Път в уч-koshas (Ялта)

Преди началото на главната лифт от земята идва една тръба, която минава през дефилето до долния прием

Водопад в дефиле уч-Кош водопад в дефиле уч-Кош правотата на бор в уч-Кош странен прилепени към скалите се слеят топки и Mastreiz рекичка в дефилето уч-Кош

Влез в уч-Коши да тъпчат на три основни отправни точки:

• От Vasilievka. точно над Ялта автобус.
  • Съветски село (спа Dolossy) на Massandra.
  • Директно от територията на резервата, на пейката почивка със стоманобетонна показалка уч-Кош.

Ако пътувате с кола, трябва да спрете от кея, който се намира над автогарата Ялта и срещу пълнене, обърни се на дясно. Следователно, не повече от километър до Vasilievka. След като задвижва в Vasilevka, хванете най-широката улица. Пътят ще отиде рязко нагоре. Шофиране покрай магазин за хранителни стоки (в ляво от пътя), а след това на улицата. Улянов се изкачи по-високо. Малко след това пътят завива надясно. Тук тя вече е наречена улица. Планина. Прекарайте жилищен 5-etazhki и сградата на старото училище. Зад училището в близост до "деца" знак, завива нагоре по улицата. Kazantsev, която плавно преминава в Str. Субхи. За правилната посока казва светло синя табелка с надпис "Св. Субхи "в една от къщите в ляво. Малко по-нататък, от дясната страна на улицата ще бъде голяма масивна къща на модерната архитектура, украсени с Стълбци на терасата. Точно зад него веднага хоризонтален черен път. Аз спирам там и да оставите колата. това - началната точка на маршрута на ходене.

Ако пътувате без кола, трябва да се кача на автобус номер 7, се изпраща от пазара на облекло и подкара през автогарата. За да стигнете до училище. От училището на същата улица. Kazantsev и Субхи пистата, за да се издигне до въртенето от него.

От началото отидете на селските райони улица, минаваща тоалетната, някои строителни като вода станция и без да обръща внимание на преминаване надолу-дясната лента, да излязат на края на населено място. Следователно той е оставен по пътя към резервоара (до Василевски езеро). своя път - до реката, по пътя, който минава направо и малко надолу. Това е по този начин ясно се вижда пукнатина ждрело с извисяващи се скали на лявото рамо Балан-кай. След известно време, пътят започва да се спуска нежно надолу. Къде степна растителност се заменя с гориста местност, в ляво, за да видите избеляла жълтеникава плака се посочва, че влизането е забранено. По-ниски вилката плочи, останали тук. След 100 метра от земята ще бъде на тръбата, която ще ви придружи до по-ниска доза. Тръбата е положена по протежение на реката и на някои места, движещи се през нея, вие значително ще улесни пътя си.

40-50 минути ходят на вливането на рекичка и топки Mastreiz. След това да се освободи място за пистите, формиране на широка долина. На реката има голяма вана, които понякога може да се види къпане голи.

Ако не премине от Vasilievka и Dolossy от курорта, тя щеше да слезе в долината точно на това място.

Пресичаме реката (в зависимост от времето на годината те са или не) и да продължи по пътя покрай реката на много ясен пътека. След около половин час, за да напусне мястото, където каналът прави рязък завой, а след още 10 минути на "гол", скали, образувани чрез уеднаквяване на смел-Кай и Hysyr-Кай.

крайната точка на маршрута е трудно да се обадя, когато пътуват с канал може да бъде толкова, колкото позволява времето, докато освобождаването на платото.

Ако ще да продължи по пътя на уч-Кош, а след това отиде до леглото на топки. Движейки се по поречието на реката, в ляво е пътека, водеща до клиринг с лагерен огън. Точно зад поляната ще бъде първият водопада. Вдясно от нея лесно можете да се изкачи нагоре малка точилка. След това ще бъде добре утъпкана пътека, която скоро ще бъде отпочинал в друг скален перваз. На пръв поглед това изглежда гладка и хлъзгава, но, всъщност, доста лесно да се преодолее. След като се премества през него, ние сме упражняван само на няколко метра от втория водопада. Тук пътеката завива наляво, пресича реката и отива много стръмно, за извеждането на върха на скалата, от която се разпада на водопада. Продължи по пътеката от другата страна на потока. Уейд през гъсталаци от папрати и отново се изкачи нагоре по стръмния склон. За папрати пътека проследява малко по-лошо и там може да изглежда, че трябва да се обърнат наляво. Не е необходимо. Ако отидете направо. Скоро излезе на относително равен пейка с прекрасна vysokostovolnym борова гора, предлагайки прекрасна гледка.

След почивка на скала, наслаждавайки се на спокойствието и уединението, можете да отидете обратния път, въпреки че пътеката ще продължи. На скалата тя отива надолу към леглото от същия поток, но малко по-нататък срещу течението, и там се губи.

Ние се понижат, както и катерене.

След една екскурзия на скалата, ако все още остават сили, можем да продължим да се придвижите нагоре топки на канала. Може да стигнат до освобождаването на плато. Основното нещо, за да се изчисли възвръщаемостта на време, за да се измъкнем преди да се стъмни в Василивка.

Обратно към сливането на същия път. Близо една голяма баня може завийте наляво по пътя, водещ към санаториум Dolossy и оттам да отиде в Ялта. Можете да се върнете към познатия път Vasilievka леглото на топки. Ако искате по-малко разнообразие, а след това има и друг вариант да се върне - чрез наклон Балан-Кай. Не е далеч от вливането Mastreiza точно на широката страна на планински път се изкачва. Този път също води до Vasilievka. Отиди до първото разклонение, разклонението се завърта наляво (вдясно клон 5-7 минути води до "8" пролет). След известно време, ще бъде широко поле отляво на пътя. За да следите й се разклонява. това - първо наблюдение палуба. Следваща ще бъде в 10 минути пеша. След второто гледане пътя рязко стеснява и се превръща в пътека. Продължаване на начина, по който се нуждаете за него. Мудно десен клон в началото - игнорирате.

По-долу на пътеката малко по-нататък се разширява и няма клонове няма да бъдат до пресичането с обща утъпкана грунда. Там завийте наляво по черния път и слез на езерото и след това да Vasilyevka. На слизане ще отнеме около 40 минути.

Ако идвате с кола, а след това да се върнете към началната точка на пътя, е необходимо при езерото, завийте наляво и надолу, проверете малкия областта и вие ще бъдете по пътя, който, в крайна сметка, ще ви отведе, точно на мястото, където сте започнали пътешествие.

Пристигане в броя 44 до Doloss, в селище отклонява четири път. Dolossy - е санаториум, а самото село се нарича съветския, но е име, вие няма да видите или чуете, с изключение на официални документи.

Първият Пътеката започва от последната спирка, разходки покрай детската градина и се спуска към долния прием на вода. втори - най-живописната и почти хоризонтално започва първият курорт хотела. По пътя към видовете място пейки. Завършва път между долната и горната прием вода. Третият започва в едно и също място, и на второ място, това е само необходимо да се вземат правото да отидем покрай недовършени жилища за жилищно курортни работници. Тя ходи покрай разклона "Три Pines", води до скалата популярно известен като "ютии" и след това се спуска към втория прием на вода. Има и четвърти път в долината. От детската градина до най-южния край на селото и скалите, обърни се на дясно.

Низходящо от Никита планинско пасище на павиран път, завийте зададена показалка "уч-Кош", от дясната му страна надолу черен път отива в дерето.