Есе на тема "Как прекарах лято"

-Това ли ме, даде лятото?

- Много слънце!

С цветовете на дъгата дъгата на небето!

И маргаритки в една ливада!

-Какво друго да ми даде?

- Key, шум в тишината,

Pines, кленове и дъбове,

Ягоди и гъби!

Най-впечатляващото събитие на лятото е фактът, че цялото ми семейство се отправили към курортния град Анапа на брега на Черно море. По пътя минахме много градове, региони, реки и пристанища. Ние се разглежда като отглеждане на лозя, дини и пъпеши. И тогава, най-накрая, ние пристигнахме в Анапа, лежи в близост до село Vityazevo. Когато за първи път видях морето. Впечатленията ми са такива, че просто да опиша с думи. Морето е толкова голяма, синьо-синьо. И най-важното, че е солено. Когато отидете в морето и се опитват да плуват, вълни просто ви тласкат обратно към брега. Хареса ми да скочи над вълните. След къпане в морето, ние бяхме слънчеви бани на плажа, събиране на миди със сестра си, която изхвърлен на брега. Аз също хвана рак, който е бил в черупка.

Родителите ми и аз отидох на различни екскурзии. Ние бяхме в село Таман Азовско море и приета терапевтични кални бани. Когато отидох в големия басейн с мръсотия, че не е много хубаво, всичко хлъзгав, всичко черно и мръсни, и мръсотията държи на повърхността на тялото, когато освободите краката от дъното на басейна, и там не може да се удави. След калта, ние плуваше в Азовско море. Той се различава от Черно море, че вълни на Азовско море не се избутва към брега, а напротив, от брега ви плъзгане в морето. Тогава имаше един млад сладко дегустация от орех и дрян. Jam беше много вкусен и ние сестра убеждава майка си да купи дома му. По пътя обратно спряхме в музей на военно оборудване, което е под открито небе. Има много неща, на самолети, коли, пистолети, бомби, влак, останала след войната. Аз наистина го харесва.

На следващия ден отидохме до най-големият аквапарк в България, който се намира в Геленджик, и се нарича "Златен залив". Има няколко различни водни пързалки и басейни за възрастни и деца, че всичко е просто невъзможно да се вози и да плува. Това беше страхотно.

Беше вълнуващо пътуване с лифт.

Ние бяха повдигнати на височина шестстотин метра над морското равнище. Интересна екскурзия се състоя в парка Safari. огромен парк. Там просто не е там животни: тигри, лъвове, мечки, рисове, понита, маймуни, различни птици и много други животни. Някои от тях се оставят да се хранят сушени плодове. Никога не съм виждал толкова много животни.

Следващият ни ден беше посветен на посещение на делфинариума и цирка Юрий Никулин. Делфините бяха дадени представителство делфини. Скочиха чрез пръстени, усукана обръч, пеене, езда на техните треньори. Аз най-вече помня уплътнението на кожа, която умело се изправи на задните си перки и ходене по ръба на басейна с треньор от дръжката.

Последният ни пътуване беше на борда на кораба "Dagomys" в открито море, продължила 2 часа. Беше страхотно, тихо и спокойно. На тази разходка, видях медузи.

Всички наши пътувания Анапа беше толкова вълнуващо, информативен и донесе толкова много опит, който е отвъд думите. Ние снимана много, посещение на най-различни атракции, ние се опитахме различни екзотични плодове и сладкиши. Всичко е просто невъзможно да се опише. Бях много щастлив.