Туристически истории

На турнето "Цялата Сицилия"

Той ще отиде на турне, за да слушате ръководството и нямат проблеми с транспорта на обществения транспорт в Сицилия не е много удобно (меко казано) и път таксита.
Групата е малък, около 30 души, така че много от тях са седнали в автобуса един по един.
По принцип, всичко мина за две седмици: първата седмица - програма разглеждане на забележителности, втората част - на брега на морето. Ние, за съжаление, е имало само една седмица - за екскурзии. Ние специално отидох да гледам многобройните забележителности на Сицилия.
Ръководство имахме Лариса, опитен и добре осведомен водач. Нейните истории са интересни, обширни познания, слушат я беше удоволствие.
Автобус просторен. Местата в автобуса не са фиксирани, като всеки взе каквото може. Ето защо, в първите дни на най-добрите места е имало борба, от които можем бързо отпадна и се премества в задната половина на автобуса, който е безплатен и лесен. Трансфери бяха малки, а защото на места, за да бъде нервен доста смисъл.

природата Сицилия
Сицилия - островът е малък, в 4 часа, можете да я пресича от изток на запад. В източната част, а именно, съседните на Етна, много по-различна от останалите - на пищна вулканична почва всички зелени. Струва малко кола разстояние от Етна, пейзажът се променя пред очите ни, тя става по-тежко. растителност изчезне, остават голи планини. Особено строг и пуста изглежда южния бряг, от които един хвърлей на Малта, и в Африка.

хотели
Имаше два хотела. Първите три дни живеехме в източната част на острова в Катания, а след това се премества в западния край на Сицилия и три нощи са живели в Палермо.
На брега на морето в седмицата хората са разпръснати в различни посоки, за да изберете хотела при резервацията.

First Hotel - Inn - намира се в град Джардини Наксос. голяма стая. Хотелът не е лошо, но е далеч от морето, то дори не е видима.
Отличителен (най-малко, никога не съм срещал по-) Хотел оформление: живеехме на последния етаж, както и да се кача на асансьора, трябваше да отиде на покрива на тесен проход, покрита с навес дъжд. Какви са причините така проектирани, аз не знам. Между другото, това е възможно да се ходи свободно на покрива и да гледате на квартала - нищо интересно, съвременни стандартни сгради.
Втората ни хотел - познат на много туристи Città дел Маре, огромен комплекс от еднофамилни сгради, с отличен ресторант. Нахранени и напоени (напитки - безплатно) има добре. Специално внимание заслужава рикота - там е просто божествено. Виното течеше свободно по време на вечеря, всеки тичаше стомна си, за да бъчвите.
Вечерите в различни области на хотела - музика и танци.

В Citta дел Маре - две от плаж. Най-близо - на скалите, с тобоган. Descent във водата неудобно, камъните. За другата, пясъка, носи в автобуса от хотела. В непосредствена близост до хотела - автобусна спирка, която ще ви отведе до Палермо.

Пристигане в Катания. Таормина

Летящи нискотарифните авиокомпании Air One. Ограничение от теглото - 20 кг, ръчен багаж - 8 кг.
Ние излетя Shermetevo в 4-45. Получено в Катания в 6:30 местно. По време на полета не се подава, но по средата на нощта и не е много желателно.

Паметник на открития в Сицилия

След обяд, ще отиде до град Таормина. По едно време той е бил непревземаема крепост гръцки Tauromenium заловен от арабите след 2 години обсада - късно от всички градове на Сицилия. Нашият автобус по стръмния серпентина закара до паркинга на Порта Катания, от които можем изкачи с асансьор до града.
Начало Таормина улица - Корсо Умберто 1-ви, синът на Виктор Емануил, първият крал на обединена Италия. Тя е от другата страна на стръмния склон. От едната страна на къщата й се изкачи нагоре, от друга, съответно - надолу или стои на ръба на скалата.
Тя започва на малка улица на катедралата Сан Николо и Порта Катания и след 800 метра завършва при Порта Месина.
По време на тези 800 метра са почти всички най-големите атракции на Таормина.
На първо място, пътешественик достига Дуомо (катедралата квадрат) с катедралата и фонтан с лъвове.

Туристически истории

След това преминава Порта ди Medzev и Piazza 9 Avrile - широка област, теракота.

На площада има кафенета маси и организира гледане платформа с изглед към прекрасна гледка към града, крепостта над града и съседното скалата на църквата на делото на Мадона Rock. Особено запомнящ басейн, разположен на ръба на скала в малко по-ниска палуба за наблюдение. Гледката от там, със сигурност, е почти същата като тази от платформата за наблюдение. Представете си, че са плуване в басейна на ръба на скалата и да се полюбувате на околностите.
От главната улица отклоняват живописните улици нагоре и надолу. Много керамика, сувенири, често повтарящи се в различни версии трискелион: глава с три крака, символ на Сицилия.

Трискелион, символ на Сицилия

Таормина. Древногръцки театър

Валежи постепенно отслабва, и отидохме да се присъединят с нашата група. И някои от нашите вървят през цялото време в града от новозакупените чадъри. На този ден в магазини за сувенири чадъри са най-търсените стоки.

Етна, циклопа крайбрежие, Катания

В 9 часа сутринта, отидохме в страната на вулкана Етна. В програмата за деня - посещение на вулкана Етна и град Катания. Времето беше слънчево. Карахме през град Санта Венера и Zafferino където имахме дегустация: медовина, вино, масло, маслини. На първо място, всичко се опитате, тогава желанието да купуват. Като цяло, на следващата "папирус фабриката." Хареса ми всичко, но не купуват, отложи за по-късно.

Етна - дали да се изкачите до върха кратер

Етна. Възходът на всъдехода

Някои ходят пеша

Най-накрая пристигна. На върха е студено и облачно, на някои места е миналогодишния сняг (и това беше просто в топла и цъфтяща долина). Те казват, че преди, когато не е имало хладилници, местните хора през цялото лято успешно търгуват с лед.
Ванове доставят хора на височина от 3000 метра. На това място има 4 на кратера, един от тях е тютюнопушенето. Към върха на вулкана е 300 м височина, но пътят е блокиран от въже. Не може да има, все още активен вулкан.

Новодошлите събира алпийски водач и води. По пътя той прави спирка, каза нещо на преминаване (същите четири езика) и го превръща бавно. Тъй като маршрутът е проста - около най-големия кратер, ние се отиде да се бърза. Вярно е, крещеше след нас, но - тъй като те не са в руски - с чиста съвест, ние сви рамене и тръгна нататък.
Беше студено (добре, бяхме предупредени, а ние облечени съответно), мъгла, шумолене под краката черна шлака, миришеше на сяра - ад, аз го знам. Сложи си ръката на земята, и това е топло. В дъното на кратера, черни тесни дупки до бяла пара. Това тук и там kurilsya слаб дим.

Етна. Централният кратера

тогава мъгла летял - така че ние бяхме в млякото, а след това изведнъж се изпарява и отново видяхме, че са на тесен ръб между две кратери, и пред нас в далечината стан, някои цифри.
Видът е изключително оскъден брой: черни въглища и мъгла. Преди това бях на четири вулкани в Камчатка, един от тях - Мутновский - в цветове много на грандиозно Етна.
Независимо от това, впечатлението за Етна остава силна. Импресия на властта на природата и неспокоен, горещ дъх на земята.
На долния етаж, отидохме в страната на Силвестър кратери. На всичко отгоре Силвестър не сме имали време, и се изкачи до дъното, и това е грандиозно, със сигурност превъзхожда централния кратер. Но на горния етаж, в действителност, не е чувство на ада.

Туристически истории

Те се върнаха към Етна, ние по друг начин, малко по на юг. Черно склонове скоро промениха своята груба растителност: метла, евкалипт, някои храсти, в някои места на родния бяла бреза. Ние сме виждали осеяно лава къща - на повърхността на залепване един покрив. Етна - Volcano активно работещи, и потоци от лава изляха често.

Бомбардирани къщата по склоновете на вулкана Етна

Coast на замъка Циклоп и Норман

Туристически истории

Норман замък на брега на циклопите

Градина в замъка Норман

В подножието на крепостта е разделена малка градина с кактуси, Agaves и цикасови, много сладки - на италианците все още пропастта на вкус.

Катания - мрачен красота в лицето на вулкана

В пет часа пристигнахме в Катания.
Катания бяха невероятен град. От една страна, управлението и страшно, а от друга страна - и да води до невероятно загадъчна. Фасади от къщи - най-вече тъмно сиво с бяло тапицерия, много добре поддържан, с развод, голи мазилка. Градът е построен на лава камък. Няколко пъти Етна наводнени изгарянето му лава, той е разрушен от земетресения, но възстановен всеки път. Покровителка на Катания - Санкт Агата, където всички се молят по време на следващото събуждане Етна. Имало е случаи, когато поток от лава се спря пред нейната икона.
Усещането за мрачна красота на усилията на града висящи над облака на града буря поточно безопасно, докато бяхме в катедралата.
Първоначално имахме една обиколка с автобус, а след това пеша. Стандартен туристически маршрут: Пиаца дел Дуомо, катедралата Св Агата до гроба на Белини вътре мощност кардинал Du прогноза.

Туристически истории

На улица Garibaldi дойде в района на Сан Франциско, през арката бенедиктински вървеше по великолепен Via Croce Фери (извън кръстоносци) от църкви и манастири, стръмните уличните стълбите надолу към Via Vittorio Emanuele, дойдоха в руините на древния римски театър.

Катания. Via Croce Ferry

Има обиколка свърши, и ръководството ни даде свободно време. Лариса винаги предлага опцията, която остава да се види къде да търсите.
Някои от хората отидоха до парка на Вила Белини, докато вървяхме към Пиаца Данте, се чудеха на огромния манастир - или недовършени, или разнебитена. Виа Teatro Greco премина на фона на древногръцкия театър.
Разгледахме катедралата музей бенедиктински (влизане - 5 евро), което показа прекрасни стенописи.
След преминаване w / д начините, дойде в замъка на 13-ти век Castello Ursino. Замъкът е огромен и това въпреки факта, че долната му трета е пълен с лава, той първоначално е бил много по-висок и по-впечатляващ.

Туристически истории

Районът е изоставен, рядко посещаван от туристи. Улиците са пълни с хора, които не са ясно европейски облик.
Ръководство нас и след това каза, че има чести битки между местни и имигранти. Оказва се, че мафията не е същото, както и увеличаване на престъпленията, че не може да се контролира.
След седем отиде в хотела за вечеря.

На следващия ден е планирана Сиракуза.
Всички снимки в Google+

Сходни публикации:

Лена, какво хладно история. Тук трябва да призная, никога не съм мислил, че аз исках да видя Етна и blizlizhaschie града. След като Италия се мисли като Рим, Венеция, и т.н. И тук за фантастична смесица от екзотични вулкан (никога не е виждал), древни митове и католическата култура. Това е наистина, наистина е рай за любопитния турист. Затова исках да отида там. Защо го пиша, че транспортът в Сицилия лошо? Какво точно не може да се използва в публично начин?

моите приятели се опитаха да Сицилия да използват обществения транспорт, нещо, закачен; като резултат, в повечето случаи, те трябваше да вземете такси, което е много скъпо на острова. Така че тяхната история за пътуването не е описание на забележителностите, но е най-вече за това, как те решили проблема. Тук, в северните транспортните проблеми на Италия не са били, и Ломбардия, Лигурия и е удобно да се движат с влак.