• Ниски летни звезди 6 дни
  • Списък на туристическа екипировка - пълно описание
  • Кратък списък на оборудване за летни преходи в Крим
  • Отдаване под наем на туристическа екипировка
  • Основна екипировка за зимни походи
  • Оборудване за avtopeshego турне "крипта пещерни градове"
  • Въпроси преди да пристигнете в Крим
  • Какво и как се справяме в планините
  • организационни въпроси
  • Място за събиране група
  • туризъм график
  • Туризъм в Крим с деца

Защо човек така, изготвен в планините? Попитах самия въпрос и пространството, ходене в продължение на 20 минути по стръмен път, раница, която е постепенно, но неумолимо tyazhelel зад мен. И все пак ние бяхме в царството на демоните - това е портиерката разпространение грайферни корени стърчащи от земята ни показва пътя към върха на горския път. Хайде. Всеки преодоляването на нов подем, благодарение на Олег, който в навечерието Проверих си раница и да го изкара от добри 3 килограма ненужни неща - колко на вселената, че не е нужно да ходя на екскурзия! И когато взех на главната сцена на самосъжаление и се сприятелил с мисълта, че бях с раницата още шест дни да отида, ние изведнъж се спря първо клиринг, където бунтовниците се криеха по време на войната. Story диригент възражда местата в историята, и аз проникнала дълбоко уважение и възхищение за хората, които живеят тук, в трудни условия.

Защо човек, така привлечени към планината

Но нашият път продължава и скоро стигнахме до река Кара-Су в дефилето, което ни придружава до вечерта. Ние го подаде на скалите много пъти, от единия бряг до другия, и това беше голяма тренировка баланс. )) За щастие водата утихна, и прехода беше проста. Особено ми хареса тази част от маршрута - всеки път, когато се движи поток, аз почувствах, че водата ме очиства от града, твърде много. И ето го - спре! Паркинг! Ние събрахме палатката, да съберат дърва за огрев - и плуване в резервоара е отстранил всички умората в един миг! Вечерта започва прекрасно, романтично, топло!

вечеря Съвместното готвене, чат, песни около лагерния огън и дори малко страшни истории, о! Въпреки това, едно нещо, което се е случило с нас директно - след вечеря, внезапно стана пукнатина, и не далеч от лагерния огън нашето паднало сухо дърво! Никой не е наранен, но една купа - тя остава незабравим пробив! Всички надпреварваха помежду си да съветва собственика на този купа сега винаги го вземете със себе си на походи и дори сложи на главата си по време на сън като талисман. По-дълго седяхме около лагерния огън, играе игри и слушаше паралелно в звуците на гората, но нищо и никой друг не показа. Goblin папагал и това е достатъчно, или купа с наистина пое целия ход. Първата вечер всички са замразени, въпреки че следващите нощи понякога са по-студени, най-вероятно това е нашата адаптация, се отделяше от градски комфорт. Имахме 20, в това число 4 деца и смел Sobakina, които неуморно се носят около низ отива, а през нощта непоколебимо охрана нашия паркинг.

Чувствах тялото ми се отпуснете и да свикне с естеството на съзнанието се успокоява и започва да възприема всичко наоколо е просто и лесно. О, каква радост да се събудите със слънцето, измийте изворна вода, след изслушване на песента на реката. Но ние сме в очакване на пътеката - и ние ще отида.

Защо човек, така привлечени към планината

Вторият ден беше най-трудно - в сравнение с 3 км, която минахме през първия ден, на 17 км в секунда продължи за неопределено време. Всички мисли за гравитацията път вече играят в и ние просто отиде напред. На определен етап, ние, като си проправи път през храстите, чул гласа на маршируващи пред децата - към морето! Тук е чудо - ние вече започна да прилича на себе си бесовете, излезе от храстите и хладно вятър духаше в лицата ни, а в предната част, между планините на хоризонта, това е - морето! Седейки на върха на планината първо на нашето дълго и мъчително пътуване, уморени, но щастливи, аз се почувствах планината самите устои. Като че ли само там, на върха на планината, той ви дава някои от властта си, а ти й благодаря.

Очаквайте до края на деня, в парка, за първи път не можеше да повярва, че пътят е преминал, и някой дори отиде безцелно се разхождат в лагера, макар да не сме се спря и седна до огъня. Топла вечеря и чай, направен за нашите сили, но през нощта аз бях изненадан да открия, че, за да се преобърне от една страна на друга, трябва да се събуди, защото остро усеща всяка кост на уморен ми тяло. ))

На третия ден от ходене 3-4 часа - ха, това са глупости за нас! Още един ден, ние лагерували в брезова горичка, и мястото, където светлина, светло!

Това е мястото, си спомних своята тишина - няма звук на вода (пролетта е далеч), без вятър, без птици. Скоро започна да вали. Ние бяхме всички толкова уплашен деня след дълго преминаване на слънцето, ние просто спря дъжда. Или може би той просто отиде да ни приспи за през нощта. Знаете как е - заспивате под звуците на дъжда върху природата? Това е неописуемо усещане за магия, това е нещо, от моето детство.

Утринното слънце започнаха да се появяват тук и там, но облаците небето ни оставили, организиране на почивка на сянка.

Защо човек, така привлечени към планината

Излязохме на билото. Измъкнахме се от там, където може да достигне почти ръка към небето. Там, където миризмата на тревата, свежестта на вятъра и далечен звук беше даден в един хармония! Блясъкът и наслада, благодарност и възхищение. Височината и дълбочината на силните планините на безкрайно небе. И между тях - човек, който е в състояние да възприема красотата и сърцето да отговори.

И там, катерене през прохода на върха на билото, осъзнах, че без значение колко трудно е било като че ли е всичко си струва да бъда тук, между небето и земята, и да видим този прекрасен свят.

И ние не мислим за брой километри, за умора в краката, и енергично тръгна надолу и надолу по sypuhe и скалистите рифове. Ние започнахме да показват признаци на цивилизацията - отидохме в село Весела. От там, да се поглезите с вкусни и придобиване на продукти, стигнахме до морето. Е, най-накрая, русалката.

Защо човек, така привлечени към планината

Небето се разпадна звезди около купола на нощ нощта, толкова много, така, че спиращата дъха гледка и не са имали достатъчно, за да го прегърне! Млечният път се простира в небето Eternity, да говорят и тишина са преминали след полунощ и не иска да се раздели с звезди.

На петия ден, пътеката ни доведе до Новия свят до нос Dolphin.

Не знаех, че въздухът звъни! И той звънна от аромат на хвойна! Миризмата беше толкова дебел, богат, че аз исках да го събират в контейнер и да вземат със себе си, а след това да диша малко, наслаждавайки се на разнообразие от нюанси на вкус!

Защо човек, така привлечени към планината

Според Новия свят, бяхме без багаж, раници отиде веднага в базата, и това ни даде възможност да отидат началото на пътя и се изкачи над скали и цепнатини, които предлага луксозно панорама към морето! На нос Kapchik пълзях по тясната пътека на челото на делфините и морето беше тихо сам. Има специална точка на контакт с елементи на морските!

Плувайте в чистите води на залива, отидохме на Golitsin път покрай пещерата с уреждането на Новия свят, от право да Hustler лодка достига база за перде.

Ето това е - крайната точка на маршрута. Много мина, видяхме, с опит, кажете много директно, от природата, земята и небето, която очаква, че и размисъл.

По пътя до Симферопол, погледнах през прозореца на автобус в планините в далечината и тъга. Мисля, че мога да разбера защо един човек, толкова привлечени към планината. Но това е много трудно да се изрази с думи. Това може само да пее!