Хаваите, или както ние меден месец

Полет до Ню - Йорк. След това на летището Финикс и от там до първата ни остров - Кауай - остров в градината.
Дълго да решат къде да lushe Мауи или Кауай, и все пак са решили да лети от двете)

Бяхме посрещнати от прекрасно време, буйна растителност, и разбира се усмихнатите лица.

защото ние обичаме да пътуват сами по себе си, е взето решение да се вземат всички коли под наем и се вози на най-интересните места за нас.
Колата не сме предварителна резервация и затова имам портфейла и Hyundai Sonata нас в продължение на 4 дни, струва $ 400! Бяхме в шок, така че всички други бронирани превозни средства предварително.

GPS, взехме дома си. Той ни каза, че има много полезна, защото до забележителностите не винаги отида там върху картите, които можете да предприемете, на летището.

Хотелът е на източния бряг - Кауай Beach Resort в Beachboy. Търсехме хотел, който се използва единствено за hanimunerov. И това продължи всичко на 100%.
Стаи - етажната собственост. Със своите кухненски запушена кухненски прибори, хол, спалня, балкон с изглед към океана и огромна баня. Ние бяхме в приятната шок от това, което вижда и разбира се ми хареса!
Територията на хотела е достатъчно голям, има басейн, джакузи, собствен безплатен паркинг, тенис кортове и др. Нас от това само паркинг е необходимо.

Каква изненада и развеселен - навсякъде вървят кокошки с петли! А понякога и пилетата с рожби пиленца! Те не са били докоснати и те самите безопасно ходи по улиците, пътищата, а понякога капка в продължение на посещение в хотела!
Първият минус изправен - няма нормална храна в окръга. Разбира се всеки по различен начин, и аз трябва супи, pyureshki цяло, като храна, която се яде zheludochniki)
Вървяхме по ръба - не намери нищо разумно, и реши да се повозим на машината. Те са пристигнали в определен Noodle ресторант и реших да отида там. Първото нещо, което ужилени - това е Хавайски фен полилеи! всички от тях приятен шум. Пилета падат и летят всякакви красиви птици да остане местен.
Е, аз съм решил да си поръчате супа. ) Доведете ogromednuyu плоча с нещо като Mivina) със странен мирис и вкус на бульона, с всички кълнове растения и пиле.
Имах там. От учтивост изядох половината, а останалото остави да обоснове, че голяма част от моя :) Алекс се е представил добре.

След като в колата решихме да отидем по целия път към северната част на острова.
Това е неописуемо!
От едната страна на могъщия океан, а от друга - на дърветата, които не могат да получат достатъчно! и пилета, пресичаща пътя)
Цялата картина е толкова приятен за окото, дори прекалено мързеливи, за да вземе камерата и да направи един изстрел.
По пътя се превърна в улици, наблюдаваше как живеят хавайци. Както и другаде, има бедните и богатите имат. Оригинални къщи, тревни площи, всичко е доста сладък.
Първата спирка беше фар. Там всички атракции в близост до 5, съответно, и ние не са имали време. Но това изкуствено чудо можеше да види достатъчно, а не идва направо за него. Lighthouse, а под него веднага разбити и шумна океана, със светещи вълни около krasivennoe птици пеят! Бяхме развълнувани! Вървяхме през района и има някакъв парк или парк, всичко беше затворен - не разбирам. И дърветата с признаци: опасни. Не подход. Leany, необичайни цветя в дърветата, о, всичко просто хипнотизираща!

Пътят ни доведе до някои много шик на частния сектор! Радвайки се на забележителностите се върнахме, защото Стигнахме до застой.
Всички приятен за окото начин за своята буйна растителност, перфектни пътища и образоват шофьори.
Край на острова от тази страна на плажа се оказа в непосредствена близост до пещерата, където водата и плуване е забранено надпис :)
защото Този вулканичен остров, а след това да ги чакам в рая ала видове златист пясък плаж и палми навсякъде, не си струва. Тук абсолютно всичко е различно. На брега на втвърдена лава навсякъде - такава огромна черни камъни, които могат много добре да се повозим в меката си място, случайно podskolzuvshis) Има, разбира се, нормално пясъчен вход във водата, но те са малко и всички наоколо все още ще скали.
След това стигнахме до дърветата, чиито корени са измити 5 метра вода! Насладете се на океана, дърветата, пещера, както и факта, че това е краят! от една страна щастлив остров преместен в хотел. Те са пристигнали трудно, защото с време смяна зона имаме вече се спи в 20:00, така че пътната гърба на току-що бе ад, като е преминал през които попадат в техния рай)

На следващия ден ние започнахме да търсите кафене за закуска. За наше щастие в търговски център в близост до хотели на е просто чудесно кафе с tyschey посетители и вкусна закуска! Там имахме закуска останалите дни. Hard имах за обяд и вечеря. защото кафе затваря в 12 или така.
Доволен закуска, ние отидохме да гледат останалата част на острова, насладете се на водопади и ботанически градини krasivennymi.
На този остров, определено има какво да се види. Което струва само един Waimea Canyon! Изкачете се до 1500 м, а след това само малко по пътя пълен с дупки, но това, което се появи пред очите ни, ние са били отведени в радостен шок! И ако се изкачи малко по-горе - има силует отговаря на облаците, и този прекрасен вид на планина и Oken замразени под у ... Аз просто не разполагат с достатъчно думи да се опише!
На този остров е да се посети всички забележителности, написаното в книгите и открити в GPSe)
Пленява всяка частица от острова.
Съветвам ви да посетите Paradise Garden на Смит. Има пауни пеша и има места, които показват филми при споменаването на Paradise)
Там наистина е като рай!
На този остров, ние дори успя да намери фотограф и да направи снимки в сватбена рокля и костюм) Снимки няма да получите много добро качество, както и от 150-те парчета, ние само 4 хареса, но нашето лечение, въпреки че те са пълни с изглед закупени и сега може да се гордее да се сложи в рамка)
Докато търсят чрез снимки, като през цялото време имам предвид колко пари можете да спечелите нашите талантливи фотографи! И какво удоволствие от процеса с такава природа Oh!

Минаха дни тооолкова nazametno. И тук ние вече сме на летището с билети за Мауи.
Имаме една равнина с витла, толкова сладък сладък във всички 20 места. Както автобус директно. И лети там за точно един час.
По време на полет Насладете се на гледката от върха на Хонолулу и дъга, която започва точно в небето!
Тук вече имаше хавайски хотел Kaanapali Beach Hotel. От балкона на океана, витлото - полилей, голямо легло и диван.
Ако в този хотел по-пасивен отдих, а след това този живот е в разгара си! Този бряг е само златист пясък и малко с палмови дървета, с красиви бели ветроходни яхти на океана и зрелищни залези. С добър ресторант и танцува хула сутрин и вечер, с кулинарни изкушения от категорията - на палмово листо лилави сладки картофи и красиво декорирана с пиле. Бар с коктейли, не по-малко вкусно.
Но този хотел е по-малко подходящи за меден месец за мен. Това е само за тези, които искат да се забавляват, пият коктейли, да плувате в басейна и слънчеви бани на плажа. По-малко самотен chtoli)
Ресторант спасени сутрин и вечер, когато му дойде времето да се върна в нощта.
Ние пристигнахме в следобедните часове, така че пътуванията около учат какво и къде. Насладете се на тази забавна първия танц хула, извършена закръглени жени (между другото, аз не съм сигурен, лесен. Те са толкова изящна завои бедрата обрат!), Питейна вкусни коктейли и последвано слънцето!
На следващия ден, отидохме в един от малкото, но много дълго атракция на острова - по пътя за Хана.
Спряхме в магазин с кокосови орехи, за които има водопад. За него да отиде на 30 минути трябваше. Но заобиколен от тропически дървета, под звуците на потоци и птичи песни - това е само радост! с него сме купили на кокосовия орех. Млякото, което не беше много вкусно - кисел, но добро питие жажда.
Водопад не е голямо, но е много интересно. За това е необходимо да мине тънка струйка и се окажете в предната част на пещерата, и водопад пада от по-горе! Там можете да плувате и. Красиво място!

По пътя за Хана - това наистина е една незабравима гледка. Пътят е доста сложно, защото ликвидация и на много места само едно платно в двете посоки, и трябва да бъдат много внимателни шофьор. Вниманието ми не трая дълго, а аз просто не се вписват в малък хълм, така че управлението даде възлюбения)
Толкова много гледане платформи, от които този вид, аз съм сигурен, единствената в света на този остров! Растителност луд! Реки, водопади!
Крайна точка - Хан, нормално като за мен града. Там спряхме да се хранят в ресторанта на някои хотели. Те ни хранят вкусно и се прибрахме.

Друга атракция на този остров е спящ вулкан Халеакала. Друг забележителен радостен шок)
Качи се до 3 км и се окажете над облаците! Самият вулкан ми напомня на снимки от Марс. Кратерът като футболно игрище по размер и всички черни планини.
Карахме до Обсерваторията, ponaslazhdatsya изглед от другата страна на вулкана, както и цветя, които цъфтят веднъж в живота си, и да умре! Те имат остър мирис! Но сами по себе си те са много интересни.
Развълнуван от вулкана е съпругът ми, аз съм по-малко. Бях по-малко вдъхновени от камъните))) освен, че облаците под нас наистина грандиозно.
И въздухът е чист и чисти изображения, получени много зает. Това е един от 3 места в света, където най-добрият небе видимостта.

Ние също посети аквариума с акули и тооолкова smeshnyuchimi нос риба.

Островите са били доста активни, ние не се плува, но видяха почти всички забележителности, за които те пишат.

Мауи само кола. Налице е главната атракция - това е по пътя за Хана, и по този криволичещ път, където често има само една кола се вози на мотор не мога да си представя как да се вози. Така че моят съвет към вас - да вземе колата.
Наистина чудесно, разбира се, като правило във всички градове има велосипеди под наем.
Услуги за автомобили: долар, Avis, Национален т.н.
Друг съвет, резервират колата си по-рано, тъй като колкото по-близо до датата на 1. или 2. Машините няма да бъде или ще бъде, но много скъпо
Резервации направите това: вземете колата си на летището и да се върне на същото място, ако не - ще бъде допълнително заплащане. Каква кола да вземат на Мауи? Аз търсех за това беше най-вече не се препоръчват джипове, но взехме Dodzhik Caliber и добре отиде!
Ако все още има въпроси - питам!

Олга [безплатна регистрация] [12.21.10 21:49:11] IP :. 91.78.224 *

Полет по-добре на запад или на изток. Както по-евтино и по-удобно, и колко струва. Благодаря предварително!

Благодаря за върха! Също така планираме скоро на Кауаи и Мауи, избрали същия хотел и още 2 острови. Въпрос вътр. Fly - резервира предварително или на място, за да купуват?

слънчево [безплатна регистрация] [09.28.11 15:54:00] IP: 82.142.141 *.

Илона [безплатна регистрация] [06.09.12 12:55:53] IP :. 212.45.26 *

Добър ден на всички читатели на този форум
Скъпи приятели, ако искате да резервирате екскурзии в Хавай, моля, не се свържете с Tomerlanu, на всеки, не само за себе си. Пътуването ни беше съсипан заради това "супер" водач, който не neznaet повече истории за Хавай, нито има необходимия опит и без образование и никакво уважение към своите клиенти, които му дадоха трудно спечелените им.
Това е не пожали дори пари, но жалко да naprastno прекарал bestalkovo времето, прекарано с ръководството.
Не се свържете с н-, че с него!

Bauyrzhan [безплатна регистрация] [05.07.14 22:26:40] IP: 95.57.49 *.

Ние с приятелката ми искаше да меден месец в Хавай и четене на вашите коментари ние осветена лъчи на надежда, защото нито аз, нито приятелката ми не отиде в чужбина и не мога naiti и достоверна информация относно Хавай, така че ще се радвам, ако ви помогне план или да ми каже как всичко манивела! Тук е моят adpes: [email protected].очееень чака вашите писма! Кратко безплатно!