Соловки 2018 - себе си

Не знам защо, но много често, аз започнах да забелязвам, че е по-лесно да се организира и отидете на почивка в чужбина. На България пътуват много малко. За съжаление, повечето от нас знаят по-добре от Италия, Турция, Гърция, Испания и т.н. Но за по-голямата част от България Bolgariyan и така тя остава неизвестна.

Първите въпроси, зададени от приятелите си, когато чуха къде отивам, беше "А къде е?" И "Защо ще ходиш там?". Аз ще се опитам в този доклад, за да каже къде, кога, колко и как.

Мисля, че това не е необходимо, за да се опише цялата красота и трагедията на Соловки. За всяка своя Соловки. На всеки те да си незаличимо впечатление. Някой се влюбва в тях и някой те плаши трагичната й история и сериозен характер. Някой се нуждае от такъв дневен престой на острова, и някой се връща тук много пъти. Но всеки оставя парче от душата му в Соловки - разликата е може би в размера на тази част.

София - Соловки: как да отида там. Влак и кораб

Път получи следното: София-Byelomorsk влак (през нощта), а след това през нощта, сутрин и Byelomorsk на борда на кораба "Сапфир" краен път с кола до Solovky (4 часа). Първото нещо, което направих, беше да си купят билети във влака 092 "София-Мурманск" до гарата Belomorsk. Москва влак тръгва в 20.50, в Belomorsk пристига на следващия ден в 20.25. В Москва, се върна на същия влак, заминаване 10.48. Двупосочен билет струва 7200 рубли. (Купе, за един човек).

Защо ние отидохме само да Belomorsk, да не Кеми? След като прочетете историите на хора, разбрах, че корабът "Сапфир", считано от Belomorsk да Соловки, по-дълго и по-безопасно "Снежна буря" и "Kosyakova", които отиват от Кеми. И достойни хотели в Кеми, не са открили.

Вместо това, можете да намерите на уеб сайт, където можете да резервирате билети за Sapphire Какво книга? В случай на отмяна на полет, поради някаква причина се обади и предупреди за това. Също така, ако пътникът е повече от едно място, вие определено се вземат на борда. Обадихме се, предупреди, че кораб от Соловки ще бъде изпратен един час по-рано от предвиденото. От Belomorsk да Соловки кораб е 04:00. Възрастен билет струва 1100 рубли.

Настаняване Соловки

Интернет източници, ме четат, е, че жилищата в Соловки няма проблеми. Отдаване под наем стаи под наем в туристическия сезон е почти основен източник на доходи за много хора. На пръв поглед те са посрещнати с признаци, които пристигат кораби и предлагат настаняване дори набор такса - 1000 рубли на човек.

Има също така и хотели. Но цените са, по наше мнение, много нечовешки. По-евтино 4000 за нищо хвана моя номер. Въпреки това, опции бяха разгледани само от удобствата на стаята, а не на пода. В резултат на това, ние решихме да останем в частния сектор. И за да не се движат по пристигането си в търсене на убежище, да се споразумеят за една къща обратно в Москва.

Гледайки напред, просто напишете, че е по-добре да имате няколко възможности, за всеки случай - и при много дори имаше място, където да бъде и един до лодката ни предлагането на жилища не е достигнал.

Соловки през 2015 г. - независимо

Ден първи. Кораб "Сапфир"

Така че в обилна закуска сутрин, ние затрупани в такси и отидох до пристанището. Port е порутена постройка. Само "Сапфир", казва, че този порт. Още кораби, за да се видят. Честно казано, тъжен поглед. платени, когато се качват на кораба, както и комфорта на горната палуба билети, продължили пътуването си.

На борда има кафе, изготвяне на чай, недвижими кафе от автомата за кафе и можете да ядете. Продажба на сувенири, но ми се стори, че е по-скъпо, отколкото в Соловки. Морето е тихо и спокойно, грееше слънце. Радвахме се на гледката и се хранят чайките. Няколко пъти в морето просветва бели китове белуга.

След 4 часа, корабът акостира на кея Тамарин. На кея чакахме домакинята - много хубава жена. Ние трябваше да живеят в една стая на 2-стаен апартаменти са разположени в друга домакиня със съпруга си, дъщеря и котка. Топлата вода е през цялото време, чиста баня, модерна кухня - всички, с които разполагаме. И най-важното - отлична локация.

Ние бързо се установява. Малко почивка, отиде да се запознае с селото. Време не бяхме много, защото от 18.00 часа започва първото турне. Разбира се, перлата на Соловки - манастир. Вървяхме покрай стените на манастира, а ние не можеше да повярва, че сме на това място. През цялото време имах усещането за нещо нереално. От красотата около замаян. Миризмата на морето и билки пиян. Слънцето и нежен бриз гали кожата си. Аз дори попита приятелката ми, ако тя смята, че това е всичко, което ни се случва тук и сега.

Вървяхме през селото, заминава за сувенирните магазини. Цени и границата приблизително едни и същи навсякъде. Посетихме магазин за хранителни стоки. Ние проучихме инфраструктура и започна да се движите. Разбира се, да се изгубим в селото не може да бъде, но да се знае, където има музей, аптека, магазин, струва си.

Соловки през 2015 г. - независимо

Това, което погледна Соловки: цени екскурзии

Обичам, когато ръководството поставя душа в работата си и иска да сподели знанията си, когато за него всяка обиколка само, а не един от многото, които безжизнено повтаря за кой ли път запомнени фрази и дати. Поради тази причина, и то само след като прочетох положителни отзиви решихме да направите обиколка на "независим водачите."

Тук са нашите обиколки и цени.

20.08 от 18:00 - "Велика Zayatsky остров" 03:00 1100 рубли / човек ..
21.08 в 09:00 - "Архипелаг тяло - в света на древния човек", 07:00, 1800 RUR / човек ..
22.08 в 09:00 - "Solovetsky манастири. История и легенди ", 04:00, 1100 търкайте. / Човек.
23.08 в 09:00 - "The Long Bay. Дам. Muksalma "07:00, 1100 търкайте. / Човек. (Също така, тази обиколка е известна като "когато в края на турнето, за да хване и да яде миди.")
24.08 в 12:00 - "Историята на Solovetsky архипелаг" (Cape лабиринти са включени), 03:00, 250 рубли / лицето ..

Ако по време на обиколката ще трябва да се движи във водата, не забравяйте да вземете топли дрехи. Шапки и ръкавици са силно желани, дори и на брега на топлината. Също така с винаги е необходимо да има закуска и напитка. Повечето екскурзии далеч от цивилизацията и да си купите едно питие и да яде, че няма да бъде в състояние.

Соловки през 2015 г. - независимо

И не забравяйте да всички пътувания с лодка вземат хляб за изхранване на чайките. Можете да получите много забавно и да направи интересни снимки. Но внимавайте, може да се сложи чайка внезапно "огън". Прецеденти. Така че не се отвори широко устата си, главата му излизам.

Zayatsky голям остров, море екскурзия

Пътуването във времето на вода за около 30 минути Това е първото ни турне, а ние сме изпълнени с очакване на нещо необичайно, тъй като тя е остров на загадъчните лабиринти и каменни насипи - мегалити. Лабиринт осеян с целия остров, но целта им е все още загадка за археолозите. В древни времена, островът е бил на мястото на тайнствените ритуали на националности, които посещават този район преди да се установи на тях Померания племена Сами и карелски. Има много версии, които древните хора, създадени лабиринти и как да ги използвате. Учените все още се борят с тази загадка.

Ще видите, че не всички лабиринти, които са на острова. През последните няколко години, за да преминат през лабиринта е забранено, както и на самия остров, можете да преместите само чрез специална настилка, така че да не навреди на много необичайно естество Zayatsky остров е много различен от характера на Болшой Solovetsky остров, въпреки че разстоянието между тях е само на 5 км.

На Zayatsky не гори и езера, там цари псевдо-Tundra. Почвата е покрита с мъх и лишеи, разположена около камъни. Джудже бреза и офика миниатюрен плахо вдигна над земята, съпротива силни ветрове, които духат тук през деня от всички страни. Налице е нарастващо разнообразие от горски плодове - боровинки, боровинки и crowberry. Зайци, лисици и гнездене на морските птици.

Ръководството ще ви отнеме около острова, ще говори за своята история, растителност и климат. Показване на лабиринти, дават 30 минути за индивидуални разходки. И обратния път. Впечатлението на моя приятел за остров Zayatsky: "Този малък, интимен. Тъй като подложка е покрита с мъхове и треви в различни цветове, които се накацали по огромните камъни. "

По пътя обратно чакахме зашеметяващата красота на залеза. Тя се казва, че няма еднакви Соловки залези - всеки е уникален. Съгласен съм с това мнение.

По пътя дотам и обратно с удоволствие разговарял с туристите, които са на острова не е първият ден. Казаха ни, че в кафенето с разумни цени и добра храна. Ние закачен и отиде да вечеря.

По съвет на опитен пътя ни лежеше в ресторант "Соловки селище". Ресторантът се намира в същата сграда. Ако ходите от манастира, а след това в ляво, 3 къщи от музея на ГУЛаг. Нашата вечеря се състои от зеленчуци на скара, една двойна печена риба треска (местно улов) и 50 грама бойно Бери тинктура, струва 1030 рубли. за двама.

След обилна вечеря, много сънлив, извадих трудно умора. И ние сме сънливи, но абсолютно щастлив тръгна покрай вековни стените на манастир дома. Sleep. Пред нас в очакване на новия ден, нови открития, много положителни впечатления.

Много благодаря за ulekatelny история! ако не е тайна, в която общата сума влезе пътуването си? И ако все още има за пътуване истории? Би било много интересно да се прочете))) Благодаря ви много за пореден път. с уважение. Галина

Поклонения. Трудно е да се избере с преграда. За нея, за момичето. Не е трудно) Соловки - или самолет от Архангел или лодка или от Кеми.

Уловът в контингента и неговото пренебрегване на хигиена. Смрад поклонници се потят, урина и ####

Вече бях платил за целия маршрут, но това се е случило скръб в семейството и отменихме пътуването. Соловки - едно невероятно място, са били там, но за пореден път е много желателно. Моят доклад на куп)).

Тя планира двуседмично пътуване до Санкт Петербург и в Соловки. Какво мислите, че най-добрият начин за изграждане на маршрут от емоционална гледна точка?