Хърватия Дубровник -Split - остров Брач

Вид на престоя: Почивки на море, екскурзии, град

Имаше един дъждовен лято. и започнахме да излезе, къде да отида на почивка. Честно казано. преди това е бил опит за почивка с туроператори. И един от Хърватска, дори не ми пукаше. но случайно видях Аерофлот дял от Дубровник. и в която топлината на страстта, сме купили билетите.

Уфа - Дубровник - Уфа (чрез Москва) - 12 500 рубли.

За Хърватия Аз лично не знаех почти нищо. Само. че има топлина, там е морето. и penisonery почивка (нищо, така си мислех).

Сега започва забавно. трябва да се намери къде ще живее. Първата вечер е уникална. Решихме да остане в Дубровник. Хотелът е декориран в жълто за резервация. МС. Хотелът, наречен хотел Къща за гости Dada. Разходите хотел - 90 евро на вечер за 4. много добър вариант. Аз бих препоръчал.

Имахме една седмица. ние не знаем къде да похарчите. Аз хвана окото на сайта. който предлага апартаменти на остров Брач, Бол. Тъй като не се изисква предварително плащане. реши, че се стигне до острова. и ако ние не "хвърлят" спира дотук.

И така 3 agvusta пристигнахме в Дубровник. малко летище. всичко е достъпно и разбираемо.

Хърватия Дубровник -Split - остров Брач

На входа на автобуса Атлас изправи летище. който ни закара до центъра на града за 35 куни.

Оставихме на пристанището. където навсякъде е така, и автогарата. Там сме купили билети за полет сутрин до Сплит и отиде да потърси нашата стая в Бъкингамския Hotel.

Странното. много бързо и ние го намерих там дори чакаха. Оставихме торбите. Ние се преоблече и отиде да се изследват. Що за животно е Дубровник. На първо място. Ударихме цената. Всичко е много по-евтино. отколкото в България. По пътя към плажа отидохме до местния пазар на пристанището. Купихме вино. плодове. хляб. сирене. всички невероятно вкусна и това, което е смешно пари около 100 куни за всички (550 рубли) След дом. всички ние бързо яде и пи

Хърватия Дубровник -Split - остров Брач

След това започва търсенето на плажа. Аз трябва да кажа, че градския плаж в Дубровник не-ка-Coy. А-ла-Геленджик. Много хора, малко пространство. студен мръсно морето. на първия ден изглеждаше по този начин, и аз съм честно малко nedoumevala..No изглежда, че тя е от типа на адаптация, и, освен това, ние чакахме на острова през нощта.

Вечерта отидохме на разходка в стария град. Той със сигурност е красива. музиканти на старите улици. мирише на храна и скъп парфюм. вятър от морето.

Улица на стария град.

Там са се скитали по улиците. Отидохме на вечеря в ресторант. ястие риба с миди. скариди и друга салата + 4 + кафе = 300 Кун (1600 рубли) В случаите, когато български, така вкусно за ядене и толкова евтино. От града, решихме да стигнете до хотела с автобус. Тя струва 10 куни. Картите се продават на всеки ostanvke, автобуси картата там. Много е трудно да се загубиш. защото всичко е ясно) Така че това е първият ни ден в Дубровник, и чакахме трудно сутрин. Сплит автобус (03:00 - 115 Куун) + катамаран до Bol (1 час - 40 кун) Разделяне на билети са закупени подпре с катамаран. който тръгва всеки ден в 16.00 ч.

Хърватия Дубровник -Split - остров Брач

В Сплит, ние се втурнаха като ugarelye, защото трябваше да си купят билети за бързо катамарана. купят билети върне към atobus Сплит - Дубровник (нищо го направихме тогава, защото в автобуса обратно късно.) И къде да намеря проклетите катамаран отплава далеч. Devil, защото има люлеещ подобно. че през целия път, седнах увлекателна стола.

Когато бяхме приближава острова. Имам малко на параноя. и дали ние чакаме там. Тъй като споразумението е за апартамент, но ние не плащате нищо и не са 100% сигурни. които ни очакват. Но когато стигнахме до брега, чудо. Виждам знак с името му. Ние бяхме в състояние да предприеме, за да ни апартаменти. Ние не вземат пари! каза. ние сме доведени до тях, когато ви е удобно

Много странно. но ох добре)) общо за 6 нощувки в луксозен 2-стаен апартамент - ние платихме 360 евро за 4. Общо 15 евро на ден на човек.

Хърватия Дубровник -Split - остров Брач

Следващата седмица, в което живеехме като в Омагьосан ден: плуване в морето (студен калай), пиене shampaniskoe на нудистки плаж (аз бях там за първи път старците Разбира се, има окабеляване.). пресни сочни плодове. алко кошчето Varadero танци в бара (мисля, че Edinstennoe удоволствие институция на острова). като цяло, всичко, което се нуждаете за облекчаване на руската душа

Така че спокойно помете 7 дни. и ние трябваше да напусне острова. защото имаме билет за Дубровник. и от там със самолет. Тогава започва забавно. В последния ден от бурята на острова започва. и ни се казва, че катамарани и фериботите анулирани. Супер. Cool.

Пари никой не е там, разбира се. Взима много студено. вятърът просто нереално. Но kiteboarders и сърфисти са били щастливи. В резултат на това всички пари ще карам с такси до ферибота в Supetar (от другата страна на остров Брач). Естествено това proeb *** автобусни билети чак .От последните пари закупуване на билети по следите. reys.na автобус, което е 6 часа.

По принцип, когато най-накрая стигнахме до Дубровник. да aeropaorta .sil вече не е нищо.

Но въпреки че, в последния ден на луд. че е нереалистично да се охлади.

Общо: 8 дни в Хърватия

Прекарано там - 500 евро

Направете снимка - 1500

Безсънни нощи - 6

Сега, след това първият независим пътуване. vprinitspe не е ужасно лично. Започвам да се подготви пътят за Италия и Истанбул.