доклада за пътуване в Belogorye, Divnogorie Костомаров част 1

Това пътуване се състоя точно преди една година. За съжаление, над работите и опасенията на ръцете преди доклада дойде точно сега, и за нас това не е не рекорд - африкански хроники чака да се отвори вече трета година, но нещо още повече. Като цяло, това е по-добре късно, отколкото по-късно, така че не съди строго, аз ще се опитам да завърши всичко в следващия ден или два. Използвам тази възможност, бих искал тук да изразя своята благодарност на всички, които помогнаха да се планира това пътуване, на първо място, Инге (Ingusic) с auto.ru конференция и Валка с онлайн awd.ru, чиито съвети доведе до заминаването ни най-наситени и са спасени някои евентуално припокриване.

Предварителен оформление на маршрута, както следва:

Ден 1 - София Belogorie (нощ в Pavlovsk)
Ден 2 - Pavlovsk-Divnogorie (нощ в Divnogorie)
Ден 3 - Divnogorie София

Като възможни варианти са разгледани: пещера църква в яслите на селото, старата мелница в Kolodiazhne, разкопки на мястото на древния човек в паркинга Kostenki, принцеса на Олденбург замък в Ramon, манастири и Задонск източници резерв Galichya планината. Под формата на проект изглеждаше нещо като това:

доклада за пътуване в Belogorye, Divnogorie Костомаров част 1

Разбира се, че е ясно, че не всичко ще се събират, но ако можете да отидете някъде другаде да падне, тогава защо не. Въпреки, че не е имало съвсем ясно къде и кога се намираме на факта, само в случай, нареди няколко луксозни стаи в хотел "Дон" в Pavlovsk през първата нощ и един апартамент в Divnogorie в секунда. Гледайки напред да се каже, че последният се оказа много полезен.

01 май в 7 часа сутринта два екипажа - Алекс и ние Галя и Сергей върху Rendzhike с Лариса на Pajero е преместен от Москва до М4. Преместен, макар и не за дълго. След няколко километра след квартал разбра, че ние не сме много по една такава сутрин, когато на пистата "Дон", не може да се извари на потока от туристи, имам мъртъв. Аз трябва да кажа, че трябвало да се очаква някои трудности, трафик, но защо не бяха готови, така е фактът, че тръбата ще се разтегне, почти до Kashira. Много бързо съжали, че не се втурна веднага да Домодедово, може да спести много време, но как, къде, от страната, където успоредно пистата може да блъскане. След Kashira е сравнително отворено пространство почти до Елец, но след това отново се задръсти, този път поради ремонт на моста. По-нататъшни проблеми, вече не са в свободните зони и ние, доколкото е възможно, се опита да компенсира изоставането от графика.
Пешеходна достатъчно бързо, но не и най-бързо, и една от областите, които са уловени с клиента на X6. Веднага след като отстъпи като той веднага бе обсаден мобилен полицейски пост. Говорете с тях в детайли, човек, изглежда, разстройство, запечатан още по-далеч, защото след известно време ние отново хванат. Отново, ние го пропуснали ... Излишно е да казвам, че той веднага се върна при широко отворени ръцете на продавачите шарени пръчици - за нас, за да бъдем честни, дори се почувства неудобно. Независимо от това, ние сме му благодарни, защото ако не той, а след това със сигурност ние сме сигурни. Освен това, дали човекът се наредиха на пари, или аз осъзнах, че шофирането в електрически режим ", а след това навсякъде", той е не си тръгне, но се наблюдава най-запознат силует приближава в огледалото за обратно виждане.
В същото време, хората искат да ядат, пътят не е далеч като така отбеляза Навигатор "маршрут храна" започва проследяване на предложените условия. Повечето от тях се оказа крайпътни палатки, а вече на входа на Воронеж не забеляза едно място, наречено "Яр". Navigator обеща японска кухня, и очевидно всички произвеждат доста добро впечатление - осигуряване на затворена зона, хотелът е 4 *, огромен, много изразителен железен кон на пиедестал, ресторант и суши бар на паркинг пред който парадираше с няколко парчета не са евтини коли.

доклада за пътуване в Belogorye, Divnogorie Костомаров част 1

всички доста стилен бар, добър дизайн, шумолене момиче в кимоно. Донякъде изненадан, че менюто е подадена само снимки с имена, но след искането, като че ли, с малко склонни, те ни доведоха набор от обвързани листове с ястия на разходите печат. Веднага забелязах, че цените са доста капитал, но О, добре, не е въпросът. Аз няма да се рови много, някой от темата - ще оценят. Отказах да безалкохолно мохито с вар, обяснявайки, че всичко е приключило и че има само ром! Е, тогава донесе ром. Въпреки това, "лайм мохито ром", се оказа безвкусен чаша газирана вода с лед и мента лъч на дъното. Роми, както и вар, не е бил там, но на ръба на чашата носели голям резен лимон. Е, добре, ние хората не сме горди, да оцелеят, а не отровен и това е добре. Засадата се случи, когато Серж, вече разви устната си, в тях нареди да се търкаля с змиорка и сирене "flodelfiya" не е намерен, не сирене, не змиорка. По-точно, за акне все още може по някакъв начин да косят skukozhenny парче кожа, излъган някои скумрия и самотен лепкава страна, но сиренето не е наистина. Другият може би не би забелязал - има ориз в ролките, вече добри, но за нашата гурме по някаква причина това е важно, той казва, че в името на това сирене, всъщност, всичко се нареди.
Последва серия от повтарящи се искания към сервитьорката, мениджърът поканени на интервю, след което изчезна за неопределен период от време, за да се яви, за да даде още един скъпоценен камък, като например, "и ние не слагам сирене, ние се е разпространил към тях ...." Това беше мениджър явление, което се оказа през цялото това време седеше на shirmochka 5 метра от нас, за да бъде момичето. Издаване тирада, че всичко се прави в съответствие с правилата и Seregin твърди - клевета, тя си отиде от дълго време. В разгара на дебата за сирене привлече бармана, който се опита да вземе самия пожар. "Но, човече, - аз се зарадвах, вече е скучно - това е, вие сте човек ми трябва. Кажи ми, приятелю, че ти си тук nabadyazhil за мохито? ". Барманът се спря, но се събраха, даде доста находчиво, че, да речем, вар, приключила, но лимон е там и същи, без сода, следователно, сода, ром и трябва да бъде, тъй като той е бил изливане. Не, брат, казвам, защото нещата не са направили, аз със сигурност не срещу лимоните, но трябва поне да махна с ръка на първо място, да отиде някъде далеч, и на совалката в кимоно в залата писти. И за наличието на ромите, ще се опитам една минута, казвайки му тинктура - това стъкло. Хлапето не смееше да се пие от локви ...
С една дума, те разбраха, че по-нататъшното обсъждане е по-скъп, парите, без бакшиш оставен на масата, те започнаха да се събират, а след това донесе подмяна обеци, казват те, тук сте вие ​​просто настояват. Благодаря ви, заяви Серж, вече не е необходимо, ядох. Ами тогава, в други случаи, японците са обещали работници кетъринг. Няма да има друг път, сърдечно се сбогува с тях, ние ще.
След хранене вече е в движение, имахме радио мнения. Добър, но наивен Алекс каза, че, казват те, всичко не е толкова безнадеждно, те се опитват, но не знам как да как да, може да се научи да бъде. Ние Серж, защото на тяхната възраст са по-малко податливи на илюзии, са склонни да вярват, че всички ние трябва да знаем как са те, и за нас, защото това е чиста развод за добри пари. Всеки остана да си.
По време на разгорещен дебат подхлъзна ляв завой на кръговото движение. Събудих се, но не се върне, и, след като задвижва в Воронеж, отиде в района на Антонов-Ovseenko и след известно време се върна на М4.

доклада за пътуване в Belogorye, Divnogorie Костомаров част 1

По-близо до Pavlovsk помислих, че днес изглежда да има време да погледнем Belogorie. Обратно повикване в "Дон", каза, че имаме на никого, но най-вероятно, доста късно и излезе от пистата на Rossosh. Пътят пуст, с изключение на Hammer с Москва номера, които периодично се носеха, а след това покрай нас, а след това от другата страна, по някаква причина, помисли си веднага, че щяхме с него на същото място, но ако "знае", че е "търси ". )

Пътят до манастира от Belogorie седна прекурсори описани подробно. За да контролира входа на селото интервюирахме роден, който веднага показа желанието да се вози с нас, но ние решихме да не се притеснява човек, особено след като неговата история потвърждава това, което ние се знаеше. Както се очакваше, в предната част на магазина, от ляво на дясно, после на ляво на грунда, обаче, когато се раздели на две, стана замислено. Преместихме по лявото отклонение, но след няколко стотин метра, като се наведе в леко разбити произход, промениха мнението си и са кликнали върху всички страни с разцъфнало дърво на хълма и се върна в дясно.

Няколко минути по-късно те се появи на бариерата, в района на който няколко коли са били на импровизиран паркинг. Часовникът около 6 и все още светлина. На път затворена, лети вече е запознат Hammerok, и, от друга страна, отговорът по този начин директно върху 2 въпроса - отхвърлен от нас на разклона води тук също, затваряне на кръга и Hammerok наистина "търсене" Между другото тук. )
Непосредствено зад бариерата започва територия Belogorskogo Възкресение скален манастир. Наземни съоръжения, на практика, не. Има останки от основите на катедралата Възкресение избухна и знаци, указващи, че такова място някога е бил Възнесение Църква. Все още се покланят кръст комплект.

доклада за пътуване в Belogorye, Divnogorie Костомаров част 1

Каквото и да е, в резултат на което след положителен доклад на Комисията, 2500 рубли са били присъдени в държавната хазна, много голяма сума за построяването на храма на пещера в чест на Александра Nevskogo, която е осветена през 1819. И продължи изкопаване пещери, дължината на които до края на живота на Мери е малко повече от 200 метра, но по-късно достига няколко километра, което ги прави най-голямата структура на този вид.
Сега, много пасажи са бомбардирани, обаче, многоетажни подземни галерии са дълбоко, казват те, най-малко 70 метра. Легендата разказва, че още от самото долната редица преди напускане на подлеза до другата страна на Дон, но няма доказателства за това, както и всички вече известни резултати от подземни коридори, разположени на стръмна скала над Дон. Цивилизованият в пещерата може да се стигне от малка площ на хълма.

В нормални времена, достъп до пещерите затворени метални врати, но никакви проблеми с посещение, като правило, не се поставя, е необходимо да се намери монах, който всички отворени и задръжте една обиколка. Разбира се, безплатно.
Най-общо казано, братята от манастира, състоящ се само от няколко монаси, живеещи в съседните махала тухли на 3 км от манастира и голямата част от времето, прекарано в различни obediences, но понякога някой може да се намери в малка къща в манастира или в Църквата Света Троица в Belogorie ,
От бариерата до скалата, където обект на склоновете на пистата, за да сляза за около 5 минути.

доклада за пътуване в Belogorye, Divnogorie Костомаров част 1

Стараейки се да не се разпръсне момента, отиде в гласовете, а скоро се срещна с група деца доведе до Саратов. Hermogen с дълга лампа-извършва на ръка, но реши да разгледа независимо какво те вече са преминали. След скитане из пещерата за още половин час, след известно време се чу, че хората, които бяха направени за врата. Стегна и да сме, и когато o.Ermogen е на път да заключи вратата, аз казах, че видях няколко души слязоха в пещерата, към която той ги помоли да отида, не без чувство за хумор, като отбелязва, че ако не друго, момчетата трябва да се скитат през следващата неделя , Аз няма да се задължават да се каже, че последната дума е предназначен за деня от седмицата, в устата му. ) За "пещерняците" и се блъсна в светлината ги върнат.

Сега доста голямо количество повърхност clobbered до белота, но работата няма край.

Излизайки от пещерите, малко по-долу, влязохме в пещера църква на Александър Невски, свързано с другото, с галерии, а след това с благословията на един много млад свещеник от Lisok временно прелива в манастир, наречен дистанционно звънец камбанарията, разположен в предната част на храма.

доклада за пътуване в Belogorye, Divnogorie Костомаров част 1

Малката друго говорих с o.Ermogenom, било интересно разказвач и се премества върху.
Карахме назад по протежение на брега на Дон, и след известно време дойде до голяма просторна равнина близо до Ферма тухли.

Мястото е много хубаво и удобно паркиране - достъп до реката с лек наклон, тук в близост до брега на св. Източник Александра Nevskogo, които, макар и нарастващ от водата, се изкачи нагоре по стръмните планини креда с видни от тези диви.

доклада за пътуване в Belogorye, Divnogorie Костомаров част 1

Побързайте особено вече не можеше да се, че е време за вечеря. Барбекю настроен и извади, докато втората шейна, заобиколени от рафтове на някои от ъглите на следващия ефектен храст, бързо изтича на горния етаж, където бях почти издухан не е много слаб вятър. Но гледката от там е невероятно - живописна гледка към околността, протичащ в долната част на Дон, фантазия кристали Div. Красота ...

Докато надолу, валцувани Сергей и Лариса, ние поставихме на масата и следващите няколко часа бяха много вкусно.
Беше тъмно, когато след приключване на почивка корема, се преместихме на. По пътя спираме за миг в Св източник след иконата на Богородица "Седем стрелките" и отново в известен смисъл.
Navigator показва кратък начин да Pavlovsk, и ние сме наивни, за да му повярва. След известно време той, засега уверен taschivshy ни скрити пътеки, напълно изтеглени в областта, където, след като е загубил всички отправни точки вече в тъмнина е поставил класически извинение - "Ами, съжалявам, не shmogla". Хубаво е, че ние не забравяйте, над село виси Северна Bear :), така че след известно време все още има хората, първо в Belogorye, и от там по познатия път към Pavlovsk.

** Помощ **
Как да стигнете до манастира (информация от страниците на манастира). 396576 област Воронеж. Podgorensky RN, стр. Belogorie, Селскостопански тухли, тел. (47,394) 52,321 - Съединение Huth. Тухли, тел. (47394) 52600 - Trinity храм. Belogorie
автомобил:
Co страни на Воронеж на магистралата М4, преди да достигне Pavlovsk около 15 км, обърнете се надясно - да Rossosh, Belogorye, бабо - след включване до Belogoriya - 7 км. В село Belogorye прилага за Троица, където бързото който на пътя до манастира е най-добрият в зависимост от времето на годината. От фермата до Belogoriya тухли, което е надолу по течението на реката. Дон (в зависимост от маршрута на движение) от 3 до 10 km.
От страна на Ostrogozhsk, Rossosh (т.е. по магистралата Воронеж-Луганск ..) - стигаме до село Podgorensky и след това, след като беше минал през селото до завода за цимент, завъртете по посока на Pavlovsk, не достига 30 км. В село Belogorye прилага по отношение на църквата Света Троица.
автобус:
На всеки автобус - до град Pavlovsk, тук се промени до автогарата в посока на Rossosh Olkhovatka, Podgorny до село Belogorye. От там до тухли земеделските ходят на 3 км.
F / W:
Стигнахме до изкуството. Podgornoe (село Podgorensky Воронеж област), за да преминете към всеки автобус до града на Pavlovsk и си отиват, кратко на Pavlovsk, в село Belogorye.
Воден транспорт - гр Pavlovsk:
Пътнически кораб (с резервация) поклоннически групи (50 души) се доставят директно до река Дон до манастира. Поръчки се приемат по телефона. (903) 0306812, (47 362) 25 347, 25 447 (гара на младите техници, Pavlovsk); (47362) 71363 (мотор кораб "Сова").