Докато вървяхме в Тибет около центъра на света

За нас, Тибет винаги е бил някаква история, откъсната от живота. Винаги се чувствах, че има нещо силно духовно, и там е цялата врява на ежедневието на града. Нищо особено за Тибет, ние със сигурност не са знаели и не са проявили интерес, защото пътуването до тази прекрасна страна изглеждаше като нещо страхотно. В един момент, ние решихме да направим тази приказка в реалност и да отиде в Тибет. Първият въпрос беше по маршрута за нас, тъй като е невъзможно да се види всичко, и нищо не знаехме за реалния живот на тибетците. Аз се притекат на помощ на интернет, в който бяхме търси за всички най-важните места в Тибет и е установено, че по-голямата част от рускоговорящите сайтове пише, че главният храм на Тибет е свещена планина Кайлас.

Това е фактът, че Кайлас - централна атракция на много поклонници и красива географски обект, около който се проведе преходи, реши нашия маршрут. Цялото ни пътуване беше, че да пристигнат в Лхаса, за да се аклиматизират там, за да стигнем до Кайлаш и след това се върнете през Лхаса дома.

За дълго нашето пътешествие към Кайлас написах три мнения по-рано, а сега се говори за кората целия свят сърцето.

Пристигнахме в Darchen - град в подножието на Кайлаш, през нощта, което може да усложни живота ни. Фактът, че Darchene, както и в много други градове в Тибет, туристите трябва да се регистрират в местната полиция и да представи на разрешителните за да се позволи на пребиваване на територията на страната и властите на града са затворени през нощта. Пристигнахме точно до закриване и нашето ръководство Dondzhub завтече завтече да се регистрирате и точно навреме, за да хване заминаващи официално и в съответствие с всички формалности. В същото време, ние сме проверявани в Darchene.

Докато вървяхме в Тибет около центъра на света

В близост до полицейския участък се втурнаха да ни смешно тибетски кученце.

Паркиране в близост до къщата за гости е пълен. Вдясно на снимката са двигателите на туристи, за които Darchen - отлично място за почивка, тъй като туристите отиват в мозъчната кора в продължение на три дни, а след това има време да се мотае с игра на Mahjong и да поговорим.

Всичко това не ни притеснява изобщо, защото тук ние трябваше да прекарат само една нощ и на следващата сутрин отидохме в нашата малка екскурзия.

Преди да си тръгне, ние трябваше да се запасите на прости храни: сварени яйца, пресен хляб, чай, и дори няколко хранителни машинарии. В допълнение, ние също няма да навреди да се яде преди лягане, така че отидохме на разходка Darchenu.

Докато вървяхме в Тибет около центъра на света

Вървяхме около стотина метра, се сблъска с "български" ресторант.

Той е бил в руски в него, дори в менюто. Въпреки че, разбира се, персоналът говори само тибетски.

Dondzhub и Аня отмора след дълго пътуване в "ресторант".

След вечеря си легнахме уморени. На следващия ден се е станала рано и отиде с кола до горната част на земната кора. В действителност, има може да се стигне пеша за около десет минути - петнадесет, но Тензин нас podvoz, а след това той отиде да си почине на приятелите си водачи. Кора около Кайлаш започва от южната страна на планината, и премина всички, но феновете на религията тибетското Бон, по часовниковата стрелка. Исторически Bonpos байпас кора обратно на часовниковата стрелка, но будисти, индуисти и почти всички туристи се разхождат по часовниковата стрелка. Обикновено туристите кора преминали в продължение на три дни. Този маршрут дължина около 53 км, с денивелация от 800 м, а най-високата точка на 5630 метра над морското равнище. Тибетци са лесно могат да се преодолее този маршрут и един ден, като височината и денивелацията на не е толкова критична за тях.

Будистите вярват, че чрез земната кора, човече, очиства кармата си, тоест, грубо казано, се изчиства от всички грехове на всички предишни и настоящия живот започва на чисто. И на последно място кора 108 пъти в следващия живот ще се прероди в света на боговете, че е изключително успешна. В допълнение, това е възможно да се заобиколят планината при пълнолуние, а след това, след като се отчита като три, или да вземе по-голямо предизвикателство маршрут (вътрешна кора), който също има положителен ефект върху кармата.

Но това е всичко, от практическа гледна точка, и от теоретична гледна точка, Кайлаш се разглежда като жилището на превъплъщение на храма на Буда, Шива, първият обект в съзнанието на Шива или на оста на Вселената. Кайлаш високо ценен хора от Тибет и Индия, и има древна митология.

Кора започна достатъчно просто, ние бяхме под лек наклон и снимки на местната природа.

Докато вървяхме в Тибет около центъра на света

Dondzhub manibarabany обрати в началото.

Бяла Kaylasa връх се вижда от планината.

От другата страна на равнината на Kailasa са Хималаите, срещу което аз фотографирани.

DROP минахме покрай южния склон на клисурата и се обърна надясно и започва да тече нашия начин по западното лице на Кайлаш.

Докато вървяхме в Тибет около центъра на света

За първата ни спре беше няколко забавни неща. На първо място, е имало ступа, която висеше на черепа як и звънец. За да бъда честен, бях забравил, че в ритуала трябва да се извършва с този ступа, но въпросът е да се мине през нея и удари звънеца.

Малко по-нататък на подиума е един вид тибетски гробище. Като цяло, тибетци живеят в планините, изкопаване гробове тук е трудно, така че те практикуват небесно погребение. Небето погребение е, че тялото на починалото лице се нарязва на няколко части и се разпространява на хълм. От това високо място плът носите големи планински птици хранят с мърша. За нас това е много необичайно, но за тибетците, че е съвсем естествено средство за защита, тъй като техните географски характеристики. Както разбирам от историята Dondzhuba, тя е на този хълм за ступа и тялото включват мъртви хора в провинцията. само лешояди не са много, така че те да помогне на кучето, което, напротив, много. Всички начина, по който са били придружени от кучета, които са най-вероятно в следващия живот, извиращ от животинския свят и попадат в света на боговете, и тази емисия на труповете на хората.

По пътя видяхме много поклонници. Някои от тях направиха кора отсечки, че всъщност е 53 Км пропълзяха през снежна планина преминават върху корема.

Докато вървяхме в Тибет около центъра на света

В общи линии, да отидете този маршрут е най-добре със свое собствено темпо, но нашият екип от нас с Маша, Аня и Dondzhuba, успешно отглеждат заедно. Маша и винаги ходи рамо до рамо, а понякога и зад или откъснати от Ani на няколко стотин метра, а Dondzhub придружени Аня. Неговите къси петминутни спирания, които направихме за здравословно състояние или за да се насладите на гледката.

Преглед на западния склон на Кайлаш.

По пътя, имахме обяд, носете си доставки и освежени с горещ чай, който се сдобива с по специален палатка, разположена по маршрута.

Първият ден на кората беше лесно. Вървяхме бързо и добре, преди вечерта дойде на място за нощуване на северния склон на връх Кайлаш.

Докато вървяхме в Тибет около центъра на света

Снимката в дясно се вижда къща за гости, а в ляво е манастирът Zutrul Pook, в която около десет монаси, живеещи постоянно.

Повечето от туристите са били поставени в къща за гости, но Dondzhub ни доведе до манастира. Оказа се, че монасите имат малко място за посетители, а ние останахме за през нощта точно в манастира. Монасите са дружелюбни и весели, но ние не разбираме тибетски и много уморен, така че не е било възможно да общуват нормално.

Ние имаме малко почивка и лека закуска в манастира, а след това излезе, за да получите малко въздух и погледнете в планините наоколо. Близо до манастира е един камион.

Докато вървяхме в Тибет около центъра на света

Оказва се, че монасите донесоха необходимите стоки. По принцип, те са били тор за изгаряне на пещи, сол и последните новини. Ние разбираме, че изправянето се случва веднъж на всеки три месеца. От това събитие е лесно да се заключи, че теоретично до Северната стена на Кайлаш лесно може да се стигне с кола, е необходимо само веднъж е договорено с властите.

Единственият проблем в първия ден на кората на главния мозък се появи ярко слънце, което грееше през цялото време в дясното око. Ние всички загоряло от дясната страна на лицето, а дори и изгорени малко Маша.

Вечерта дълбоко заспал, а на следващия ден, като станаха рано сутринта, за да започне изкачване. той вече е извън светлината, макар и планините, обхванати от нашето Слънце е лек скреж и сняг падна. Кайлаш значително променена.

Докато вървяхме в Тибет около центъра на света

Път спускане започва приблизително къща за гости ниво и след това заминава за рязко покачване на планината. Вървеше беше трудно, дишане непрекъснато чука, пръстите на ръцете и краката леко замръзнаха. Но тялото бавно vrabatyvalsya, топло и разходка става по-приятна и забавна, но не и по-добре. Всеки дъх е тежка и често трябваше да диша - Мисля, че съм на всяка крачка или две, за да диша.

Минахме някои туристи правят кора с палатка. Палатка, между другото, не позволява много да се спаси. Фактът, че пътува винаги с водач. Когато ви се плаща за гости, ръководството ще живеят там безплатно, но ако си живеят в палатка, той все още се задължава да заплати на къщата за гости, които могат да живеят там водач. Вземете екскурзовод с палатка не могат.

На този ден, ние трябваше да се преодолее прохода Dromla ла, на 5630 метра над морското равнище (за сравнение, най-високата планина в Европа - Елбрус, само на 12 метра по-горе). Според легендите, лицето, което извършва преход през Dromla ла, в известен смисъл се прероди. На следващата снимка спряхме за почивка на място, където хората оставят символично парчета от стария си живот, за да се прероди в нова и по-добре. По някаква причина аз го запомнят като долината на смъртта, но не съм сигурен дали това е правилното име. Мария, по съвет Dondzhuba остави там пушенето на цигари символично хвърляне. Аз ще ви кажа, че пушенето след Мери стана по-малко, но като цяло се отказали от вредния навик, само след една година и половина.

Докато вървяхме в Тибет около центъра на света

Много туристи се радвате на работата само на такива приятни якове да изпълнява своите вещи. Яки е много по-лесно и по-бързо хората се изкачват по стръмен склон, а ние само трябваше да се скрие в дълбокия сняг, така че те не са по невнимание натиска надолу случайно удря обемисти негова страна при изпреварване. Ние правим повечето от нещата, останали в колата Тензин и малкото, което имаме с тях, проведени в малката си раница. Не можем да кажем, че това е много лесно, но ние успяхме без загуба. Аня беше малко по-голям от една раница, тъй като тя има голям спален чувал и голяма камера, но когато тя стана много уморен, Dondzhub спомогна за въвеждането на раницата, за да премине. Dondzhub се изкачи на планината почти толкова лесно, колкото якове, височина Тибетското плато запознати и не натискате върху тялото за него.

В прохода се срещнахме група туристи от България и Украйна за удължаване поклонници, кучета и канибали тибетците да се мотае знамена с мантри.

почива малко, пиенето на горещ чай, обеси се знамена и взе няколко снимки, за да се помни, ние слезе от прохода. Мислех, че всяка стъпка по спускане ще бъде отделено на твърди дробовете ми, но се оказа, че не е така. Първа беше един порядък по-лесно. Единственото нещо, което е неприятно - това е лед, което понякога покрит пътя. Ако загубите бдителност, нищо не си заслужава потегли главата му във всеки остър камък.

Докато вървяхме в Тибет около центъра на света

До следобед излязохме вън от зоната на сняг в друга палатка, в която ние бяхме в състояние да се хранят, да се отпуснете в топлата и яде горещ чай. Ето как изглеждаше:

Така че отидохме около вече и на северната страна на Кайлас, и ние трябваше да се разхождате по източната стена и въведете отново да Darchenu. Според плана трябваше да прекарат нощта някъде по средата на пътя в малко селце, но ние се чувствахме много весел, и темпото имахме добри, така че решихме да завърши кората на втория ден, без допълнително нощувка. Нашата основна мотивация е идеята на топлината и шанса да се измие. Така че отидохме на бърза разходка надолу по скалистия път. По пътя спряхме в един малък манастир, но за колко време там не се забави. Освен красивата природа видяхме повече от планински орел, който лети много близо до нас. Но той отлетя отзад и изведнъж, така че това не е възможно, за да направите снимка.

Нашият план е успех и сме завършили пълен кръг кора около Кайлаш дневна светлина Darchen се върна там, където бяхме посрещнати от рунтавите крави.

Докато вървяхме в Тибет около центъра на света

Пред нас в очакване на Манасаровар, горещи извори, неуспешен опит да посети долината на Garuda и дълъг път у дома. Не съжалявам, че той посети Кайлас, макар и той усети, че очаква "място на властта." Такова място за мен на това пътуване се оказа много по-близо, по-евтино и достъпно до базовия лагер на Еверест напълно ме заведе оглед на най-високата планина в света.