Доклад за пътуването с кола - част 1, в целия свят на колела

Това беше най-ниският показател. И сега, в действителност, време да се премине към нормален доклад пътуване, при което машината, а ние се оказаха интелигентни и умни мъже. В навечерието на събитието се каже, че това пътуване за нас беше интересно, защото колкото по-далеч ще отиде, толкова по-интересно става интересно.

Ден 1, в който нищо друго, освен на магистралата не беше

Отидохме езда ... На около осем часа вечерта спряхме в гората и сложи палатка. Ние обичаме бюджет за пътуване, нали? Така че, на първо място, с изключение на жилища, ако такава възможност. Възможността е намерен в района на Селигер.

Доклад за пътуването с кола - част 1, в целия свят на колела

По време на палатката започна да вали и имахме вечеря в предверието, добър размер къща временно разрешително за инсталиране в него маса и три стола.

Ден 2 - източник на Волга и Осташков

Те решили да отидете на Осташков. За да отидете до него беше малко по - малко повече от петдесет километра. Но преди Ostashkovo увити в интересно място. Искате ли да разберете как?

Ние се обърна към източника на Волга. Интересен източник на неговия размер - не по-широк от един поток. Мястото е изключително пътуване, автомобили и туристически автобуси са достатъчни. Както и сувенирни щандове. Има и кафене, където можете да пиете кафе (като нас) или пълен вечеря.

Туристите да правите снимки при източника, с единия крак от едната страна на Волга, а другият - от другата. Някои, които се простират на смокиня, изхвърлят директно в Волга, в полза тук е малък - не повече от глезена.

Доклад за пътуването с кола - част 1, в целия свят на колела

За да стигнете до източника на Волга може да бъде всеки - то е в близост до село Volgoverkhovye, основана през 1740 година. Координати: N 57 ° 14.987 'Е 32 ° 28.252'.

Square хранене може не само Volgoverkhovye. В близост има красива къща в село Олгин Raven (на 2 километра от източника на Волга), където гостите са винаги добре дошли - естествени продукти, ние не трябва да излизат извън града антики музей и т.н., но показалеца снимана .. Ако се съди по мнения, че е вкусно, красиво, но не прекалено евтини.

Отивате на Осташков чието привличане източник е Волга (както и Селигър). Гледайки напред, ние казваме, че в града със сигурност ще обхване универсалната тъга. Така че се насладете на тези забележителности Осташков, които са разположени отвън, не raschityvaya видите нещо голямо в града.

Търсите интересни факти от историята на Осташков, не открихме нищо. Страници от историята като тъжни като на улицата. Интересно, че с изключение на Осташков не е, за разлика от повечето градове в региона на Твер, окупирани по време на Великата отечествена война.

С поглед към един стар разнебитен сграда Ostashkova лесно да се повярва, че той някога смятани за паметник на планирането на българския град и културен център на Горна. Властите в XIX Осташков да дадат пример на други окръжно ниво град. Сега от архитектурните забележителности Осташков бяха poedennye години дувари, но останките от асфалт.

Доклад за пътуването с кола - част 1, в целия свят на колела

Но ако архитектура е запазена в Осташков, после ходи навън все още е възможно. В парка на остров Klichen. С добро време, да се разходят. Няколко часа. Координати: N 57 ° 10.165 'E 33 ° 5,551.

И на Ленинский Prospekt, можете да се насладите на окото още една атракция Осташков - Znamensky манастир.

Напускаме. С красотата на Осташков завършена. Може би завинаги. От бившия красота остава в следа и не изглежда да се стреми да промени ситуацията. Не е много забавно, разбира се, да започне да докладва за пътуването с кола с такъв тъжен и ужасен град, но истината не може да избяга. Но виждал. Но вече не искате.

Беше късен следобед, а ние сме в за през нощта. Отново с палатка, обратно в гората, близо до водата отново.

Ден 3 - древния град Jags и модерен Ржев

Нощта беше дъжд, но на сутринта дойде на себе си и спря. Въпреки, че палатката не можехме да изсъхне.

Фото райони, в които прекараха нощта:

Доклад за пътуването с кола - част 1, в целия свят на колела

Следваща е древния град зъби. Още по-разочароващо:

Дори и герба на гражданите не се притеснява "хубава" - излети във форма цимент, намазва боя и остави възхитените туристи. Суспензия мост, както изглежда, е само привличане Zubtsova ...

Не карайте в града, не губи време. Ако Jags не са маркирани на картата като град, ние не бихме се разграничи от селото. Парадоксът, но ние дори не снимки - Осташков руши достатъчно.

Асфалтов път е една - федералната магистрала. Всички останали - земята. Къщи - малки. Няма нищо за гледане. Хапнете никъде. И за да се получи в този доклад, зъба вече не искате - по време на пътуването ще имаме интересен град с красиви къщи и голям паркинг за автомобили.

Времето ще бъде коригирана, бяхме влажно и студено. Липсата на красотата около малко не влошава настроението на дъгата. Е, кога ще започне най-различни интересни? Когато се появи слънцето. На третия ден на пътуването, както и най-интересните места досега само източник на Волга.

Отидете по-далеч. Караме до Ржев. Нещо ни чака? Красотата на архитектурни стилове и исторически забележителности?

Ржев е почти напълно разрушена по време на войната. Ето защо, по улиците тук са украсени с следвоенното дома. Ржев но не впечатли скучен град. Той обновена и чиста. Той, подобно на феникс, се е построен и ни каза страницата история. От 20 000 души, след боевете и окупация през 1941-1943 останали живи само 150 души, от всички жилищни сгради са оцелели 297.

Доклад за пътуването с кола - част 1, в целия свят на колела

Цена на билета - 80 рубли за възрастни, 20 рубли - студенти, 30 рубли - студенти и 40 рубли - за пенсионери.

В покрайнините на Ржев е огромно, тъй като Мемориал гробище на съветските войници и германски войници. Там отидохме след военноисторически музей.

Улиците на Ржев не блестят красиви сгради. Но тези, които казват, че "всички podzapuscheno" просто не са били в Осташков и Зубцов. Как можете да очаквате да видите обиталищата на XIII век по улиците, напълно разрушена през ХХ век?

Нощта ние останахме в хотел "Спорт" в сърцето на града, на пет минути от централния площад. Хотелът е добра, можем да препоръчаме - стая, макар и не много голям, но чисто, удобно легло, душ нормално. Но по някаква причина, в Бъкингамския няма. Ржев е представена от само два хотели.

В този хотел и завърши на третия ден от нашето avtotripa. Утре ще бъде на 9 май и ще се срещнем в едно от най-засегнатите по време на Втората световна война, българските градове.

Ден 4 - война Ржев, имение Hmelita и тихо Вязма

Събудих се, един войник е имал закуска в стаята си и се втурна към улицата. Защото в един момент имаше парада в чест на Деня на победата.

Доклад за пътуването с кола - част 1, в целия свят на колела

След края на официалната част тръгнахме Ржев. Но, преди окончателно да го напусне, спряхме в музея на Сталин. Музей - това е една обща хижа, в която Сталин спира, когато току-що пристигна от Москва до предната за няколко дни. Той е живял в къщата по време на войната, една жена с дъщеря си - те са били преместени в този момент към съседите. След Втората световна война, тя даде къщата на държавата; първата библиотека и новооткрития музей е създаден през него.

Музеят пресъздава част от селска къща и подредена изложба - снимки, документи, вестници ... За посетителите да раждат грамофона и някои звучи фокстрот. И все пак се покаже филм за Ржев. Въпреки, че музеят и малки, но много интересно.

В този момент ние Ржев каза довиждане и си тръгна, обогатява знанията си за военната история на града. Впечатления от Ржев останаха много положителни.

Въвеждане на региона Смоленск

Hmelita Manor се намира на 37 км от Вязма (където отидохме), той остава (добре запазена!) Имение. Но те грешат, който си мисли, че там са живели най-Грибоедов, който всички пророкува Горко от Wit. Не. Най-HOP-живял относително адаш Грибоедов, и писателят се само дойдох тук за посещение.

Manor Hmelita - най-старият имението на региона Смоленск, беше споменат за първи път в документи през 1680. В XIX век е бил около целия цвят благородство, че най-вероятно служи като стимул за развитието на литературни способности на младия Грибоедов, които идват тук на почивка.

Доклад за пътуването с кола - част 1, в целия свят на колела

Разработва, стигнахме до едно и също да Вязма. И първото нещо, което видяха паркирана кола - скулптура Anatoliya Papanova. Той е роден в Вязма.

Вязма - целият град е незабележим, но душата. Един ден пеша е напълно възможно. Но не повече.

Атракции Вязма, в който ние останахме:

• Мемориал на жертвите на DULAG на лагер в пресечната точка на Кронщат и Репин:
Доклад за пътуването с кола - част 1, в целия свят на колела

Все още има в земята са костите на 70000 жертви. Но поради факта, че в бившия лагер сега стои гаражи, частни земи и част от кланицата, извършване на изкопни работи е физически невъзможно. Страшен, за да бъдем честни. Страшно е, че ходят на земята - и остава под вас. В непосредствена близост до кланицата на ограда и на мемориала.

Прекарахме нощта в хотел в Вязма "Викинг". полето на М-1. Хостелът се намира на топ пет. Аз ще трябва пет плюс, ако собствениците на хостела гостите не са уредени на първия етаж, и душа няма да получи втори. В допълнение към този момент, няма никакви претенции към хостела не. Отлична храна, удобни легла, мини-библиотека. И само вътре в линията - сложи "Викинг", за да ми касичка ако sbiralsya да тръгнем по този път.

В Вязма obeschipity се появи за първи път в нашето пътуване, можем спокойно да се препоръча.

Четвърти ден на нашето пътуване до България с автомобил отново и приключи първата част на доклада. Както можете да видите (ако все още си спомням как започна всичко) - в края на началото на малко по-интересно. И това ще бъде още по-интересно - ние вече знаем. И времето ще е по-добре. В същото време, нашата autotravel едва ли е вълнуващо, интересно. Но това просто все още.