Двуседмичен пътуване до САЩ

В първата част на статията си за пътуването двуседмичната в САЩ, аз говорих за нашето познанство с град Вашингтон (окръг Колумбия DC), а именно - какво да се види във Вашингтон в продължение на 2 дни. Отидохме в Ричмънд (столица на щата Вирджиния), в своя кампус. Много е пътувал до Вирджиния. Срещнахме се с невероятната природна красота. Посетихме Уилямсбърг град-музей в курортния град Вирджиния Бийч, Luray пещери. По този начин, проведена през първата седмица на престоя ни в САЩ.

И торбички са събрани, натоварени в колата, камери се таксуват, така че можете да отидете в Ню Йорк. Там бяхме резервира предварително жилища - достъпни хостел в Брайтън Бийч. Пътят от Ричмънд в Ню Йорк с кола ни отне около 6 часа.

Ето няколко думи искам да кажа по отношение на процеса на движение между градове в Америка. Път за САЩ - транспортна артерия. Те може да се каже тук, в отлично състояние, безопасно дори и за начинаещи, с ясни възли. Не е изненадващо, като цяло, всички се движат в личен автомобил. Между другото, по тази причина, начина на транспортиране жп напълно развита в САЩ. Имате избор от само два вида движение на територията на страната - това е колата и самолета. Самолетът не винаги е удобно, и скъпи, така че повечето американци предпочитат колата. От комфорта на водачите съответната власти. През целия път през всеки 10-50 км при условие, зона за отдих, наречена зона за почивка и Welcome Center.

Двуседмичен пътуване до САЩ

На тях можете да оставите на главния път относно проекта за резултата. Обикновено това е малка зона с площ за паркинг, места за пикник (маси и пейки под един покрив), място за разходка на кучета, включително и за през нощта на тежки камиони и RV, безплатни тоалетни, понякога малки ресторанти и обикновено на входа на щатите, информационните центрове. Винаги поставя високи пилони с държавния флаг и държавното знаме. Първият път, когато спряхме на зона за почивка, не можех да повярвам на очите си. Как става така, че лесно! Такава сладка грижа за гражданите. Мисля, че разбирам тези, които пътуват с автомобил по маршрутите на страните от ОНД.

Вечерта пристигнахме в Ню Йорк и се установява в нашия хотел в Брайтън Бийч.

Ню Йорк ни посрещна с леден вятър и нула градуса (в Ричмънд беше 15), но това по никакъв начин не засенчи ни впечатления от него. Zamerznuv доста гладни и отидохме да ядем в мрежата кафе петък. Otogrevshis продължи фамилиарност с Ню Йорк и отиде на разходка по 2nd Avenue.

Двуседмичен пътуване до САЩ

Улица декорации за радио град (Radio City Music Hall) на 2-ри Avenue.

Известни ледена пързалка пред Рокфелер център.

Вървях малко уморени, ние отидохме до дома си в Брайтън Бийч.

Двуседмичен пътуване до САЩ

Гледайки символ на Америка от брега, ние отидохме на разходка по Бродуей, с акцент върху разпознаваеми забележителности. Между другото, ние се премества в Ню Йорк единствено на метрото. Кой не би се каже, но метрото е много удобна форма на транспорт. Нека да е мръсно и неприятно, но все пак удобно.

От тук отидохме в China Town - Малкия Китай в Ню Йорк. Разходете се из жилището си. Тук също има какво да се види.

Доста гладен отиде в един от многото кафенета.

Двуседмичен пътуване до САЩ

Seafood Market в града Шина е много разнообразна. Има всичко от скариди с морски таралежи.

Излизайки от града Китай погледна в Малката Италия. Тези два блока са една на друга. Тук също има цвят.

Ние отново отиде на разходка в Манхатън, сега на 5-то авеню.

Двуседмичен пътуване до САЩ

"Iron" достигна легендарната сграда.

Този небостъргач е построен през 1902 г., а в момента е най-високата в страната.

Небостъргач легенда е построена през 1931 година. Той остава 40 години в горната част на списъка на най-високите сгради в света.

Двуседмичен пътуване до САЩ

В непосредствена близост до него е Централната гара.

Един от най-големите гари в света. Сградата е открит през 1913. Основната зала на височина от 38 метра, е впечатляваща за неговия размер. Той е огромен.

След това отново излезе на 5-то авеню, стигнахме до Сентрал парк. Ние слезе в метрото и отиде у дома си.

По улиците на Ню Йорк има свои цари атмосфера. След като сте там неволно напомня веднъж много американски филми - това "Сам вкъщи" и "Сексът и градът" и "Ню Йорк, обичам те". Разбира се, това е огромен мегаполис, в рамките на която се въртят милиони долари. Това е най-големият културен и икономически център. И все пак, тя има нещо романтично, сладко и фантастично. Усещането за някаква лекота, забавление и празник на всякъде. Според Ню Йорк иска да ходи дори в дъждовния студено време. Улиците са като пейзажа за безгрижен американските филми, със задължителното щастлив край. И, разбира се, в навечерието на коледните празници в Ню Йорк много добре обзаведени.

Двуседмичен пътуване до САЩ

Съвсем случайно имаме отворена гледка на улицата.

На сутринта ние решихме да отидем до Brooklyn Heights алея ( "Brooklyn Heights"). Тази алея на брега на Бруклин, който предлага прекрасна панорамна гледка към небостъргачите на Манхатън, Статуята на свободата и Бруклинския мост.

Силно препоръчваме да посетите това място. Вие виждате долната част на Манхатън от страната и да получите отлични снимки.

Двуседмичен пътуване до САЩ

Manhattan Bridge се намира в непосредствена близост до Бруклинския мост.

Тук видяхме на фона на центъра на Ню Йорк сватба фотосесия става.

Какъв урок на открито за деца в началното училище.

Двуседмичен пътуване до САЩ

От тук ние отидохме на разходка в Сентръл Парк.

Изграждане на най-голямата в Ню Йорк парк започва през 1858. По дължина тя достига на 4 км. Създателите му са искали да се върнат в града, на красотата на природата. Central Park се намира в сърцето на Манхатън. Ако сте уморени от динамичния ритъм на Ню Йорк със своите небостъргачи, ела тук, има тишина и спокойствие. Всички хълмове и склонове са изкуствено пресъздадени, но те изглеждат като нещо истинско.

После отидохме на Метрополитън музей на изкуствата. Не мога да кажа нищо за него - някак си не депозира в главата. Ако няма снимка е може би всички ще забравят за посещението му. Очевидно така ме впечатли с изглед към Ню Йорк с Бруклин и Сентръл Парк.

Когато излязохме от музея беше тъмно и ръмеше дъжд. Стигнахме до Lincoln Center.

Двуседмичен пътуване до САЩ

Тя включва световно известни културни институции, сред които Метрополитън опера. Има много театри и концертни зали, кина, галерии и библиотеки.

Ню Йорк. Четвърти ден.

Достатъчно, за да ходят по улиците на Ню Йорк, които търсят своите най-известните забележителности, на четвъртия ден, решихме да посветим в Американския музей по естествена история. Тя е тази, в която се развива действието на филма "Нощ в музея".

Двуседмичен пътуване до САЩ

Смята се, че без посещение на този музей на посещение в Ню Йорк ще бъде непълна, и напълно съм съгласна с това. Тук е най-голямата колекция от динозаври останки в света;

Зала минерали, който показва няколко метеорити и скали от луната. Ето скелета на най-старият човек на земята, Australopithecus Lucy (и 3,2 милиона години). Център V Rouz посветена на изучаването на земята и космоса, има планетариум и се провеждат светлинни шоута. Ние дори отиде на лекция върху изучаването на черните дупки. Разбира се, някои се разбере защо, тъй като се провежда на английски, но самата услуга планетариум впечатлен.

Американският природонаучен музей огромен брой стаи. И това е много, много интересно! Един ден, за да видите всичко, което трябваше да се буквално тичам наоколо. Един съвет - носете удобни обувки и да не виси на гърба на тежка раница, няколко часа ходене, че ще има ефект.

Двуседмичен пътуване до САЩ

Когато напуснахме музея, или по-скоро ни изхвърлен, защото музеят е затваряне, бяхме подготовката за парада в чест на Деня на благодарността. Подготовка бе фактът, че на улицата е огромен завишени стойности на герои от анимационни филми и комикси. Хората бяха много.

вече във въздуха Holiday чувство.

Ден на благодарността в Ню Йорк. Пети ден.

По това време, хора, благодаря на Бога за добра реколта и други благословии на последната година и близки за тяхната любов и подкрепа. Буйни тържества се провеждат в много градове в САЩ, но може би най-голямата парада в чест на Деня на благодарността, проведена в Ню Йорк. Провеждане и спонсорира тази процесия много години Мейси универсален магазин. Шествие в Ню Йорк и се нарича - парад Мейси. Също така в този момент тя започва сезона на коледните продажби.

Най-разпознаваем чип парада са огромни хелий напомпани фигури, които се носят над главите на зрителите.

Впечатления от Ню Йорк.

Ню Йорк - не е само един град на контрастите, но и град с население от свобода, разнообразие. Тук, около мястото, и всичко е възможно, без да се засягат или съд. В този град, същата се чувстват комфортно хора от различни националности и култури. Мисля, че това не е напразно символ на Америка - Статуята на свободата си заслужава в Ню Йорк. Уникалната атмосфера на този разнороден град привлича като магнит. Сигурен съм, че ще се върнем тук, защото докосна до Ню Йорк доста, макар че и това беше достатъчно, за да се влюби в този уникален град. Нашите 4 дни минаха като един, но сме оцелели тежък багаж на впечатления и спомени.

Това беше последният ни ден в Ню Йорк и от вечерта завъртя обратно към Ричмънд.

Нашето пътуване до Съединените щати приключи. Доволен, малко уморени, ние се завърнаха в България. Америка ни впечатли със своя обхват. Всичко тук е страхотно, огромно и просторно. То се усеща, от размера на машината и довършителни широтата и дързостта на мислене американци. И все пак, различни континенти и е добър разстояние и голяма разлика в манталитета. Той се чувства така, сякаш бяха на друга планета или нещо такова. Мисля, че нашето познанство със Съединените щати едва сега започва. Разгледахме само на изток от града, основните икономически и културни центрове. Пред нас е в очакване на Централна Америка и западната част на САЩ.

Двуседмичен пътуване до САЩ

Изследвайте себе си и да споделят своя опит с другите!