Autotravel от Москва до Онежко езеро

На брега на езерото Onega на мястото, където тя предполага Свир, той поставя една малка, но много живописно село Издигането. Ето от къде идваме, за да следващото ни autotravel в колата си.

Разстояние от Москва на навигатор 870 км, очакваното време за пътуване на 14-15 часа. Machine "Citroen C5" със средна скорост на потока на гориво (дизелово гориво) от 5 литра / 100 км. Екипажът - мен и моето момиче. Маршрутът от Москва до Възнесение избра това: "София - Ярославъл - Санкт Петербург - Витегра - Възнесение Господне". Ние планираме да се получи без да прекара нощта. Напиши мнение да покаже, че можете да прекарате времето си в България и ако искате да се отпуснете и да се възползват.

Тези места са привлекли много отдавна. Тук прекрасна природа, многобройни езера и гъсти гори. Защо Възнесение? След като в младостта си бях просто минава един ден и оттогава местната красотата потънал в душата. Ние сме пътува до колата си на българския и трасето бе одобрен почти без колебание.

Таксите не са взели много време, тъй като щяхме да получите само 3-4 дни, а може би и повече. Времето за престой зависи от атмосферните условия, на избрания имот, и като цяло, тъй като няма да има на мястото: внезапно да не се харесва? Както винаги се вземат с малък запас от вода, сандвичи, месо и няколко шоколадови бонбони. Взимам с рибарски принадлежности, както Онежко езеро е известна с риболова и за нас, жителите на мегаполиса е от значителен интерес. А казват, че в Onega обикновено много вкусно риба, наречена рипус. Една от целите на пътуването, опитайте тази рипус. Проверени лично да потвърди, наистина, тази риба е намерена там, и изглежда, че нищо по-вкусно ние не ядем.

Както вече казах, нашата превозни средства от Москва до Онежко езеро в Възнесение селище е положен предварително с маршрут плотер, който е на този сайт по-долу, е много удобно нещо. Маршрутът не е нищо трудно от наша гледна точка не е представена. преди Пътували сме в тази област, за да Ярославъл, и пътят беше малко познато.

Оставихме събота рано сутринта преди изгрев слънце, така че да отговарят на по-малко и тежкотоварни камиони. Както винаги, на няколко километра от Москва до Ярославъл най-интензивно. Ярославъл магистрала, по мое мнение, е най-изтеглили пистата в първите няколко километра от Москва Околовръстен път. Тук сме, ако не се опита, но след половин час загубено. Очаквахме вечерта, за да бъде вече на място в Възнесението.

По пътя на няколко пъти прави санитарен край поразтъпчат и да се насладите на чай, кафе и сандвичи. На около 12.00 бяхме в Ярославъл регион, където дебеличка обяд в крайпътно кафене само хиляда рубли за двама.

Пътят към Витегра от Вологда сигурност няма лед, двупосочно, а понякога и по-дълго убит, максималната скорост на нея не повече от 70-80 км / час. Тук-там се среща с асфалта и ремонтирани площи. Четворки няма трафик изобщо и нищо повече. Road работи почти цялото трасе през гората. Понякога не е много приятно да се мине през него, особено когато всяко заседание или на път не попаднете на една машина. Направихме кратък престой в Лейк Itkolskoe. Той е в близост до голям язовир Бяла. Резервоари в тези части много. Какви са красотата и тишината! Пътят минава вдясно по крайбрежието. Тук можете да се бавим и по-дълго, но вече се стъмваше и ние трябваше да се бърза, все още е на стотина километра пътища. По-близо до Витегра асфалт приключи и започна обичайната грунда. Средната скорост на този раздел не получава повече от 60 km / h, в противен случай е възможно да нарушите спирането или колела. После отиде до асфалт отново, ако можете да го наричат ​​с асфалт.

Този път минава през гъста гора. Тук ние ochkonuli в пълен размер. Представете си, получаване тъмно, няма коли, просто отидете на навигатора и ако нещо внезапно се е случило с колата, това е страшно да си представим, че сме направили. Ако решите да отидете на тези райони, а след това се очаква да премине по този начин през деня.

Асфалтов започна в близост до село на връх Свети Никола, където шлюзовете на езерото Белоусов. Тук две платна павиран път. Но от самото начало истински Витегра tankodrom и парчета асфалт грунд. Той имаше на своя "Ситроен" да повиши клирънса в противен случай би се придържат земята корема. Такъв боклук продължава седемдесет километра на Възнесението. Вероятно много неудобно да се пътува по тези пътища в малката кола.

За място на печалба до 20.00 часа. Ако не за навигатора, те би трябвало да бъде доста чудене.

Домакинята топло посрещнати незабавно с въпроса, как да се получи, независимо дали ще имаме вечеря или просто на чаша чай с сандвичи popem. Тя извършва нещата в стаята, всичко се разкрива и обясни. Достоен стая, само с две единични легла, ние трябваше да се движат. Същата вечер ние преживяхме след крайната десница след душ и падна мъртъв сън и заспа веднага. Закривайки обратно болеше от дълго заседание зад волана.

Нашите услуги в нашата къща е мангал, но месото за шишчета не сме имали. Въпреки това, домакинята ни предлагат плътта му. Цена, разбира се, е на пазара, но ние се съгласихме. Какво може да бъде по-красиви кебап готвене за бутилка вино на брега на реката? живял няколко от Санкт Петербург в съседната стая, ние твърдо се сприятелили и сме приятели и до днес. Тя е за тези импресии, които отидоха. Барбекю въглища и имахме нашите, и ако не, тогава всичко е на разположение, за да се наеме веднага за 500 рубли, заедно с въглища и дърва за огрев. Между другото, след това дори предложи да наемете моторна лодка за риболов или просто да се вози върху него по реката. Но ние не сме се възползвали от, но за значителен и познати места, като тъпо е. В нашата къща за гости в двора има място за паркиране на две коли. Първата нощ спряхме веднага след душ, за да се отпуснете, барбекю имахме на следващия ден.

На сутринта отидох на риболовен рейс. Почти от къщата и аз бях на плажа. Хванах на червей и молец. Nibble не е толкова много, но на ухото е хванал. Представете си едно ухо на прясна риба. Нашата къща разполага със собствена кухня, където се лови риба и варени. В местния магазин на следващия ден купих няколко килограма бяла риба и след това, което направих кисели да доведе до Москва за сушене. Рипус, то почти миришеше. В Москва ви е малко вероятно, където ще намерите за продажба, а в действителност рибата е много вкусно, напомнящ на свеж стопилка, която, между другото, сега също не се продава в Москва, но вместо vparivayut миришеше чилийски, който вкуси нищо общо с миришеше ни, Северна. Дори купих два големи бяла риба, която аз замръзна в хладилника, а в деня на заминаването увити в коприва до пътя не се е влошило. Стари доказан начин за поддържане на местната прясна риба в едно дълго пътуване. Просто трябва да го увийте в гъст коприва и дори в мокра кърпа. С една дума, прясната риба, ядохме от сърце и дори доведе със себе си.

Ако проявявате интерес, а след това в езерото Onega са прилична бяла риба, щука, костур и платика голям. Аз е хванал plotvichek и Okushko.

Възнесение село и Онежко езеро намира в района на Ленинград в района Podporozhsky. Мястото е страхотно, просто страхотно. Почти всички къщи в селото от дърво, някои са на път да се разпадне. Всичко това дава един вид чар и местен привкус. Впечатления - трудно с нещо за сравнение, но има психически и уютни. Тишината и чист въздух, като из гората. На Свир ходят големи круизни кораби и шлепове, някои от тях останат на Възнесението на док и туристите да се разходят до селото.