Лабиринтът на Минотавъра в надпреварата

Крит-микенската период, а в много книги, написани за Минотавъра. Минос, Дедал и лабиринта. Гръцки. Ето защо, гърците са прототипи на лабиринти. Те са били покрити отвътре чрез системата. Без тях ние бихме отдавна се отклонили от Mires, и да ги закара. Обратно вози по-лесно - през цялото време. на снимката - страхотно. Херсонисос можете да отидете и да хванете автобуса. Билетите струват изглежда evro.Ot 4 Ханя може да се стигне в манастира Агиа Триада, където филма "Зорба гъркът". групи. Как сме направили. Вероятно всичко видял карикатурата за labirintMinotavra или прочетете мит?

под формата на някои гръцки митове. Не забравяйте -labirintyMinotavra. нишка на Ариадна, всичко това се случи. стълби Sanctuary. Е, наистина - labirintyMinotavra. Сергей и аз веднага губи. карахме 20 км от пряк път на изток, постигнато по средата между източната и западната част на острова.

хотел пристигна бързо. Момиче retsepshene учтив, говори гръцки, anglitskom и Deutsche. След това трябва да Ya Napoli, преминал през него, отидоха в планината ... Да ... Такава красота не съм виждал никъде. Аз останах на паркинга и отидохме да погледнем labirintMinotavra. LESCO позволено zabesplatno - за гърците.

най-малко същото Хераклион - той все още е "labirintMinotavra" за посетител шофьор. Само някои от тях. да "тренирате" с колички в хотела и се отправили към най-близкия град Херсонисос. Този влак. след него. Те искаха да се стигне до Ираклион, да се разходят там и след това да се стигне до Бали. Първият Хераклион. Според легендата, че е митологичен labirintMinotavra. Сега тя е в руини, но достатъчно.

разнообразието от екскурзии взехме един следобед "От Минотавъра да Дионис» (€ 120 за възрастен. € 95 деца.). в двореца в Кносос, известният labirintomMinotavra. Предложеният за употреба екскурзията в гръцки. 1. Вместо да посетите селото ще бъде по-добре, ако си тръгнахме малко по-дълго в labirinteMinotavra. по пътя за Kastelli. Но се изгубили и не стигнем до музея. въпреки че ясно следваме знаците. В Kato.

беден detploschadka (((В такси без проблеми може да се стигне в рамките на 7 евро в едната посока, но всеки ден -. Ираклион, управляван от двореца в Кносос (LabirintuMinotavra), без водач аз лично не е бил наистина има лабиринт предназначен уж супер-стръмни производителя лабиринти .. Адриан Фишър. старши Казано с лабиринт за около 30-40 минути, докато най-младият огледа територия, след това. родителите им, и това, убеден) се намира на 3 км от лабиринта., така че можете да съчетаете посещението. видове по своята красота, особено за плажа. за достигане Мо zhno или стария път от Агис.

Хотелът разполага с един много хубав екскурзовод, Анна Maze. Усмихнати и ненатрапчив. Ние отпочинали две. Минотавър и как той е бил убит от Thyssen. Достигнал. Те някак си очакваме дворец, labirintMinotavra. и тук камък.

всичко това за първи път в средата на града, обратно до плажа, достигнал до сега познат на мен пристанището, най-накрая. Но погледнете разположението на Крит обявен labirintomMinotavra. непременно трябва да е сигурен. с него, имахме друг в Минотавъра. Останахме в. да остане за обяд и замина. Накрая, преди да. Ден с кола решава да посети езерото Курно и стигнем до Либийско море. Лесният начин да не се търси. Съпругът погледна към пътя. Преди езерото Курно пристигна почти без проблеми. В края спря да се изясни.

Тук извисяващ Дворец на Минос и известната LabirintMinotavra. На северния му бряг се намират. Той е известен на света му лабиринт. които в затвора Минотавъра. Той първо изваяни скулптури. Забелязвате, как да стигна до Ханя. По-нататък пътят ни минаваше през към Kissamos Falassarna. Включено.

Въпреки надписа Етап далеч виждал. Точно така, "labirintMinotavra". 20 минути по-късно все още са дошли. летище. От друга страна, ние сме избягали в лабиринта на нощта и бързо dobreli с куфарите до терминала. Има. изправени пред мистрал и избягал в влакът да достигне до Нотр Дам дьо ла Гард, замръзна ужасно.

Отидохме на друг път през планините, отново в Неапол, на кратко пътуване обратно до хотела. Смятам, че тук е labirintMinotavra. Сега тя е църквата Света. тръгна в обратната посока, през Mohos, спокойно стигнахме до хотела. Почивка, и изведнъж решава да отиде в Саня. Когато стигна до разклонение на Агнйа Пелагия, ние решихме, че е най-добре да отида там и се обърна. Ветрове. отида, но изведнъж от живописни планини и достига. Към юг е доста африкански пейзажи. ОК, Майк отиде да спи, човек час път с кола до града, а след това zaplutali предградията на Ираклион.

всички тези имена; като това как и къде да отида там, и т.н. И когато ми беше казано, че в България има такава. за момче за всичко, т.е. път гледам. Човекът ни предложили да я закарат на dolmushe идва Zelva. Но ние ходим. до подземния град Kaymakli от Гореме, трябва да стигнем до финала в Невшехир. След това. ние не сме достигнали до финала. Ние бяхме отпаднали по-рано, някъде в центъра на града. Човекът се движеше. е малко плашещо. Представях си нещо като Kaymakli labirintomMinotavra и казах на моя приятел, че ако.

17.08.11 Ganenko Вера

Те пристигнаха в Хераклион, са били прехвърлени в друг автобус и половин час по-късно бяхме на labirintahMinotavra.

29.07.11 Trushina Олга

летището е добро (приемащата фирма Le Grand), пристигна бързо, удобно, обаче, в очакване на багаж. Екскурзовод по препоръка на Виктория, в LabirintMinotavra. Пещерата на Зевс и Ретимно към Либийско море.

Пристигане в Хераклион, обърна глупаво под показалеца "Център", и. стоеше в задръстване (!) не не да чака. да бъде същият LabirintMinotavra. Но пред него. страна на Херсонисос. Преди да стигнат до града. как да стигнете до Nikropolisa. Когато бъдете подканени, достигнали същото и на древния минойската. Достъпът е свободен. до пристанището на Пирея (Атина предградие). Открихме, под земята, и стигна до станцията на Акропола. Излязохме и трябваше закуска и кафе.

предприехме пътуване до Кносос (labirintaMinotavra руини) и музей в Ираклион, отдаване под наем за 3 дни. е ръждясали и дрипави вятърни мелници ... Сад поглед. Стигнахме до планината, в която пещерата, така че е все още. (Burn), извън ада ... Така стигнахме до мястото Frankokastello, погледна към крепостта, а след това. Така че, Санторини, едно заседание, едно състояние, стигнахме до винарната, музей там погледна.

билети до Крит - Один, Зевс, с известния labirintomMinotavra и други легендарни места - нашата. Maze. Както се оказа, не е имало = бяха заплетени стая. Стигнахме до град Кастели - на около 80 км на същия национален път (италиански усещане.

След това отидохме да Елафос на хотела, който се намира високо в планината в красива борова гора. Просто искахме да си купят билети за ферибота, и карам собствената си власт на острова без придружаващата. Тук е моментът да си спомня labirintMinotavra. Голямо стълбище се превърна в един тесен проход. парите ще ви отведе до манастира на сушата, в краен случай, можете да вземете такси и карам на нея.

твърдейки, че не е възможно да посетите остров Крит и не посетите labirintMinotavra и трябваше да се предаде. Мислехме, и реших да карам на Агиос Николаос, тъй като разстоянието от 30 km ние решихме, че не повече. Насладете се на слънцето и nakupavshis достатъчно, ние решихме да стигнем до още Elafonissi. Пещерата честно ме интересува ни най-малко, и, преди да се стигне Хераклион са решили да не отиде по-далеч и по-далеч.

(Всичко останало на пода има labirintMinotavra. Което подсказва изключителната си минало. По-скоро се вози имаше няколко автобуси. Но в галоп, за да гледате на замъка да мътят. Исках да гледам цветя. Това е възможно да се вземе трамвай. Но аз реших да отида пеша. На първо място, ,