Autotravel от Урал до Азовско море

В 5 часа сутринта тръгнахме от четири Yuryuzan до планините сутрешния пиков (ядохме в кафенета край пътя, облечена само в "ЛУКОЙЛ"). Много бързо стигна до Уфа, а след това на Татарстан, Оренбург региона по-нататък. в предната част на региона Самара. ужасен участък от пътя, на 10 км Самара obehali при 13:20. Лош път пред Balakovo. Саратов прескочена в 20:00 часа. В колата, играехме карти, които разказват вицове, похапват семена.

Камишин (200 км. За да Волгоград) бяхме в 23:00 часа и се спря за през нощта. Прекарахме нощта в палатка. Приятели спяха в колата. Пътуване 1300 km.

Morning 07:00 докосва. Самата Волгоград Волгоград път - отделен въпрос (по-добре е да се премине през нощта), лошите пътища, в града също. На железопътен прелез стоеше близо час. Волгоград obehali около (след Rogachik не отишъл в Ростов, а точно на моста). Първоначално, след като маршрутът е бил Волгоград: Волгоград-Найкуист-Salsk-Tikhoretsk-Timashevsk, Темрюк-Peresyp. Хареса кафене в Котелниково ( "Посещение" кафе-мотел).

В района на Краснодар, ние се качи в 18:00 часа. отлични пътища. Около красота, пътното платно Темрюк усетих нещо миризма на морето. В Siltings стигнахме до 00:30. В крайна сметка: завършен 2435 km. Бензин: 4600 рубли. Пътуването във времето, заедно с спирки - 35 часа и 30 минути. 2000 рубли. за вечеря за двама.

Вечеряхме на пазара ние сме в едно кафене (узбекски кухня). Цена на вечеря за двама 500 рубли. (В края на престоя ни знаеше наизуст сервитьора, че ще разпореди). Много вкусно. Вечерите, приготвени в кухнята и пият домашно вино. Вино купуват главно в Golubitskaya на пазара към момичето в реда център (различни от вино). В peppering вино, са взети от Сергей на главната улица. На пазара да купуват плодове, те са по-скъпи от следващия в Golubitskaya. И плодове закупени от частни собственици. Отидохме на риболовно пътуване по каналите. Хванат шаран, вечерни пожари.

Само един ден е дъжд, а на сутринта, в следобедните часове времето изчистени. По интернет, имам "MTS", неограничен интернет се добре, особено на плажа (говори по Skype). Entertainment като се редува не само за тези, които обичат една спокойна почивка. Банан влачат, таблет и парашут. В Golubitskaya (9 км) - воден парк и Делфинариум. Морски неясно. Плаж - малък coquina. Морска мина сутрин и вечер. Отидохме в село За ​​Родината, която е на 2 километра. Облян в вулкана Tizdar (400 търкайте. На човек.).

Десет дни минаха бързо. Решихме да се върнем и да в 7:00 сутринта. На магистралата купил дини, мед, слънчогледово масло (Ростов рег.). В Волгоград, загубихме 2-3 часа (шофиране през града). В 12 часа в нощта преди да достигнат Kamyshino 40 km, спряхме в мотел за една нощ.

В 07:00 се преместихме на и реши да мине през в Syzran (от другата страна на река Волга). Пътят е много по-добре, отколкото в Балаково. Около Syzran спряхме в заведение за обяд. Красива кафе в стила на дневник. Голяма меню, но това е само цялото меню в една форма. Супа и картофено пюре. Приятно ми е готин човек барман. Вечерята беше много вкусно. Взехме на М-5, в 14:00 часа, както и бавно започна да tyagomotina. Благодаря arbuzovozam. Уфа премина при 23:20. (Стара). Тук правим по пътя - браво. Ние се прибрах през нощта 02:20. Уморени, но щастливи. Общо 2 360 km. Бензин: 4200 рубли. Обяд: 1800 рубли. за двама. Пътуването във времето със спирки: 36h. 30 мин. Пътуването беше страхотно.