своята слабост, намалени изисквания са ги разтоварят.
Това е, което лично за мен е любов.
Но това ми помогна, аз работих с треньор.

За да обобщим, както вече каза момичето, първо трябва да се разбере каква работа и защо го правим :)

Телевизионно предаване кутия и да оставите zombolyudyam, така да се каже Кесаревото на Кесаря.

Сподели 27 02/08/17 21:42:02

Мисля, че означава безусловна любов, това е, когато сте спокойни за критика, на факта, че нещо не работи, напишете всички тези неща и боклук, осъзнаването, че вие ​​сте част от природата ", част от вселената, да се изразяват на човек", не сте Сравнете, самочувствие не зависи от другите. Тази нагласа да се работи над себе си, самоусъвършенстване в професията, в отношенията си с другите.

"Хей, психолог. Направете така за няколко сесии аз се влюбих в" не работи. В днешния свят, където всички nevrotiziruyut от люлката, че е необходимо да се изолира ненужните и банално да не е мързелив.

Сподели 28 02/08/17 22:07:12

SNOW мечта | 0011 / 7а / 32 / 1761-1471694266.png написал (а):

Детство всеки един от нас не е съвършен, по дефиниция,

Чрез някои това определение?) Мисля, че омаловажавам възможност за щастлив вероятност)

SNOW мечта | 0011 / 7а / 32 / 1761-1471694266.png написал (а):

и какво, според вас, е идеалът?

А хармонични отношения в семейството, на базата на любов, доверие и взаимно уважение. И вие имате някакъв идеал?

SNOW мечта | 0011 / 7а / 32 / 1761-1471694266.png написал (а):

И как ще бъде необходимо да се развива, ако имахме най-много "идеал"?

Ние се развиват плавно и равномерно, до такава степен, че "почвата", тъй като позволява ни.
Когато едно дете, например, вижда майката, който се жертва целия си живот, той отнема априори е в норма. В каквито и да било нарушения в дома на родителите си, в който каквото и партия, и неизбежно малък човек изпитва тези изкривявания. Прехвърляне на концепции, смесени в овесена каша, а след това отиват фигура.
В противен случай, когато са правилно разположени сред хармонично семейство, и детето се развива хармонично.

SNOW мечта | 0011 / 7а / 32 / 1761-1471694266.png написал (а):

Кажете ми, моля, когато се построи къща, машини, дърво, отгледа дете, дори не ми не го правят?

Не съм казал, че всичко, което сте посочили не е творение, ако сте склонни към него) Аз казах, че сме част от заместваща на понятието, а също любители на "засаждане на дървета", така също, че ние се изгубваме в него.

Gringo, argufy плановете ми абсолютно не са включени. Сега аз правя, а ти опиша една обща идея, затова едва ли ще се съгласят.

Чрез някои това определение?) Мисля, че омаловажавам възможност за щастлив вероятност)

По дефиниция, липсата на идеал. Какъв е процентът на вероятност? И кой точно той е подходящ?

А хармонични отношения в семейството, на базата на любов, доверие и взаимно уважение.

Какво е хармония, любов, доверие и самочувствие за вас?

Когато едно дете, например, вижда майката, който се жертва за цял живот,

Чието семейство въпросният и какво представлява "жертва"?

твърде любители на "засаждане на дървета", така също, че ние самите губят в него.

Къде са границите на понятието "прекалено много"?

Не съм съгласен, че без експертът в този случай - по никакъв начин. По същия начин, като специалист - не е задължително гарант за успех.

Като във вица за вероятността за среща извън розов динозавър - петдесет на петдесет. Или среща или не?

Сподели 32 03/08/17 00:34:01

SNOW сън. Вие разбирате, че си толкова широка, почти философски, а защото често срещани въпроси ще дам общи отговори. отново)
Спорът за името на спора не са включени в плановете ми. Освен това, по мое мнение, ние започваме да се плъзга в канавката, отдалечавайки се от темата на Default.
Ето защо предлагам на дебата за идеалите, толкова различни за всеки, както и други концепции за спиране универсален мащаб. Или обсъдим друга нова тема.
С уважение.

Сподели 33 03/08/17 00:57:02

Колко възгледи, но за съжаление, 90% са безполезни (((
И само защото те не носят бетона, всички общи фрази.

И знам, че повече тук. Точно сега, само на няколко минути. Внимание!
Татковците!
"Връзката е трудна работа!" Broads!
Това е синоним на "обичам себе си".
Всеки знае какво е то, но защо, къде, как и защо - никой не знае.