И все пак, бях обичана

Всеки зает с бизнеса си, служебно Дубинин Луда броене на пари, много пари. Малко преди края в една стая в общежитието ще опечалени. И въпреки че времето за губене, всичко навреме, за да имат време да се стигне до гарата. При превоз на до три нощи пеят песни, много от които са нови. При нас сперма Алексеевич Zolotarev, инструктор Kourovka къмпинг, бивш войник. Семената са изправени пред по-широки и високи скули и азиатски очи, кривогледство, хитър забавно крие дълбоко в тях, без сълзи, без скръб не се оправям. Мустаци като конте, когато се смее или да пее устата блестящи метални поправки. От старите навици по време на войната са били само Chinen шило обувки, но войниците на крачолите на ликвидация. Първоначално отклонявал семена, все още човек е нов, но той изпя баритон, тежко пляскайки с коляното си:

Имаше един козел в гората за храна,
Възпитанието:
- Хей, деца, гледат, в непосредствена близост до вълка.
Wolf! Tsumba, tsumba, tsumba, tsumba!
След затваряне на вратите -
В къщата танци започват,
И кози разбират смисъла, в танците.

Удари копита тропота на копита,
Млади кози не се боят,
И вратата е отворена, а вратата е отворена -
И вълкът на вратата!
Ах! Tsumba, tsumba, tsumba, tsumba!

И кози да се забавляват!
Wolf и изглежда изненадан.
Wolf - бедният човек отвори широко устата си,
Уста! Tsumba, tsumba, tsumba, tsumba!
Точно както се оказва -
В ритъма на танца вълк завои,
Wolf странно е, че един и същ вид атака?

Volchishka сив, просто сиво
А нашите танци или Se, или IU,
Танцувайте по-бързо, и ние можем да ви помогнем.
Бъдете-ее! Tsumba, tsumba, tsumba, tsumba!

И тъй като това е установено:
само вратата е затворена за коза,
Вълкът идва. Той е много щастлив кози.
Радвам се! Tsumba, tsumba, tsumba, tsumba!
Той пие мляко от купичките.
Това са фактите и не приказки.
Направете приятели Wolf и седемте козлета.

смешно Саймън изобразява ядосан вълк, който стана приятел с наивни и весели ярета, че всички се засмяха. Рустик Slobodin веднага вдигна мелодията, той е много добър в свири на тамбура. И извън роза снежна Урал тайга.

Серов дойде в началото, в седем часа сутринта. Разположен до вечерта в сградата на началното училище. Ние горещо приветства местната стюарда затопля вода, момичетата са дали различни аксесоари за шиене. Възнаграден с факта, че по време на почивката между смените, организира среща със студентите, говорихме за кампаниите, за оборудването. След това ни придружава във влака, дори до сълзи, не искаше да се пусне. На същия ден, около полунощ, аз вече са били в Ивдел, а на сутринта на първия автобус наляво по Виджай.

Пътувахме с група Blinov нас заедно двадесет души се до тавана. Долна седна на седалките, върху купчина ски, раници. Пътниците седяха на втория етаж на задната седалка на място за краката на раменете на другарите си. Kolka Tibo - така отпочинал цялото му тяло в тавана. Тясно е не е така, обаче, не трябва да пее, а това го прави почти целия път до Vizhaya.

Женя Sinitsyn Зина пееха:

Ако очите ви не са толкова сини,
И над тях не се вежда линия,
И все пак, аз обичаше краят не се вижда!
И за какво и за какво? - Аз не се знае.

Ако устните ви не се използват мед,
Не се стича използва, за да се закрепи светлини Bedov,
И все пак, аз обичаше без край,
И за какво и за какво? - Аз не се знае.

Ако мислите, че офертата не би затопля добротата,
И все пак, аз да ти имаше като че ли една приказка!
Тази приказка за твоя, аз живея и мечта!
И защо, защо? - Аз не се знае.

Този последен, тази песен е доста светлина падна на душата. Всъщност, много, дори и до днес, беше писклив и тъжно в същото време. По пътя, много се говори за любов и целувки, за щастие, за приятелство, и така нататък и така ... Ние твърди, всеки искаше да вика на другия. Но това надмина всички Саша Kolevatov, въпреки че изглежда така, сякаш говори с думи на някой друг.

Той каза, че трагедията на младите нежни създания, които двама млади идиоти, като например ни показват грозната страна на отношенията между възрастни мъже и жени. Всички тези "докато смъртта ни раздели, без теб живота ми все още няма" и други безумия, до "не носите ръкавици." Се реализира като романтизма често буквално вземат деца и дори да умре от не разбирам това, но в строго съответствие с проектните чалнат инсталации. Тук Yechida прекалено, да Yechida.

Когато стигнете до разклона, в автобуса отиде направо в селото Shipichnoe и трябваше да се върне за нас час и бяхме поканени да отидете на разходка. Четири от най-пъргавите отишло далеч напред и отидох да видя електроцентрала в град Талица. Изведнъж вик: "Автобус!" Аз се втурнах към вратата, но, уви, твърде късно. Автобусът минаваше, а ние трябваше да тичам след него с пълна скорост, с надежда, че милостив съдбата, и може би ще го хване. Въпреки това, първите сто метра ясно доказани ползи pyatidesyatisilnogo двигател. Нашите токчета блеснаха далеч зад автобуса, и се задълбочава разликата. Перспективата за засилване на тридесет километра. на магистралата, без закуска и обяд вече представлява един много истински, когато изведнъж ... Споменах, че съдбата на милосърдните. Грейс своя израз във факта, че едно момиче, което иска да отиде в Виджай, спря обекта на нашето преследване. Минута по-късно бяхме сигурно седи в автобуса на втория етаж седалки.

В Виджай пристигна около два часа. Blinovtsy отивал за 41 lesouchastok, а след това пази пътя на запад, към молитва услугата камъка и планината Isher. Ние сме отседнали в нощта със сигурност. Blinovtsev извършва със сълзи. Настроението е развалена. Сбогом Луда Зина отново пя Sinitsyn ". Ако не бях очите си толкова синьо" Като цяло, това е много, много трудно.

В вечер да отидем на кино, оставяйки domovnichat в vizhayskoy хотел Doroshenko и Kolevatova. Гледан "Златен симфония". Юрий Krivonischenko всички изпъшка и примлясна с наслада. Тук е малко щастие, което е толкова трудно да се опише с думи. Какво невероятно музика! Настроение след картината е станала много по-добре. Игор Dyatlov е просто неузнаваем, се опита да танцува, пее: "О, Джаки, Джомо".

Като цяло, толкова повече може да окаже върху Северна 2-ри, но той вече е вечер, и решихме да спрем в зоната на управление на горите от цивилни работници. Пристигнахме в селото в кола, без спирачки, счупени пружини и така нататък. Само в гората, можете да се вози на всяка машина. ни посрещна много топло, който се поставя в отделна стая в казармата.

Lesouchastok половина сто от северния град Ивдел. Не радио, никакви вестници. Работниците - най-различни, след като армията, които дойдоха да работят, които останаха тук след освобождението на лагера. Те живеят в ремаркета, в казарми. Те не остана дълго - отхвърлена. Има широко осведомени и дори се срещна с тях в града, никога не би си помислил, че човек, който прекарва цялото си време в гората. Но тъй като те пеят! Тихо, сърцето. Старите песни, които сме забравили и никога не пеят. Той е толкова добър! Защо да не пее такива добри вече забравени песни.

Времето се усмихваме, вятърът духаше в гърба по протежение на пътя. Момчетата се съгласиха, че докато 2-ри северните раници ще вземе коня му на 24 км. Ние помогнахме на дядо Слава разтоварване сено и зачака за коня - тя отиде за сено, дърва за огрев.

Купиха 4 хляба. Мека топла храна, по два хляба наведнъж яли. За четири часа следобед тръгна. Топлина, ски ролка лошо. живописни места, много от скалите. Благодаря дядо казва, че през лятото можете да пресече реката брод Lozvy. Много топли, топли минерални извори. Често се намира на лед дупка в леда и на мястото, където тя е винаги под слой от сняг замразяване вода, и след тези места трябва да смъквам със скреж ски. Конят се разхожда бавно, но това е хубаво да отида, без раници!

Късно през нощта, в непрекъсната тъмнина ние открихме селото и само предположил дупката, където обитаема къща. Дъбена огън на дъски. Надува пещ. След вечеря в горещо топъл хижата легла хвърли шеги до три часа сутринта.

На сутринта се събудих всички boomy диалект Юрки Krivonischenko и Саша Kolevatova. След закуска, част от децата, водени от Yuroy Yudinym, нашата геоложка лидер, отиде в основната библиотека, надявайки се да се събират камъни за събиране на института. Нищо друго освен пирит, кварцови вени, но не е бил там в скалата. Юрий Yudin днес се връща у дома, охладени назад, когато пътуват до горската площ в горната част на ГАЗ-63, namerzlis ужасно. Жалко, да се раздели с него, особено момичетата, Луда Зина, но нищо не помогна.

Отивате за дълго време: намазва ски, персонализирани монтаж. Побързайте до пътя, на ски. След като отидете?