Сафари парк - Kudykin планина - в района Липецк

Ако в сърцето си вие непоправим оптимист, авантюрист и пътешественик, то със сигурност ще искате бързо да въведат децата си да се гарантира, че тиражите и интересна за вас.

И това не трябва да отидете за него хиляда километра от дома. Интересна и забавна може да бъде намерена в близост. Ако наистина се опита.

Например, знаете ли сте някога в планината Kudykin?

И днес, искам да се знае къде се намира на място с толкова необикновено име.

Аз насочим вниманието Ви към историята на Анастасия.

Сафари парк - Kudykin планина - в района Липецк

Мисля, че много хора си спомнят от детството следното изречение :. "Къде, къде, на планина Kudykin" Но едва ли някой от нас някога сте се чудели, където всъщност е тази планина е.

И тук аз съм горд да кажа, че аз и съпругът ми не само открих това място на картата, но и взе едно пътуване до този прекрасен резерват с две деца на същата възраст (по-старата дъщеря по това време е 3-годишна възраст).

Тъй като ние живеем в Воронеж, идеята за посещение на сафари парк "Kudykin планина" се появява отдавна. Единственото нещо, което ни спря, така че това разстояние. Това място е в близост до Задонск манастир Рождество Богородично в региона Липецк. От нашата къща до местоназначението си скоростомер с тактова честота до малко над 100 км. И това е начина, по който децата са пострадали най-добрия. Те спяха почти през цялото време, тъй като ние отидохме само за вечеря.

Да започнем от самото начало.

Какво да се види в "Kudykin планина" сафари парк?

Сафари парк "Kudykin планина" - това е огромна оградена площ от 500 хектара, разпределени в тематични блокове. Първото нещо, което хваща окото, той е великолепен пейзаж, който се отваря в подножието на планината.

Сафари парк - Kudykin планина - в района Липецк

Всички посетители ще бъдат посрещнати с две големи дървени фигури: кон и бик.

И ... голяма стомна, размер, най-вероятно от къщата, от която изсипва изворна вода.

Ние тръгнахме през парка от това място. Въпреки че, както вече тогава осъзнахме, че те някак си просто трябва да се отбележи. Ние сме малко, преди да достигнат до главния вход и премина през малка клисура (ние решихме, че това е главния вход!).

Можете да отидете до стомна по каменните стъпала.

Сафари парк - Kudykin планина - в района Липецк

Тези, които са много уморени от ходене в парка, да се отпуснете на пейките около импровизирания езерото. Децата с удоволствие хвърлиха всички ни малко нещо. В малките пещери в стената, можете спокойно да ходи. Какво нашите деца правят. Въпреки това, ние трябва по всяко време да бъде нащрек. Забелязваме голям метален прът забит в средата на пещерата. И всичко около костилката.

След източника, ние сме преминали допълнително. Територията не е просто голям, но много голям. Деца и контакта им бяха четири (1.5 до 5 години), насрещното на душата. Единственото нещо, което не ми хареса, така че стърчаха стъблата на окосена трева. Следващия път, по-добре да се носят затворени обувки себе си и децата.

Следващата точка от нашата екскурзия беше на посещение в увеселителен. Ние сме доволни от присъствието на всички видове надуваеми пързалки, трамплина и магазини за сувенири. Честно казано, това са забавление, ние пощаден, защото децата ни по трамплина скачане всеки ден в парка в близост до къщата. И ние като че ли са дошли да се насладят на природата и нейните жители.

Сафари парк - Kudykin планина - в района Липецк

сафари парк, както всеки може да се вози коне, понита и необичаен за нашите места животни - камили. Най-голямата дъщеря (3 години) с удоволствие седна на една малка пони и под надзора на проводник кара доста прилична обиколка.

Не е далеч от това място има няколко клетки от зайци и една малка ограда с диви прасета (въпреки че ми се струваше. Това е просто черни прасета). Зайци лениво лъжливи, криещи се от слънцето, а през отвора на дъното на клетката, те биха могли да се почеше си Тум.

Така че, ние отидохме по-нататък по оградата. Говорейки за оградата. Това е доста висока ограда, ограждаща района във вътрешността на парка, където пашата на животните са много различни.

Първо, беше посрещната от много хубав кон. Той енергично клатеше глава през оградата, надявайки се да получите някои лакомства. И го е направил. Ние го хранят с вкусна питка. Въпреки това, след като дойде на знак, че всички жители на сафари парка не е по-добре да се даде сладкиши, както и плодове и зеленчуци (следващия път, тя ще го направи). В близост е хубаво Burenka, които с удоволствие се плискаше до парче хляб от ръцете на баща ни.

След това пътят пресича малка рекичка с дървен мост.

Сафари парк - Kudykin планина - в района Липецк

На тази плитка водоем тук-там плува ято патици. И те също не са склонни да поемат, за да ядат. Те някак си точно, мисля, че хляб може да се хранят. Какво, ние направихме точно това.

В този момент, ние ходим децата ни бяха уморени и се изкачихме заедно със съпруга си в областта на шията. Така че ние се премества в. В този момент, аз съм много съжалявам, че не е взела количката (би било полезно за сигурен).

Тогава ние чакахме за среща с огромен щраус. Той, заедно с други животни, пеша покрай оградата. Въпреки това, аз го храня и не посмя да деца в близост до оградата не са допуснати. О, той е много активен.

Сафари парк - Kudykin планина - в района Липецк

Метра в 30-40 бяхме в продължение на леко покачване до. По същия начин, както и тоалетни са разположени (ако оставите малко от лявата страна на оградата). Освен това покрай оградата видяхме няколко къщи за животните, но помисли за жителите не може - жегата принуди много хора да се крият в сенките.

Ако след кратко изкачване да отидете направо, а след това можете да отидете на манастира. Решихме да го оставим за друг рейс и отиде в дясно, покрай оградата.

В близост мирно паша камили. Хляб и други екстри, заведени от туристи, те не се интересуват.

Сафари парк - Kudykin планина - в района Липецк

Но малко хубаво малко магарета с удоволствие ядат ръцете си с останалата част от питката. И Алина Егор тях дори са били в състояние да инсулт. Delight не знаеше граници.

Минахме и млад елен. В близост до него е особено много хора се събраха. След получаване на добри снимки и потупа nepuglivoe животно, ние сме отишли ​​по-далеч.

От разстояние можехме да видим пауните, но да съжаление на всички, опашките им никога не се разкриват.

Сафари парк - Kudykin планина - в района Липецк

Не е далеч от оградата ние бяхме в състояние да се види семейство от елен. Тези, с рога - са мъже. Останалата част - женската.

Много шум, създаден блуждаещ пуйка. Вярно първо помислих, че е някакъв вид домашни птици в чужбина. Но при по-внимателно вглеждане, всичко стана ясно.

Както се оказа, резервата се намира на около 30 вида двукопитни животни, включително лами, планински кози, якове. Не всички от това време е бил в състояние да се види.

Сафари парк - Kudykin планина - в района Липецк

За тези, които искат да видят животните отблизо и да влезе на територията на резерват (оградата), винаги в присъствието на треньор с шофьора. За малко пари (около $ 100) не са само на разходка, но също така се говори за всеки жител на парка.

На стъпалата на главния вход можете да си купите различни сувенири, създадени от ръцете на майстори. И в замъка, можете да се научат да правят глинени съдове на грънчарско колело, както и да видим как тъкач, както и няколко минути, за да се превърне в ковач. Мисля, че е много вълнуващо. За съжаление, в замъка не можахме да стигнем до там. Почти преди пристигането ни изчезнаха всички майстори, и е прекратена. Така че, ако искате да получите в занаята града, по-добре е да започнете пеша от тук.

А ние просто си купих за спомен две дървени тръби (които веднага взеха децата), и продължи. А малко езеро в дясно от пътя махна, така че ние се къпят в хладни водите му.

Въпреки знака "Не Плуване" плаж и от двете страни се изпълни с туристи. И все пак, не е толкова горещо!

Минахме, тъй като никой от нас не си помислил да пренесете своите бански костюми.

Сафари парк - Kudykin планина - в района Липецк

Пред нас имаше огромна детска площадка. Така че има място. Това е град на пързалки, люлки, пясък и детски викове на радост. На територията на тази "megapesochnitsy» може само боси. Razuvshis деца избягали в различни посоки. Имах чувството, че ще ги загубим тук точно. Те играха повече от половин час. И тъй като това е последната точка в нашата разходка, ще имаме една напитка за добре дошли, отидохме в колите си.

По пътя обратно, ние решихме да се върна тук отново. Още повече, че изглеждаше далеч от всичко.

В края на краищата аз искам нещо да се обобщи:

Полезна информация за тези, които планират да посетят сафари парк "Kudykin планина"

Сафари парк "Kudykin планина" е отворен от 10.00 до 20.00 всеки ден от седмицата, с изключение на понеделник и е отворен за посетители по време на празниците.

Моля, обърнете внимание: по време на дъждовния парка не работи.

Цените на платени услуги в сафари парк "Kudykin планина"

Цената на езда в шейна, в района на сафари парк:

• за възрастни - 250 рубли;
  • за деца на възраст от 3 до 12 години -200 рубли.
  • магаре - 150 рубли;
  • пони - 150 рубли;
  • кон - 150 рубли;
  • Camel - 250 рубли.
  • Батут - 100 $ (5 минути);
  • въздух батут - 100 $ (10 минути);
  • Погледнато скит крепост "Град на майсторите" - 150 рубли;

За големи семейства отстъпки (при представяне на документи).

Сафари парк - Kudykin планина - в района Липецк

Забележка: Плуването в езеро на територията на сафари парк забранено.

В парка има кафе. Обяд на три игрища и едно питие ще струва около 300 400 рубли.

Машината може да се постави на безплатен паркинг (при наличност). Ние (и много хора, които дойдоха на вечеря) се спре точно на пътя.

Официален сайт на Сафари парк на "Kudykin планина»: kudikina-gora.org.

За повече информация, прочетете ревюта и да споделят мнението ви, можете в официалната група сафари парк Vkontakte: vk.com/kudikina_gora.

Как да стигнем до сафари парк "Kudykin планина" от Воронеж?

Местоположение на парка на GPS: Latitude N52 ° 22.017 ', дължина E38 ° 45.315'.

Сафари парк - Kudykin планина - в района Липецк

Карахме от Воронеж в Москва на магистрала M4. Минахме раздел платен път (55 рубли) и е включен Задонск. Между другото, не забравяйте да се запишете на чека. представянето му по пътя обратно, ще преминават безплатно. След като задвижва в Задонск, ще отиде точно през манастира Задонск.

После минахме на моста и да се обърнат към първата вляво. Обръщайки много незабележим и стръмен. Бъдете внимателни. Минахме няколко села протежение на главния път, докато знакът "Kudykin планина" и до село Каменка. След преминаване малко, ние най-накрая видях този прекрасен пейзаж.

Местоположение Сафари парк "Kudykin планина" на картата:

Чао чао ... До следващия път!