Хургада, Египет съвети - истории за туристи египетски клуб

Тръгване от Уфа. Боинг-737. Заради силната насрещния вятър, самолетът излетя от Хургада до Уфа късно. Ето защо, ние също излетя със закъснение от 03:00. Храна в самолета беше много бедни. Първо, всички изля чаша сок. След разпространението на вечерята, тя е част от една много малка част от пиле, пет макарони и парче руло. Също наля чай и кафе, за да избирате. Знаехме, че за този оскъден асортимент, да вземе храна и вода с него.

В равнината съветвам да вземете малка възглавница, пелерина и превръзка на очите. Същият набор от много полезно, когато пътуват до Кайро и Луксор.

В Хургада пристигна през нощта, хората на летището са били няколко. Отидохме навсякъде в началото, тъй като не е имало опашки. Но тогава ние чакахме цял автобус. Египетските митническите служители по принцип не проверяват, внос, разбрах, може да бъде всичко. Отиде в хотела за около 10 минути, ръководството по пътя всъщност не каза нищо.

Ние пристигнахме в хотела бяхме помолени да попълните някои форми и бяха дадени ключовете за стаите. Стаята беше 217. Това нечетни числа с изглед към морето, а дори и по пътя, така че имайте това предвид. Стаите лице на пътя са много шумни. Нашата стая има балкон, двойно и единично легло, тоалетка с огледало, телевизор, хладилник и диван. Също на масата за балкон със столове. Всичко изглежда наред, но всички мебели някъде през 80-те. Сейф в стаите, но той е платил, в която и описание на хотела е цената - $ 5, както се оказа - $ 5 - една седмица и 10 дни - $ 10. Вечерта отидохме на вечеря - избор се състои от няколко ястия с месо (риба, пилешко и говеждо месо), различни салати, сладкиши, странични ястия. Ядях само месо, домати, краставици и сладкиши. Вкусът е нормално, никога проблеми със стомаха, не са.

Сутринта започва със закуска Ние облечен много лесно, тъй като се оказа напразно. Улицата духаше много силен вятър. Когато прочетох в отзиви за вятъра, си мислех, че тази светлина топъл бриз. Както се оказа - силен студен вятър, който унищожава всички топлина. За закуска, хранени нормално, като цяло, ние винаги излезе за закуска и вечеря, нахранени. Условен на хотела са предимно български възраст на 50, а германците на същата възраст или по-възрастни.

В 9.00 ръководството (Hamat) проведе заседание, по време на който ние упорито наложено екскурзии, от които можем отказали, знаейки, че можете да си купите тях по-евтино. След това, водачът отказва да говори с нас, дори и здрасти.

Хотелската част е много зелено, храсти и дървета почиства всеки ден. Два басейна зони за възрастни и деца. Но ние не се къпят, тъй като водата е по-студено от морето. Водата в сладководни басейни. Персоналът не залепва, поне за момичетата. Повишеният интерес се наблюдава само по отношение на жените на 40 и повече години.

Princess Club Princess Palace е различна от тази Club - двуетажна бунгала. Стаи в тях е по-малко от килим. И тези, които са живели в бунгало, постоянно се оплаква, че те са били затрупани от комари. Ние имаме една и съща комар няма проблеми.

Той разполага с живи арабски семейства, като цяло, те не се намесва, с изключение на няколко случая, когато ние, които сме в средата на нощта, наречена броя, аз подозирам, че това е един от тях.

Ако отидете в посока на Гранд Хотел, между принцеса и Ел Samak, можете да намерите супермаркет. Тя се намира на втория етаж. Цената маркер не е там, но там не се търгуват. Ние сме там, за да си купите Delta 1,5 л вода. - 1.5 е. (7.5 втриване.). Snickers стойност 5F. (25 т.), Фъстъци 5 е. (25 р).

Ако искате да си купите плодове, трябва само малко по-далеч в посока на Гранд Хотел. Купихме само ягоди и смокини - 6е. (30 стр.). за първи път се нарича цена 4 пъти повече.

Girlfriend сплетена PRA. опашчици - $ 30.

След вечеря отидохме в Хургада - купят билети за турнето.

За минибус платена на 1 f.s човек. Трябва да се преговаря за цената предварително.

В резултат на това на билети, закупени в Хургада Tours, че знакът на вратата по някаква причина е Шара-турове. Кайро - $ 30 Луксор - 25, джип сафари - 15 коралови острови - 15 (въпреки че това турне сме купили скъпо, може да бъде намерен на 10). По принцип, като единствената разлика между eks.byuro на цените. В случаите, че бивш. Бюро платени парите, но за вас дойде никой, аз не съм чул.

По време на това пътуване ние също си купих един банан папирус на 2F. (10 рубли.) на единица. Те се продават на улицата. Също така купих като тези папируси от $ 10. За 2 бр. Ягода - 5F. (25 рубли). Arafatka £ 10. (50 рубли.).

В града, по съвет на туристите, ние се облече почти като местна жена: дълги поли, ризи с дълъг ръкав, кърпа на главата си. Като цяло, в първите дни, ние сме много страх от арабите, в магазините почти не отиде.

Пътувахме до Луксор в 05.30. С приемо възглавници от хотела, но те не са полезни, тъй като те са много големи и неудобно да спи върху тях. По-добре е да си купите в града си малки възглавнички и да вземат всички вози. И това е най-добре да се скрие Пфалц. Всички екскурзии са най-вози в маратонки, защото Всички екскурзии се провеждат с бързи темпове. Не забравяйте да вземете всеки човек 1,5 литра вода. В Луксор е много горещо. Пътят останаха незабелязани, защото ние спяхме. Що се отнася до ситуацията по пътищата. Автобуси се движат с нормална скорост са двамата пилоти, един по един. Автобус с туристи навсякъде приет, затваряне на всички контролно-пропускателни пунктове. По пътя на автобуса прави няколко спирки да отида до тоалетната - 1F. (5 рубли). И ядат.

Пътеводител в Луксор, имахме една жена от България - Ирина. Казах много интересно, това ми хареса.

Първият тур беше в Карнак храм - много интересно. Опишете няма смисъл, тя трябва да се види.

Не ви съветвам да си купя нещо за всички турове в Луксор или Кайро. защото там се движат из града в валс темпо, вероятно глупости vsuchat скъп. Или дори искал да кажа "1 фунт, 1 лира". Оказва се, че не е египтянин, и британския паунд.

Кой иска да си поръчате орнамента на екскурзовода (окачване с името написано на йероглифи) е по-добре да се направи в Кайро, там е по-евтино.

След храма Карнак отидохме за обяд. Fed нормално шведска маса. След това отидохме в другата страна на река Нил. Те са били транспортирани с моторни лодки. Красива гледка към града.

Тогава той отиде в долината на цариците. Самото място е много красива, а някои странно. И в гробовете, безинтересни, очаквах нещо повече. По-добре е да стои на улицата и погледнете в околността. Кой е бил в Долината на царете, заяви, че не е по-интересно. Така че по-добре е да попитате в първата. Долината на Бюрото замени кралици Долината на царете. Допълнителна такса за този $ 5.

Кой иска - аз отидох на екскурзия до Banana Island. След като прочетете ревютата, че не е интересно, ние не отиде (Art-било напр. $ 5.).

5 дни. Jeep Safari.

До 12 часа слънчеви бани на плажа, до час излезе навън да чака за нашия джип.

Джипът вози до 8 човека. Пустинята, които носят туристи и скалисти планини. Като цяло в планините е много красива, показват мираж. След това доведе до бедуините. В бедуинската нищо интересно се случи, освен за езда на камила. Пързаляне е включена в цената турне, така че можете спокойно да се вози, не се страхува да слезе от камилата за $ 100. И дори в пустинята е много красив залез.

Прекарахме целия ден на плажа. В хотела няма абсолютно никаква анимация. Ето защо, в деня, няма нищо общо, освен да лежи на плажа.

После отидохме до пирамидите. На пирамидата Микерин може да се изкачи, но болката не ще се изкачи на високо, защото страшно. Навсякъде те отиват бедуини с камили и коне за езда, както и всички, които се разхождат туристите-къде. Ако се изкачи на високо, тогава е необходимо да сляза в пълна изолация. По принцип тези бедуини около пирамидите са много агресивно поведение, и да налагат своите камили и коне.

Аз не разбирам хората, които казват, че няма нищо за гледане Кайро, пирамидите и можете да видите по телевизията. И защо се притеснява да отиде някъде, където да се отпуснете. Морето е възможно да гледате по телевизията.

Пътят до Кайро отнема 7 часа, обратно по някакъв начин 05:00. Имах късмет, по целия път дотам и обратно и съм спал, така че този ход не изглежда трудно.

След обяд решихме да отидем в града, за да се направят някои пазаруване. По това време, ние трябва да се чувстват уверени, облечени в нормалното, арабите са се научили да се игнорира. Всичките му фрази като "Добро утро - нахален, сега аз разведени, гъски, ха-ха-ха" и т.н. Те се хареса на българина, но и за чужденците, те също са обвързани само с други фрази. Така че просто не обръщат внимание. Ръчно никой не е изготвен. Ако не дойде да пие чай и сладко не да се усмихва, няма проблеми ще бъдат.

Първо отидохме до "дърво-стик". Цените са фиксирани, ако свалиш малко. Но в други магазини можете само dotorgovalsya на такива цени. Цените пишат за, защото взехме с приятелката ми и ние все още се отървах от и колко не си спомням. Сувенири Plate малък 8 е. (40 т.), Възрастни тениска. 25 е. (125 стр.) Сдвоени с Напр. Фигура 23 е. (115 втриване.), Шал £ 20. (100 стр.) Типет 18 е. (90 стр.). Освен това, шалове и получи нерегламентиран достъп, което аз го купих за нас и няма никаква следа и никога не купуват. Също така е купил голяма кърпа (най-големите, които са там) - 30 стр. (150 стр.) И две среда 17 е. (85 т.) С египетски чертежи. Хавлиени кърпи са много различни по отношение на качеството, така че да изглеждат. Ние имаме такива кърпи Първо там, и второ, подобен по размер са най-малко три пъти по-скъпо.

След това той отиде на шопинг: голяма плажна чанта 25F. (125 стр.), Лято чанта жени. 60 е. (300 стр.), Коланът 4 долара. Wallet $ 5. Цени на чанти и колани са били хвърлени от три пъти. А усещането, че цените, които те казват, че просто ей така, само за да каже нещо. Дълго време не се търгуваха, ако цената не ни допадна, ние просто си тръгна, и след това да реши цената ни устройва или не. Винаги можете да се върнете.

Дори купих папируси, като на нещо истинско. Купих си за £ 35. (175r.), Е написал името ми в йероглифите на орнамента.

Един приятел си купи кожена чанта за £ 100. (500R).

Отидохме в коралов остров.

Времето не е твърде добри, силни ветрове. Маска, шнорхел, плавници са безплатни. Корали и риби са много красиви, но вие трябва да отидете внимателно. Имаме две момичета от много отрязани краката си на коралите. Пътуването трае 9 до 16 часа. Бях в края вече е започнала гади, и аз исках да стигнем до плажа.

В хотелите далеч от Хургада, където се намира нашата територия повече. И в хотели близо до Jasmine Village, Golden Five, и т.н. районът е голяма и много зелено. Ако някога отидете в Хургада, хотелът ще бъде избран в района.

Полетът е навреме. Пристигна, ние имаме -8. И ние загоряло и щастливи.

Може би историята обърна изключен, ако има някакви въпроси - питам, аз ще отговоря с удоволствие.