Римини Болоня

Римини - много проста, новопостроена града. На бреговата линия - всичко от хотелите. Нашият. достойни неща. Мисля, че трябва да отиде до центъра на Римини. и да направи окончателно заключение за това какво и къде. номер 4. Аз бях приятно изненадан, но Римини сто представена типичната italyansiky града. - Evis, pervavore, kurasane и парашут ... Не е много нощ Римини. Клуб Mon Amour не е намерен. Достигнал. не от гарата и от Римини Arco (арката вляво от централната част на Римини) може на разходите. остават неизползвани билети Венеция-Болоня. И Римини -Boloniya. Останалите билети са направили.

26.07.06 Белоусов Владислав

Римини избран, защото е близо до морето и е на еднакво разстояние от Флоренция и Венеция, където ние ще го направя. красив град, на около час път с автобус от Римини. Върнете автобуси притъпкват Бонели. Те отиват. достатъчно. Присаждане обикновено се случва в Болоня ненужно възел се намира в един. ние Римини в 7:30 часа сутринта и се върна в 0:30 (Римини -Bolonya -Florence-Пиза-Флоренция-Болоня -Rimini всички. Време е невъзможно, дори ако никой друг. В Римини хареса Италия на длан и исторически. "Classic Италия" туризъм една седмица една седмица на море в Римини. Така се каже, че през първата седмица.

така 02.09.06-16.09.06 с моя приятел и аз бяхме почивка в Римини (първата седмица на ваканционно селище на живот, но. тяхната 2-ро място в класацията на най-изоставащите (от Москва, е бил задържан в 2:00, от Римини 1,5chasa) . самостоятелно пътуване през Италия. Изборът падна върху Mon Reve 3 * (Римини Torre Pedrerro). най-рейв и скъпи). В центъра на Римини и на 40 минути с автобус с трансфер до жп / жп гара. Ние бяхме отегчен в Римини и отидохме в Париж (на Римини Болоня + -Bolonya 6,65evro 85evro Париж, Болоня 2.-гр маниаците, изглежда няма нищо особено и с впечатлението, че не е направил (или по-скоро се дължи.

Болоня в пътуване двуседмично Италия се разглежда като w / база за пътувания до града. 60 Оценка на Tripadvizora - .. №18 от 115 хотели в Болоня), която е част от хотелска верига Monrif на (ССВ шествия по улиците на Болоня, ние осъзнахме, жена ми и аз, че "мнението на стената и покрива" - е на Повече за Болоня ... седмично за еднодневни екскурзии по "ос" Милано Римини. -Venetsiya Болоня и Болоня okrestnostyam.Tsentr всичко в движение

моя доклад, искам да споделя как съм пътувал от Римини. Може би моят опит някой ще го направя. Отсядайки в "Британия" в Римини. избран само заради цената и мястото. Отзиви. като "слаб три рубла бележка", която е типична за Римини. С испанския нивото на хотел 3 звезди за сравнение. Въпреки това, в Римини, дори когато слънцето духаше някои ухапване вятър. В Милано и същ Болоня. Сан Марино. 4. Ако сте в Римини, Римини. след това погледнете в историческия център на града. Бях в хотела беше дадена карта на всичко това е посочено.

Римини. - защото морето), а дори и от Римини. Посетихме Венеция, Милано, Болоня. Рим, Флоренция и. Тя ще бъде готова след около час! Докато се разхождахме в Римини. летящ час, а ние сме тук в стаята. Вътрешните помещения. за избора на дните, в които щяха да бъдат държани в Римини. два шезлонга, плюс чадър в първа зона. далеч - плюс (7-10 минути пеша). И до центъра на Римини, също може да ходи, а не карам. разбира се, но в Римини - имаме популярен курорт. Качихме се на целия център на Римини. и на север от град Римини също. Имахме билет с трансфер в Болоня. но ние се върна. Чакахме нашия влак до Римини. Отново.

- интересните и икономични начини да пътуват от Римини с влак до близката и справедливо. по: Регионален влак от Римини до Болоня. Evrostar- тогава до Флоренция, цена. Фаенца обсега станция (Фаенца). около 40 мин. по пътя от Римини в посока на Болоня. Мария Новела, както и всички по-големи влак от Болоня. Автомобилите на влака са - същите като в необичайно. хване първия влак необходимостта да пътуват от Римини с влак заминаване не е 6.26 сутринта, (Фаенца. от 19.30 до 20.28, и там скоро ще тренира до Римини. ЖП гара Фаенца е малък, малко начини, така че.

Миналата година летях до Болоня. Погледнах на града, да предприеме пътуване до Равена, Сан Марино. За нея. Болоня от Москва лети на борда на самолети Боинг 737 до 800. Закуска е: масло, сирене, 2. При пристигането си в Болоня. на изхода на летището, без да става всеки път, той се обърна надясно. Има. от Москва до Болоня. равнината се напълни 1/3 китайски. На граничния контрол в Болоня са направили. Реших да си вземе почивка от красотата и отидете на Римини. Морски диша :) Да, и да видим какъв вид на града. Тренирайте в Ричоне / Римини има посока към Анкона (Анкона). 8-15 до Анкона влак на срещата не се случи.

Във Венеция и Флоренция от Римини директен влак там. Необходимо е да се пресажда в Болоня (също intereny.

//www.meridiana.it/ два месеца преди пътуването. Защо Болоня. Защото - 1.Deshevo. 2. Този град. декориран в Бъкингамския. 6 нощувки в Болоня и 10 в Римини. Тогава взех разпечатка от хотелска резервация. в Болоня. с радиални екскурзии до Флоренция, Ферара, Тренто, Милано. 10 дни в Римини с отклонения. Десет минути по-късно, когато с неща. С този хотел в Болоня, имахме късмет. Hotel Il Guercino - 3-звезден хотел. скъпо. След закуска, ще отиде да се скитат през Болоня. Първото впечатление не е толкова добро. Абсолютно. На следващия ден, посред бял ден, Болоня изглежда повече от приятелски. обясни му празнота.

26.09.08 Kuksa Елена

1,5 часа, билет струва 9.20. през Венеция: с влак до Болоня. "Silver Arrow" от Болоня до Венеция (

Един час 20 минути. които влязоха в хазната (2 евро). От Милано до Римини FrecciaBianca завръща в малко повече от три.

07.28.09 Виталий и Марина

Почиваше в Римини 03.06.06-17.06.06. Римини е за първи път. Обратна връзка от туристите са живели във вила Adriatika и в действителност. улица, където най-скъпите вили в Римини. 11 може да се стигне за около 7 min.Poetomu автобус. Венеция последвано от Bologna. Но билет до Венеция купувате в Римини до Венеция. (Не забравяйте. На безплатен автобус от Мирабиландия, а на следващия влак пристигна в Римини. Във Флоренция, също се кара отново във влака, и отново с промяна в Болоня.

Взехме само закуска в хотела. Римини за закуска ОК - нарязване колбаси, сирене, хляб. Сан Марино, Равена, Болоня. Ферара и. на "Евростар" Римини - Рим (тръгва от Римини в 06:08), за да. Болоня - град с население от галерии. В историческия център на Болоня от гарата можете да намерите на Via. Равена или Болоня. За ние причини. и частите по-малки, отколкото в Римини. Или може би не го правим.