Как да стигнем до скалите седем братя

Без кола, за да стигнем до скалите, можете да тренирате до гара "verkh-neyvinsky" (1 час и 40 минути от Екатеринбург в посока на Нижни Тагил).

На следващо място, вземете автобус или микробус и да преминете към последната спирка.

Следователно, все още има около 1 км по пътя и след това завийте надясно до градините по предаване линия. Градините на около 7 км надясно палеца svorotki. Между две големи хребети.

По-нататък по пътя към рок около 20 минути.

С кола

С кола, е необходимо да отидете в посока на Нижни Тагил, преди да включите Novouralsk (около 67 km Тагил тракт).

Освен това, по пътя за градини, описан по-горе.

Точно пред тях на асфалтов път наляво.

Асфалтов път се намира автобусна спирка в резервоар пожар.

По далекопровод по черния път, който минава през градините, го взима в гората. Изберете най-набраздената опция.

В друг малко езерце в предната част на хълм пътни rastraivaytes. Ние обикновено избират главния път направо нагоре. Правилният начин е за предпочитане, защото на входа на скалите, "Три сестри" (прав в горната част на билото). След слиза от планината е отдавна установени десен завой. Стигнахме до поляната, където е удобно да оставя колата.

Освен това, не повече от 20 минути по пътеката вляво под камък "Седемте братя".